וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 טעויות שאתם עושים בהכנת גלידה

4.8.2018 / 7:59

אם כבר החלטתם להכין גלידה בבית ורכשתם מכונה, אל תתעצלו ותקראו את הכתבה הבאה. יש 5 טעויות קריטיות שאתם עושים במהלך ההכנה שאם תמנעו מהן התוצאה תצא מושלמת

גלידה. ShutterStock
אין דבר טוב יותר מגלידה. נקודה/ShutterStock

אתם בטח חושבים שאין דבר טוב יותר מגביע גלידה טרי בעוד יום שרבי של אוגוסט. ובכן, יש. להכין את הגלידה בעצמכם. אנחנו יודעים, זה לא הדבר הראשון שמתחשק לכם לעשות, אבל אם כבר נכנסתם לזה חשוב לקחת בחשבון 5 טעויות נפוצות שאם תבצעו אותם התוצאה תצא מאכזבת. אז נא לקרוא את הכתבה הבאה, להתכונן מראש, ולהתענג על התוצאה המושלמת.

שיטה גאונית להכנת גלידה בבית
מה ההבדל בין גלידה לג'לטו? מילון הגלידות השלם
לא רוצים לעבוד? הגלידה הקנויה שתעשה לכם את הקיץ

1. שימוש במוצרי חלב דלי שומן

גלידה. צילום מסך
טעם החיים. גלידה/צילום מסך

המרקם החלק והמופלא של הגלידה שלכם מגיע מהשומן הנמצא במוצרי החלב. בלעדיו, הגלידה לא תהיה עשירה וטעימה כל כך. מה גם שחלב דל שומן לא קופא טוב ולכן התוצאה תהיה עם מרקם של קרח עדיף כבר להכין ארטיק ללא חלב. אם כבר עושים את המאמץ ומכינים גלידה, תתפרעו עם החלב, השמנת והחשוב מכל - אחוזי השומן.

עוד באותו נושא

מוגש בקור: מקסטה ועד ארטיק ביתי - המתכונים שיצננו אתכם

לכתבה המלאה

2. שכחתם להקפיא את קערת הגלידה

גלידת שוקולד לבן. ShutterStock
אל תשכחו להקפיא/ShutterStock

הקערה של מכונת הגלידה חייבת להיות קפואה. אם שכחתם להקפיא אותה לפחות יום לפני הכנת הגלידה עשיתם טעות פטאלית. כשהגלידה יוצאת לקערה היא חייבת להיות קפואה כדי לעזור לה לקפוא.

3. לא נתתם לתערובת להתקרר

גלידה נמסה. ShutterStock
גלידה נמסה/ShutterStock

טוב, הבנתם כבר את העקרון. כשמכינים גלידה הכל צריך להיות קר בסביבת העבודה. אחרי שמכינים את הבסיס של הגלידה מעבירים למקרר ונותנים לו להתקרר היטב. רק בשלב הזה אפשר להכניס את הגלידה לתוך המכונה (ואל תשכחו את הקערה הקפואה מהסעיף הקודם).

4. הכנסתם יותר מדי תערובת למכונה

מכינים גלידה  ביתית בתוך קערה. ShutterStock
גלידה במכונה/ShutterStock

כשהגלידה נמצאת בתוך המכונה היא חייבת קצת מרווחים "לנשום", אם דוחסים תכולה רבה מדי לתוך המכונה בבת אחת המרקם ייהרס או שהתערובת תיזלוג החוצה. מומלץ להכין את המתכון בדיוק לפי ההוראות ולמלא 3/4 מהמכונה.

5. הגלידה שהתה זמן רב מדי במכונה

ארטיק ארטיקים גלידה. ShutterStock
אם כבר מרקם של קרח עדיף ארטיק ביתי/ShutterStock

תעבדו עם המתכון ואל תסטו ממנו. גם אם הגלידה הייתה במכונה זמן שנראה לכם מעט מדי ויצאה ממנו במרקם מוזר, תנו לה זמן. שימו אותה בקערה קפואה, תעבירו למקפיא ורק בסיום התהליך תטעמו. אם תקבלו החלטה על דעת עצמכם שהיא לא מוכנה ותעבדו אותה הרבה יותר מדי במכשיר, מה שיקרה בסוף הוא שיהיה לה מרקם של קרח.

  • עוד באותו נושא:
  • גלידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully