וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמת רחוב: דוכן פיתות חדש באלנבי מנסה לערער את הסדר הקיים

3.10.2018 / 12:15

אל סצנת אוכל הרחוב התל אביבית, ההולכת ונעשית צפופה, הצטרף כעת שחקן חדש - אלנביס שמו, המציע ארבע אופציות של בשרים בתוך פיתה, ואם זה נשמע לכם קונספט מעט מוכר, חכו שתשמעו איפה הוא פתח אותו

קבב. שי בראל,
קבב בצלחת/שי בראל

עם כל הכבוד למסעדות השף בתל אביב, בסופו של דבר יש רק דבר אחד שאנשים מוכנים לעמוד בשבילו בתור - פיתה חמה עם בשר בתוכה. דוכן הבשרים של ג'סמינו באלנבי, בצמוד לבר הלוציפר, הוא דוגמא מצוינת לתופעה. בשר בפיתה תמיד היה כאן ותמיד היה טעים, אייל שני רק הפך את זה למגניב יותר. בשנה האחרונה נפתחו בתל אביב המון מקומות ששמים את הפיתה במרכז, מבינו גבסו שתרגם את המסעדה שלו ביפו לבינו בפיתה בשדרות רוטשילד, פיתה בסטה שהתחילו מפיתות שף באשדוד ועשו עליה למתחם שרונה תל אביב, כרמל, דוכן הפיתות מבית דה באן שנפתח בשוק הכרמל השנה, ופיתוס - התוספת הטרייה לעיר, שמספקת פיתה קצת אחרת, בדמות גירוס יווני.

נקניקיות מרגז. שי בראל,
נקניקיות מרגז/שי בראל

וזה לא נגמר בזה, כי הביקוש לפיתה כך נראה - לא מסתיים אף פעם. בבחירה די תמוהה, ממש בסמוך לדוכן של ג'מסינו , נפתח בימים אלו אלנביס. דוכן בשרים חדש בקונספט דומה מדי, המציע גם הוא, כמו ג'סמינו, תפריט קטן של ארבע מנות, כל אחת מהן תוכלו לקבל בפיתה או בצלחת: קבב, שיפודי פרגית, שיפודי כבד ונקניקיות מרגז (30 שקלים בפיתה או 45 שקלים בצלחת). את המנות תקבלו לצד ירקות צלויים וטחינת הבית, כמיטב המסורת של הז'אנר.

עוד באותו נושא

הזהב הלבן: 5 הפיתות הטובות בת"א

לכתבה המלאה
שיפודים. שי בראל,
שיפודי בפיתה/שי בראל

את המקום פתח ניר בזק, איש עסקים וחיי לילה, כשהעלינו בפניו סימני שאלה לגבי בחירת הלוקיישן המפתיעה, השיב בזק שהוא אינו חושש "יש מספיק מקום לכולם להתחרות על אותה נישה. היתרון שלי (על פני ג'סמינו) הוא שיש לי תעודת כשרות ומקומות ישיבה בתוך המקום". אין ספק שמדובר בבחירה שקצת מתגרה בגורל ונותר רק להמתין ולראות אם הוא יצליח להתקיים לצד המקום שהפך כבר לסוג של מוסד תל אביבי.

אלנביס, אלנבי 101 תל אביב, שעות פעילות בימים א'-ה' 12:00-04:00 ומוצ"ש עד השעות הקטנות. כשר

ירקות בגריל. שי בראל,
ירקות בגריל/שי בראל
קבב בפיתה. שי בראל,
עם טחינת הבית/שי בראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully