וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המדף: במבה במילוי אייס קפה

10.7.2018 / 12:50

עם הקיץ מגיעים החידושים: במבה קפואה במילוי אייס קפה, מילקי בטעמי גלידה עם שברי גביע גלידה, וטיק טק בטעם מתחלף מקוקוס לאננס. בדקנו הכל וחזרנו עם מסקנות

במבה במילוי אייס קפה, אסם

במבה במילוי אייס קפה. יעל, מערכת וואלה! NEWS
במבה במילוי אייס קפה/מערכת וואלה! NEWS, יעל

אסם מרחיבים את ז'אנר הבמבה במילויים, ומשיקים במבה במילוי אייס קפה, להקפאה.

שולפים כפיות: עוד מוצר מז'אנר ה"להקפיא לפני השימוש", רק שבטעימה הנוכחית, בניגוד לפעם הקודמת, מצאנו את ההוראה מוצדקת. הבמבה הקפואה מקבלת נופך מרענן, וגילינו בה צדדים שלא הכרנו. יש רמזים לטעם האהוב והמוכר של הבמבה, אבל קצת אחרת. היא מצליחה לשמור על טריות וקריספיות גם לאחר ההקפאה. טעם הקפה עדין ולא משתלט והשילוב יוצר טעם אוממי מעניין בפה. גודל השקית מדויק (קטנה, אבל לא מדי). בסופו של דבר מתקבל מוצר בו השלם עולה על סך חלקיו.

מחיר: כ-7 שקלים לאריזת 60 גרם.

מילקי בטעמי גלידה, שטראוס

מילקי בטעמי גלידה. יח"צ,
מילקי בטעמי גלידה/יח"צ

על המוצר: שטראוס משיקה מהדורה מוגבלת של מילקי לקיץ: טעמי גלידה - מילקי בננה ומילקי מוקה בתוספת שברי גביע גלידה.

שולפים כפיות: המילקי האהוב מקבל גרסה שונה מעט ומרעננת. טעם המוקה חביב וגם די סתמי, טעם הבננה גאוני, מרענן וכיפי והשילוב שלו עם הקצפת הולך מעולה. השוס האמיתי הוא שברי גביע הגלידה, שמגיעים כתוספת מלמעלה, ששופכים לתוך המילקי. מדובר באחת התוספות המגניבות ביותר שאפשר לצרף למעדן חלב. הדבר היחיד שחסר זה קצת מקום בגביע לשברים, במצב הנתון צריך לחסל את כל הקצפת בשביל לעשות להם מקום, ואז מה עשינו בזה?

מחיר: 4.30 עד 5.10 שקלים לגביע מילקי.

עוד באותו נושא

החופש כבר כאן: טעמנו את הטילונים החדשים של נסטלה

לכתבה המלאה

נוטלה & GO עם מקלות בייגלה

נוטל אנד גו. יח"צ,
נוטל אנד גו/יח"צ

על המוצר: נוטלה מרחיבה את סדרת Nutella & go ומשיקה מוצר חדש בסדרה עם מקלות בייגלה. בצד אחד של האריזה, מקלות בייגלה מלוחים לטבילה, ובצידה השני, ממרח נוטלה.

שולפים כפיות: מדובר בנשנוש חביב מאוד מבית נוטלה. הבייגלה פריך וטעים, הנוטלה מושלם כמו שהוא, והאריזה עושה חשק. לא גאוני, אך פשוט ונחמד, ובהחלט פתרון יעיל לחובבי המתוק - מלוח.

מחיר: 4.90 שקלים.

משקה יוגורט בטעמי לאסי ואיירן, דנונה

משקה יוגורט לאסי. יח"צ,
משקה לאסי/יח"צ

על המוצר: דנונה משיקה משקאות יוגורט מרעננים לקיץ בהשראת משקאות מוכרים מהעולם: לאסי - משקה יוגורט בטעם מנגו בסגנון הודי ואיירן - משקה יוגורט מלוח בסגנון טורקי.

שולפים כפיות: לאסי - גם אם לא מדובר בלאסי קלאסי מתובל בהל ובעל טעם דומיננטי של מנגו, הוא היה מרענן מאוד, כיפי ולא מאוד מתוק כמו משקאות יוגורט - פירות דומים. איירן - משקה יוגורט שמזכיר את המקור במליחות שלו, טעמים עדינים ומרקם חלק. לחובבי היוגורט הטבעי זה משקה מצוין, מתאים מאוד לקיץ וגם ממלא, כך שיכול לסגור פינה כארוחת בוקר קלילה לצד פרי טרי. גם ברמת העיצוב, הציורים היפים על המשקאות עושים חשק לקחת בקבוקון.

מחיר: כ-5 שקלים לבקבוקון יוגורט.

קוקוס שהופך לאננס, טיק טאק

טיק טק קוקוס - אננס. יח"צ,
טיק טק קוקוס - אננס/יח"צ

על המוצר: בטיק טאק השיקו לאחרונה סדרות של טעמים מתחלפים, סוכריה שמתחילה בטעם אחד ומתחלפת לאחר. כעת משיקים טעם חדש - טעם קוקוס אשר מתחלף לאננס.

שולפים כפיות: בניגוד לשני הטעמים הקודמים בסדרת המתחלפים: אפרסק שהופך ללימונדה ודובדבן שהופך לקולה, שחיבבנו מאוד, טעם האננס - קוקוס אכזב. אנחנו דימיינו טעמי פינקולדה מרעננים בפה, אך זה ממש לא היה המצב. דווקא המנטה השתלטה על הסיפור, וטעם לוואי שלא הזכיר קוקוס או אננס נותר בפה ואכזב.

מחיר: כ-5.5 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully