וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המונה טועם: יש דברים חשובים יותר משווארמה טובה?

27.6.2018 / 9:12

המונה מגיע לאכול שווארמה בקונגרס בזל בת"א, המקום שמפורסם ביחס הבינאישי שלו ומגלה שלאף אחד אין זמן בשבילו כי כולם על המשחק שמטריוו את המדינה

יח"צ - חד פעמי

קונגרס הוא מקום שביסודו חוסר הסכמה. בקונגרס אמיתי, אתה שומע בדיוק מה חושבים עליך כל הזמן, במה פתוחה של אמירת אמת. לכן קונגרס בזל הרוויח ביושר את שמו, הוא נקודת מפגש שכונתית בתוך העיר הכי לא נחמדה בארץ. תל אביב היא העיר הכי לחה בארץ, אפשר לספור את הימים עם מזג אוויר טוב בשנה על אצבעות הידיים. מצד שני, היא העיר עם האנשים הכי קרים בארץ. בקונגרס בזל, כבר בכניסה, אוהבים אותך בלי סיבה אמיתית ונותנים לך להרגיש חלק ממשהו יפה יותר, כל כך לא תל אביבי ונעים. לכמה אנשים, זוהי נקודת האור של כל היום.

להורדת קוויקס למכשירי אנדרואיד ליחצו כאן
להורדת קוויקס למכשירי אפל ליחצו כאן

שווארמה בקונגרס בזל. באדיבות הקונגרס,
שווארמה בקונגרס. אף אחד לא התייחס אז לא הצלחתי לצלם/באדיבות הקונגרס

לקוחות מגיעים לקונגרס בזל לאכול, התפריט גדול ומגוון, גולת הכותרת של המקום היא השווארמה. זו המנה הכי זריזה, היא באה בפיתה בדרך כלל, 33 שקלים למנה. זו מנת השווארמה הכי פשוטה ולעניין שתאכלו. כאן בקונגרס לא תיבלו את הבשר יותר מדי, זו שווארמת בשר עוף שמרגישים בה את הטעם העסיסי של בשר העוף. להרמת הטעם מומלץ להתחרע על מחלקת הסלטים, כל זה מוגש בפיתה לא קטנה מדי, כאן בקונגרס הם ממלאים את הפיתה עד לקצה.

לכל הטורים של המונה טועם

עוד באותו נושא

המונה טועם: מלך השערים של הבורקס

לכתבה המלאה

לא תמצאו את קונגרס בזל ריק מאדם. הלקוחות הקבועים תמיד כאן, יושבים ומדברים על החיים עם הצוות. אם יש כאן מופע, אז הבמה בפרלמנט בזל לא קבועה בהכרח, את הקצב קובעים הבחורים ליד האש של להבות השווארמה, והם אף פעם לא טועים. בגלל שמדובר על הצפון הישן של תל אביב, המקום בו יש את הריכוז הכי גבוה של ילדי מפתח לשעבר עם רמת משכל לא מבוטלת, זה לא יוצא דופן לשבת כתף אל כתף, נהג מונית ליד שיפוצניק שיושב ליד פרופסור. שלושתם כמובן מנהלים ויכוח ער על מידע לא חיוני, כשכולם רוצים להשתתף בשיחה באותו רגע ממש. הקונגרס כמרקחה, זה מצב הצבירה הקבוע שלו, אם אתם מהדור הצעיר שבטוח שהעולם זה מה שקורה בטלפון ושאתם נמצאים במרכזו, אז בקונגרס בזל תקבלו בדיקת מציאות במהירות הבזק (אלא אם כן הגעתם בשלוש בול, ואז לא יהיה לכם עם מי לדבר כי כולם עסוקים במשחק הטריוויה קוויקס). שם יראו לך שהעולם עדיין בנוי על תקשורת בין אישית ערה.

קונגרס בזל. רחוב אבן גבירול 141, תל אביב. 03-5449183. שעות פתיחה: א'-ה' 11:00-22:00

  • עוד באותו נושא:
  • שווארמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully