וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוסלמי, יהודי ונוצרי נכנסו למסעדה (כשרה)

8.10.2018 / 11:53

הסצנה הקולינרית של עכו מתחזקת עם Roots (שורשים), מסעדה ים תיכונית כשרה, שנפתחה בשותפות מסקרנת של יהודי, נוצרי ומוסלמי במצודה ההיסטורית בעכו העתיקה. בתפריט: אוכל לבנטיני עם קצת זליגות החוצה

צלעות הסולטן. אורי ארנולד,
צלעות הסולטן/אורי ארנולד

תהיתם פעם מדוע לשולחנות אבירים קוראים שולחנות אבירים? ובכן פעם, למשל בתקופה הצלבנית, התכנסו האבירים, אותם לוחמי הממלכה רכובים על סוס ועטויי שריון, במצודות ובטירות והיו עורכים סעודות ענק באולמות ששימשו כחדרי אוכל, על שולחנות ארוכים ארוכים. אם אתם חולמים להציץ לתוך חדר אוכל כזה, ויותר מזה, אם אתם חולמים לאכול בתוך אולם כזה, סורו מיד לעכו, שם נפתחה לאחרונה מסעדה חדשה בחלל עתיק ומסתורי באולמות האבירים שבמצודה ההיסטורית שנמצאים ממש מחוץ לעיר העתיקה.

לא רחוקים מעכו? יש לנו כמה המלצות בשבילכם:
סיור אוכל במסעדות המוצלחות של כפר ראמה
סיור בברים הכי ותיקים בעיר התחתית בחיפה

מזאטים. אורי ארנולד,
המאזטים של רוטס/אורי ארנולד

ROOTS (שורשים) היא מסעדה המגישה אוכל לבנטיני כשר המבוסס על בשר ודגה מקומיים. את ROOTS הקים השף אורי ארנולד, כשלצידו שני שותפים ילידי עכו, מוסלמי ונוצרי, מסוג החיבורים שקורים רק בעכו. בתוך החלל המקושת של המסעדה תמצאו שולחנות ארוכים, אבל במקום כלי המתכת וכוסות הבירה של האבירים, תמצאו צלחות אלגנטיות, מפיות בד וכוסות יין.

עוד באותו נושא

ללא חשש מלכודות תיירים: 5 המלצות בעכו

לכתבה המלאה
עראייס. אורי ארנולד,
ערסונים, הגרסה של ארנולד לעראייס/אורי ארנולד

בין המנות הראשונות שיוצאות מהמטבח יש למשל שווארמה דג על טחינה, בצל וסומק (42 שקלים); מחשי מיקס- עלי גפן, קישוא ובצל ממולאים (38 שקלים); חציל בלדי ובשר טלה, טחינה, כוסברה וצנוברים (38 שקלים). המנות העיקריות שומרות על האווירה הים תיכונית עם מסחאן עוף - מאפה בצק ממולא עוף ובצל מקורמל בסומק (68 שקלים); מקלובה אישית - סיר קטן שמתהפך לצלחת עם שלל אוצרות (72 שקלים); צלעות הסולטן - שדרה קדמית בעשבי תיבול לצד פריקי (98 שקלים).

דג וצ'יפס. אורי ארנולד,
דגה טרייה מהשוק בעכו/אורי ארנולד

שף ארנולד לא נשאר רק בתחומי הלבנט ומגיש גם מנת כמו טורנדו רוסיני - פילה בקר, כבד אווז ופטריות יער (168 שקלים) או מניפת חזה אווז ברוטב תפוז ובצל מתקתק (106 שקלים). יש בתפריט גם מחלקת דגים המבוססת על הדגה הטרייה המפורסמת של עכו, וגם תפריט קינוחים שמבוסס, קונספטואלית וטכנית, על המתוקים של שוק העיר העתיקה. אם תעצמו את העיניים אולי תוכלו לדמיין את ריצ'רד לב הארי סועד לצידכם במשתה אבירים מפואר. אם לא תעצמו את העיניים, תביטו סביבכם ותסעדו באחד המקומות היפים והמיוחדים בארץ.

ROOTS, וייצמן 1 עכו, 04-8848040, שעות הפעילות ימים א'-ה' 12:00-23:00, ו1 11:00-15:00, שבת 19:30-23:00. כשר

אולמות האבירים. אורי ארנולד,
אולמות האבירים/אורי ארנולד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully