וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

M25 מגיעים לצפון תל אביב עם סניף חדש בסגנון המזנון

24.10.2017 / 14:41

עראייס, שיפודים או שווארמה מעושנת בפיתה, וגם הקראק פאי המפורסם - כל הפרטים כל המנות שיוגשו בסניף החדש של מסעדת הבשרים M25 שיוצאת לראשונה מגבולות שוק הכרמל בתל אביב

מסעדת 25 מטר. דרור עינב
עראייס של M25/דרור עינב

לאחר שכבשה את שוק הכרמל באבחת סכין קצבים אחת מתקדמת מסעדת M25 צפונה ומתמקמת בלוקיישן חדש נוסף ברחוב ברודצקי ברמת אביב. הפעם זו לא תהיה מסעדה, אלא מזנון בשירות עצמי עם תפריט שמותאם לשכונה ולקונספט של אוכלים-הולכים. "אנחנו לא אנשים של קניונים, אנחנו הרבה יותר מותאמים לשוק", מספר יונתן בורוביץ' השף, "זאת שכונת מגורים, אמנם יש כאן קצת טבע אבל גם מרווח מספיק כך שלא נפריע לאף אחד. האזור הזה משך אותנו".


עוד מסעדות בשר שכדאי לבדוק:
- בישיק, המעשנה המשפחתית במשמר איילון
- בריסקט, כריכי בשר מעושן בחדרה

מיט מרקט. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
הבשר של M25/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

אם במסעדה שבשוק הכרמל מתמקדים בסטייקים על העצם, אז במזנון שברמת אביב מנגישים את הבשר כך שכל מנה שתרצו אפשר להזמין בתוך פיתה, בליווי ממרחים, חמוצים וירקות. התפריט כמובן, כמו זה שבשוק הכרמל, מתמקד בבשר שהוא 100% בקר מפרות (ויש גם טלאים) מגידול ישראלי מקומי. הבשר הטרי שמגיע לקצביה של M25 בשוק הכרמל עובר פירוק ויישון במקום ונחתך לנתחים עם התפיסה של Nose To Tail לפיה משתמשים בכל חלקי החיה, כולל חלקים פנימיים שמקבלים הרבה אהבה ב- M25. "כרגיל הדבר שהכי חשוב לנו הוא חומר הגלם", מספר בורוביץ', "אנחנו לא מתעסקים בתוספות של המבורגר אלא מתמקדים בחומר גלם שאנחנו מפריעים לו כמה שפחות ועם טיפול פשוט. כאן במזנון אנחנו פחות מתרכזים בסטייקים על העצם ומנסים לתת אוכל יותר משפחתי. בהמשך גם נעשה קציצות למשל".

עוד באותו נושא

מצאנו שמש בינואר: ארוחת צהרים מושלמת בשוק הכרמל

לכתבה המלאה
מיט מרקט. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
נתח סינטה/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

במזנון החדש שנפתח היום בצפון תל אביב מגישים את המנות המוכרות והאהובות משוק הכרמל כמו העראייס (45 שקלים); קבב שוק בפיתה (40 שקלים); המבורגר 240 גרם (58 שקלים); שיפוד בפיתה מכבדים ולבבות ועד שוק טלה (38-48 שקלים); נקניקיות מסוגים שונים בלחמנייה (34 שקלים); נתח אנטרקוט (42 שקלים ל-100 גרם); שווארמה מעושנת בפיתה (48 שקלים) ועוד. חוץ מהפיתה יש עוד חידושים ברמת אביב כמו תוספת של צ'יפס (8 שקלים). כדי להתחייב לעניין עם הפיתות העמידו במקום עמדה בשירות עצמי עם פלפלים חריפים קטנים, חלפיניו כבוש, מלפפונים חמוצים, בצק בסומאק ועמבה ביתית. תושבי רמת אביב לא מקופחים גם בתחום הקינוחים והקראק פאי המפורסם גם הוא עלה צפונה, אז אין סיבה לדאגה. למי שקונספט המזנון מתאים לו אבל עדיין צריך את האלמנט הקלאסי בארוחה אז יש יין אדום ויין לבן, ויש עוד אלכוהול וקפה בסיסיים. בהמשך, צפויים להרחיב את המטבח של המקום כך שיכלול קצבייה.

M25, ברודצקי 15 רמת אביב תל אביב, שעות הפעילות א'-ה' 12:00-18:00

  • עוד באותו נושא:
  • בשר
  • M25

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully