וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראוני: בית מאפה וגלידה חדש ממתיק את צפון תל אביב

15.9.2018 / 8:30

אזור צפון ת"א מקבל חיזוק מתוק ופוטוגני במיוחד מבראוני: בית מאפה וגלידריה בעיצוב מודרני ועם ריח ממכר

מאפים. אנטולי מיכאלי,
המאפים נאים בעיננו/אנטולי מיכאלי

שכונת רמת אביב ממשיכה להתקשט בבתי אוכל שמעשירים את חייהם הקולינריים שלתושבי השכונה הירוקה והשקטה הזו, אחרי שמסעדת M25 המצליחה פתחה סניף אקפרס בברודצקי, עכשיו תורם של אנשי ביתא הקפה, אחד מהמקומות האהובים בשכונה, ורשת בתי קפה שלה עוד 3 סניפים, לפתוח מקום חדש בשכונה, בשיתוף פעולה מבורך עם אנשי הבראון, בית האוכל בצמרת תל אביב, מקום שבו יודעים יפה לעבוד עם בצק וגם עם גלידות.

טארטים. אנטולי מיכאלי,
טארטים/אנטולי מיכאלי

המקום החדש נושא את השם בראוני, ומתמקד במאפים תוצרת בית ובגלידות מעשה ידיו של הגלידאי רני בן אברהם, מי שעומד מאחורי מותג הגלידות "פעם שלישית". אז מה תוכלו לאכול בבראוני? במקום תוצג מידי יום תוצרת טרייה בעבודת יד של לחמי מחמצת, מאפים, עוגות שמרים, עוגות בחושות, טארטים וכמובן מגוון מאפי בוקר אותם ניתן לקחת או לאכול במקום לצד כוס קפה.

עוד באותו נושא

תשע"ח: שנת הפיצות העברית

לכתבה המלאה
עוגות גלידה. אנטולי מיכאלי,
עוגות גלידה ועוגות מוס/אנטולי מיכאלי

יש עוגות בחושות כמו פיסטוק, מייפל, לימון פרג, מרציפן, בראוני ריקוטה ועוד (32-46 שקלים). בגזרת מאפי הבוקר תוכלו ליהנות מקרואסונים בגרסאות שונות, דניש צימוקים, מאפין פירות ועוד. יש קראנצ'ים למי שמכור לעוגות האלה, ולחמים עבודת יד כמו שיפון צימוקים, חיטה דגנים, כוסמין, בגט קלאסי, לחם רוקפור, חלת שומשום או פרג (16-26 שקלים) ועוד מלא מלוחים כמו פרעצל, בייגלס, רול במילוי בטטה ורול במילוי גבינת צאן, מקלות מלוחים עם עגבניות מיובשות, קישים, מקלות שומשום, פוקצ'ת מנגולד, פוקצ'ת זיתים ועוד (6-16 שקלים).

browny בית מאפה חדש. אנטולי מיכאלי,
בלב השכונה הירוקה/אנטולי מיכאלי

הגלידות יצבעו את המקום בצבעים שמחים עם טעמים מיוחדים כמו סורבה פאדג' שוקולד או גלידת חלבה תמרים (16-86 שקלים). המקום החדש מעוצב במראה מודרני, עם הרבה עץ, צבעים רגועים, הרבה אור טבעי וחלונות ענקיים שפונים אל העצים הירוקים של שכונת רמת אביב הפסטורלית. ברוכים הבאים לשכונה.

browny, ברודצקי 17 תל אביב, 03-5538838, שעות פעילות: ראשון - שישי: 07:30-22:00, שבת: 09:00-22:00.

מאפים מלוחים. אנטולי מיכאלי,
מאפים מלוחים/אנטולי מיכאלי
מאפים מלוחים. אנטולי מיכאלי,
הויטרינות/אנטולי מיכאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully