וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום ג'אנק שמח: 10 מנות ג'אנק פוד ברחבי הארץ

21.7.2018 / 8:42

לרגל יום הג'אנק פוד הבינלאומי אספנו עבורכם המלצות למסעדות שמגישות את המנות הכי מושחתות בישראל

פיצה בורגר בפיצה אלכסנדר, קרית מוצקין

פיצה אלכסנדר, עדי סרדס. יפית בשבקין, מערכת וואלה! NEWS
פיצה אלכסנדר, עדי סרדס/מערכת וואלה! NEWS, יפית בשבקין

בפיצה אלכסנדר בקרית מוצקין מגישים פיצה מבצק מחמצת שאור וקמח שיפון מלא. הם אפילו טוענים שהבצק שלהם נטול סוכר ודל נתרן, מה שהופך אותו למשמין פחות. אז איפה השחיתות אתם שואלים? היא מגיעה בצורת התוספות על הפיצה (או בתוכה). יש הרבה פיצות מושחתות בתפריט כמו פיצה עם שמנת ובייקון, אבל אין ספק שהמושחתת ביותר היא הפיצה בורגר, אשר עשויה מארבעה בורגרים בשכבתה התחתונה, ופיצה עם רוטב ואפילו תוספות אם תרצו בשכבה העליונה.

פיצה אלכסנדר, מתחם תחנת דלק פז, שדרות ירושלים 3, קרית מוצקין, 04-8404062. לא כשר

קורדון בלו בליבירה, חיפה

קורדון בלו. אנטולי מיכאלו,
קורדון בלו/אנטולי מיכאלו

ליבירה בעיר התחתית בחיפה, היא מסעדה בתוך מבשלת בירה. מעבר לאווירה המגניבה שבמקום יש כאן בירות בוטיק איכותיות. האוכל שמוגש הוא אוכל ברים, כמו שאוכל ברים צריך להיות: כיפי, שמן ונוטף שחיתות שיבוא מצוין ליד הבירה. ביום הג'אנק פוד הנוכחי הפור נפל על חזה עוף מטוגן במילוי אמנטל ושינקן, לצד תפו"א וחמאת מרווה (68 שקלים).

ליבירה, הנמל 26 חיפה, 04-3740251. לא כשר

עוד באותו נושא

שאלת השאלות: איפה חוגגים יום הולדת?

לכתבה המלאה

בקניון סינמול החיפאי נפתחה לפני שנה גלידיום, מעבדת גלידות מהדור החדש, כזו שלוקחת את כל עניין קינוחי הגלידות לאקסטרים. אז למרות שעיננו פזלה אל עבר המבורגר הגלידה מעוטר בפררו רושה, החלטנו ללכת על אחד המילקשייקים המוגזמים של המקום, בתוספת המון דברים מופרכים וצמר גפן מתוק. מה שלא תבחרו, את מנת הג'אנק שלכם תקבלו כאן בוודאות הישר לווריד.

גלידיום, ההסתדרות 55 חיפה, קניום סינמול, 04-8724743.

בריוש בורגר בקרמרי דה ל'אקלר, צפון הארץ ות"א

קרמרי דה ל'אקלר. תומר לוי,
קרמרי דה ל'אקלר/תומר לוי

עוד מז'אנר הגלידות המופרכות, כי הג'אנק פוד החדש לא צריך להיות רק מושחת, אלא גם להצטלם יפה לאינסטגרם. קרמרי דה ל'אקלר הייתה הראשונה שהביאה את טרנד קינוחי הגלידות ושכללה אותו. זה התחיל עם סניף אחד בת"א (ואחד נוסף שנסגר די מהר) ולאחרונה נפתחו עוד ארבעה סניפים בצפון הארץ (בדליית אל כרמל, קריית חיים, תמרה וסחנין). מבין הקינוחים המושחתים שיש שם, הבחירה תהיה קשה, אז הלכנו הפעם על בריוש בורגר - לחמניית בריוש צרפתית במילוי גלידה איטלקית בגלייז קרם פטיסייר, שבבי קוקוס ופניני זהב.

סניפי רשת קרמרי דה ל'אקלר

מאק אנד צ'יז ביומנגס, רחבי הארץ

מק אנד צ'יז. יפית בשבקין,
מק אנד צ'יז/יפית בשבקין

סניפי יומנגס הם בית המקדש של ההמבורגרים המושחתים. אם הגעתם עד הלום, אתם כנראה חובבי ג'אנק מושבעים וכבר יצא לכם להיתקל ואולי אף לנגוס אחד ההמבורגרים של הרשת (אנחנו מהמרים על ההמבורגר הצרפתי עם צ'אנקים של כבד אווז, שמן פטריות כמהין שחורות, חרדל דיז'ון ונגיעות ריבת בצל). תרשו לנו הפעם להמליץ על מנת המאק אנד צ'יז (29 שקלים), שמספקת מנה מזוקקת של ג'אנק טהור וכיפי.

סניפי יומנגס

פרח בצל באמריקה בורגרס, ת"א

אמריקה בורגרס. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
אמריקה בורגרס/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

בעוד מקום שמגיש כמעט רק המבורגרים, אבל אנחנו דווקא בחרנו לשים את הפוקוס על מנה אחרת בו, הוא אמריקה בורגרס. אם עוד לא יצא לכם לאכול שם המבורגר כדאי שתעשו זאת בהקדם (בימים אלו ממש נפתחה המסעדה מחדש אחרי ששיפצו והגדילו שם), אבל - חשוב לנו שתדעו שהגילטי פלז'ר האמיתי כאן הוא פרח הבצל (18 שקלים). מדובר בסוג של פרשנות אחרת ומעניינת על טבעות הבצל הקלאסיות - בצל שלם שנפתח לרצועות, מצופה ומטוגן לכדי מנה מושלמת.

אמריקה בורגרס, אלנבי 112, תל אביב, 03-5280281. לא כשר

עוד המבורגר תל אביבי מושחת ונהדר, שקצת נשאר לאחרונה מתחת לרדאר, הוא 26 המבורגר גורמה, שנפתח לפני כמעט 4 שנים על ידי שתי עולות חדשות מצרפת. יש פה כמה אופציות ג'אנקיות מעולות, אבל אנחנו בעיקר בקטע של ההמבורגר דול'צה הכולל בשר בקר עם פירורי גבינה כחולה ונגיעות של תפוח עץ מקורמל (55 שקלים).

26 המבורגר גורמה, מקווה ישראל 26 תל אביב, 03-6005109. לא כשר

וופל אנד צ'יקן בטראק דה לוקס, ת"א

טראק דה לוקס. יהונתן בן חיים,
טראק דה לוקס/יהונתן בן חיים

עוד מקום שהוא ג'אנק טהור ומושלם הוא טראק דה לוקס, מבית פונדק דה לוקס, ואי אפשר לחגוג את יום הג'אנק פוד בלי אחת המנות האמריקניות המושחתות והמשלמות ביותר קרסיפי צ'יקן על מצע של וופל (59 שקלים). זה כיפי, זה מושחת וזה מושלם.

טראק דה לוקס, בן עמי 13, תל אביב, 03-6296363. לא כשר

גורדוס מחולון, המקום שהגדיר את הג'אנק פוד מחדש מצליח להפתיע אותנו שוב ושוב. לאחרונה למשל השיקו שם את מנת הריסז פנקייק, הכוללת ערימת פנקייקים, עם רוטב שוקולד, גביע גלידה, קצפת וחבילת סוכריות עדשים ריזס, וזאת עוד אחת המנות הסולידיות שלהם.

גורדוס, מתחם לה פארק, שד' ירושלים 222, חולון, 03-773-3366

הדיינר האמריקני טרומן אנד קו בקריית שדה התעופה (איירופרט סיטי), יודע שחיתות אמריקנית מה היא ומציע תפריט המבורגרים מוגזם במיוחד, עם מילקשייקים בצד, וכל היתר. אם כבר הגעתם עד שם לכו על סליידר טרומן קו (79 שקלים) עם בייקון וגבינת צ'דר בתערובת הבשר ואל תוותרו על תוספת של מזרק מייפל (5 שקלים), ככה בשביל הכיף.

טרומן אנד קו, קריית שדה התעופה, 03-979-9922. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully