וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוצ'ה: פיצה חדשה בתל אביב

2.8.2018 / 15:12

הסטנדרט שהציבה תל אביב בכל הקשור לפיצות הוא גבוה מאד. פיצה מוצ'ה, המצטרפת החדשה לסצינה בעיר, הבטיחה הרבה הבטחות, האם היא מצליחה גם לקיים?

מוצ'ה, פיצה מוצ'ה, mucha. רעות סהר,
הפיצות של Mucha/רעות סהר

לרווחתם של תושבי תל אביב, העיר הצליחה להגיע לסטנדרט גבוה בתחום הפיצות בעזרת מקומות כמו פיצה ברוקלין בצפון דיזנגוף, הפיצה הנפלאה בתדר, פיצה לילה בפלורנטין, הפיצה הוותיקה בבוגרשוב, פיצה ארציאלי הנהדרת בכיכר רבין ועוד. התרגלנו לטוב, מוצרלה אמיתית, בצק של מקצוענים, בחלק מהמקומות הפיצות יוצאות לוהטות מטאבון עצים, עם תוספות גורמה, גן עדן.

פיצה חדשה באבן גבירול מבקשת להצטרף למשחק הזה. מוצ'ה, פיצה ובר סלטים שנפתחו השבוע להרצה מציעה פיצה בהרכבה עצמית, בגודל "אישי פלוס" כפי שנאמר לנו, ובקונספט תמחורי קצת מורכב בו המחיר הבסיסי של הפיצה (40 שקלים), הוא בעצם המחיר לבצק ורוטב בסיסיים בלבד, בשביל רטבים מיוחדים תצטרכו להוסיף תשלום (1-2 שקלים), גם בשביל גבינה מכל סוג שהיא (6-9 שקלים), ובוודאי שעל כל תוספות תשלמו גם כן (3-10 שקלים). בסופו של דבר, מתקבלת פיצה במחיר שנע בין 46 שקלים לפיצה קלאסית לבין 55 שקלים בערך לפיצה קצת יותר מיוחדת, לא שונה מפיצות אחרות בעיר.

מוצ'ה, פיצה מוצ'ה, mucha. יעל לאור,
פיצה פולנטה וארטישוק/יעל לאור

במוצ'ה תוכלו לבחור בין ארבעה סוגי בצק, איטלקי, בצק זעתר, בצק כפרי ובצק ללא גלוטן, הבצק שטעמנו היה טוב וגמיש, למרות שהתקשה לשאת על עצמו את תועפות הגבינה והתוספות. בגזרת הרטבים תוכלו למצוא דברים מסקרנים כמו מלנזנה, קרם חציל שחור עם עגבניות ושמן זית, או פולנטה של תירס בחמאה ופרמזן, או רוטב מטבוחה וצ'ילי, ועוד. לאחר מכן תתפנו לבחור גבינה משמונה האפשרויות שיש כמו מוצרלה, גבינה טבעונית, גבינה כחולה או טבעות גבינת עיזים, ולבסוף תוספות כמו ביצת עין, סלמון, אנשובי, ארטישוק, סלט ביצים ועוד.

עוד באותו נושא

הבצק הוא רק תירוץ: 14 פיצות מעולות מחוץ לת"א

לכתבה המלאה
מוצ'ה, פיצה מוצ'ה, mucha. יעל לאור,
פיצה פפרוני/יעל לאור

הזמנו פיצה מבצק איטלקי עם רוטב פולנטה, פרמזן וארטישוק (מהסוג הזול והמשומר). קיבלנו את הפיצה עם גבינת מוצרלה בכמות נדיבה, בעיקר במרכז הפיצה, עניין שלא שרד את הדרך מהמגש לפה והגבינה לא הצליחה להישאר צמודה לבצק. הזמנו גם פיצה מבצק זעתר, אבל או ששכחו את הזעתר או שהוא לא היה מורגש, עם רוטב עגבניות לא מספיק רענן, גבינת מוצרלה ופפרוני, מהסוג העבה והדחוס והפחות איכותי. הפיצות לא עומדות בסטנדרט התל אביבי, הן יכולות לסגור פינה אבל חסר בהן אלמנט של הנאה.

מוצ'ה, פיצה מוצ'ה, mucha. יעל לאור,
התפריט/יעל לאור

מוצ'ה רק נפתחה להרצה השבוע, שעות הפתיחה עדיין מבולבלות, הפיצות שיוצאות לא שוות בגודלן או בצורתן, לא כל התוספות איכותיות, ויש עוד על מה לעבוד בכל הקשור לשירות ולחלוקת העבודה והקשב בדלפק ההזמנות. גם העבודה בלי כפפות במטבח הפתוח קצת מקלקלת את התאבון. יש לאן לשאוף.

מוצ'ה פיצה וסלט, אבן גבירול 19 תל אביב, שעות הפעילות ימים א'-ה' 10:30-00:30, ימי ו' ושבת 18:00-00:30, 077-6037560

מוצ'ה, פיצה מוצ'ה, mucha. יעל לאור,
בר סלטים/יעל לאור
  • עוד באותו נושא:
  • פיצה
  • מוצ'ה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully