וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שריינו מקום: השפיות הטובות בעולם מגיעות לארץ

4.11.2018 / 16:10

אירועי ראונד טייבלס חוזרים החודש לארץ והפעם בסימן כוח נשי. שבע שפיות מהשורה הראשונה יתארחו במבחר מסעדות בת"א, אז לאן כדאי להזמין מקום? הנה כמה ארוחות שכדאי לשים עליהן עין

טאניה גרנדיטס שפית גרמניה אסיאתית מתארחת בפאסטל. יח"צ ראונד טייבלס, בלנדר,
טאניה גרנדיטס שפית גרמניה אסיאתית מגיעה להתארח בפאסטל/יח"צ ראונד טייבלס, בלנדר

אירועי Round Tables by American Express מתרחשים השנה בסימן כוח נשי במטבח, שפיות נשים מהשורה הראשונה מגיעות להתארח במסעדות שונות בתל אביב ולהביא קצת מהקוסמוס הקולינרי שבו הן חיות ומבשלות, מארצות רחוקות וממטבחים אקזוטים. החל מה-12 בנובמבר ועד ה-23 בנובמבר יתקיימו מגוון ארוחות מיוחדות בהן תוכלו לפגוש את השפיות ואת האוכל שלהן. לפרטים נוספים וכרטיסים כדאי לבקר באתר של ראונד טייבלס.

מסעדות חדשות ששוה לכם לבדוק:
OPA, מסעדתה מבוססת הירקות של שיראל ברגר
זותי וג'וליה בית קפה צמחוני ופוטוגני

מטבח קוריאני של השפית ג'ודי ג'ו בדוד ויוסף

עוף מטוגן קוריאני. יח"צ ראונד טייבלס, בלנדר,
עוף מטוגן קוריאני של ג'ודית ג'ו/יח"צ ראונד טייבלס, בלנדר

ג'ודי ג'ו, היא אחת ממובילות טרנד המטבח הקוריאני, בעלת מסעדות קוריאניות מצליחות בלונדון והונג קונג, כוכבת טלוויזיה, עיתונאית אוכל, מחברת ספרי בישול והאישה הראשונה אשר זכתה בתואר "איירון שף" בתכנית הבריטית. ב-2015 פתחה ג'ודי ג'ו את מסעדת Jinjuu בלונדון, ובהמשך פתחה סניף נוסף בלונדון ואחד בהונג קונג. במסעדות שלה היא מציעה טעימה רוחבית של האוכל הקוריאני - החל מאוכל רחוב, דרך מנות חלוקה גדולות ועד חווית פיין דיינינג - עם טוויסט אמריקני למנות המסורתיות.

ג'ו תתארח בדוד ויוסף, ובערב המיוחד תזכו לאכול בין היתר, את אחת ממנות הדגל של שלה: עוף מטוגן בסגנון קוריאני - כרעיים מטוגנות בבלילה המוגשות עם מחית פלפלים חריפים וסויה שחורה.

מתי: בין התאריכים 12-16/11 (299 שקלים לסועד).

עוד באותו נושא

שלוש מסעדות שיוציאו אתכם מהבית בחורף הקרוב

לכתבה המלאה

השפית הטובה ביותר לשנת 2017 מגיעה לפסטל

שפית טאניה גרנדיטס מתארחת בפסטל. יח"צ ראונד טייבלס, בלנדר,
טאניה גרנדיטס- שפית וכימאית, צילום: יח"צ/יח"צ ראונד טייבלס, בלנדר

טאניה גרנדיטס, שפית גרמניה-אסיאתית, נבחרה ע"י מדריך מישלן כשפית הטובה ביותר בשנת 2017. ידועה בטכניקה שלה של שילוב אמנות, צבעים וארומות בצלחת. לכן אך טבעי זה היה לשדך אותה לשף הלל תווקולי ממסעדת פאסטל. גרנדיטס, בוגרת לימודי כימיה, דואגת לשלב במנות הרבה מן הצומח ולהתאים הן בצבעים שלהן, אבל בעיקר בטעמים ובארומה של מרכיבי המנות, כך שהמנות שלה הן למעשה תרכובות כימיות ייחודיות וקולינריות.

בפאסטל יגישו השניים בין היתר מתאבן של סבלה פיסטוק פרמזן וקרם בזיל, וכן מנה של תותים בטקסטורות שונות עם מי ועלי ורדים.

מתי: בין התאריכים 19-23/11 (319 שקלים לסועד).

השפית מאקה דה קסטרו חובבת האסתטיקה מתארחת בקוואטרו

מנה של שפית מאקה דה קסטרו. יח"צ ראונד טייבלס, בלנדר,
שומרת על המישלם שלה מאז 2012/יח"צ ראונד טייבלס, בלנדר

השפית מאקה דה קסטרו ממיורקה, תתארח אצל אביב משה בקוואטרו. דה קסטרו, זוכת כוכב מישלן כל שנה ברצף מאז 2012, מתמחה בשיטת הבישול "מהגרעין ועד הצלחת", בחקר חומרי גלם ואסתטיקה כשהתוצאה היא יצירות קולינריות יפהפיות שבאות לידי ביטוי בחומרי גלם יוצאי דופן כמו פרחי דפנה, הדרים וקמומיל, פרלינה בלוטים, ערער, חרובים, יונים ובשר ארנב מקומיים, וכן בשילובים מקוריים כמו עוגת שמן זית ואפונה ירוקה, מילפיי של מלפפון ים, אזני חזיר עם עצמות צלע רכות וכמהין או נבטי עגבניה, גבינת קוטג' של ים ודובדבנים.

יחד עם אביב משה, תגיש בין היתר קציפת חציל שחורה וגבינת עיזים, מרנג רוזמרין, מיני פיתה ממיורקה, שייטל כבוש וגם "אטריות" דיונון, שומר, כרישה ועירית צרובים במחבת לוהטת.

מתי: בין התאריכים 19-23/11 (299 שקלים לסועד).

מטבח איטלקי חדש וישן של השפית האיטלקיה איסה מאזוצ'י בירקון 99

שפית איסה מאזוצ'י מתארחת בירקון 99. יח"צ ראונד טייבלס, בלנדר,
מרק עגבניות עם פרחים קראנצ'ים של איסה מאזוצ'י/יח"צ ראונד טייבלס, בלנדר

השפית האיטלקייה מעוטרת כוכב המישלן איסה מאזוצ'י משלבת מטבח מסורתי מול חדשני, שילוב שזיכה אותה בתואר השפית הטובה ביותר באיטליה של Grande Dame Veuve Clicquot. במסעדתה LA PALTA בצפון איטליה היא מגישה תפריט טעימות שכורך עושר של טעמים ושילובים נועזים כמו מרק עגבניות צלויות עם פנצנלה וביצה קרועה, רביולי מטוגן מוגש עם "קטשופ" פטל שחור, פרחי שומר ושעועית, רביולי ממולא עלי חרדל, בשר יונה צלוי עם ליקריץ ובצל סגול, קינוח של מלפפונים חמוצים עם ריקוטה אספרגוס ומרנג לימון ועוד.

יחד עם שף עובד אלפיה במסעדת הירקון 99 תגיש מאזוצ'י מנה של מרק עגבניות עם פרחים פריכים ומנה של רביולי דלעת מטוגן עם בצלי שאלוט וחרדל אגסים.

מתי: בין התאריכים: 11-15/11 (319 שקלים לסועד).

מטבח דרום אמריקאי עתיק של שפית ליאו אספינודה בניטן תאי

שפית ליאו אספינוזה מתארחת בניטן תאי. יח"צ ראונד טייבלס, בלנדר,
מסורות קולינריות עתיקות של אספינוזה/יח"צ ראונד טייבלס, בלנדר

שפית ליאו אספינוזה, זוכת תחרות סאן פלגרינו כשפית הטובה ביותר באמריקה הלטינית ב- 2017 ומי שמסעדתה מדורגת כאחת ממאה המסעדות הטובות ביותר בעולם, מגיעה להתארח בניטן תאי ומחזירה את מסורת הבישול הקולומביאנית העתיקה אל שולחננו היום. השפית ידועה כמי שמתחקה וחוקרת את חומרי הגלם של תרבויות עתיקות שיישבו בימים שלפני הכיבוש הספרדי את קולומביה, המרכיבים המיוחדים שהביאו איתם העבדים השחורים מאפריקה וטכניקות הבישול המסורתיות והנכחדות של קהילות כפריות מקומיות ומבודדות. את כל אלו היא משדכת לעושר המטבחים המיוחד של שמונת המחוזות של קולומביה לכדי תצרף קולינרי עשיר וצבעוני.

בניטן תאי לצד שף שחף שבתאי תכין אספינוזה רול סי בס ממולא בפרי מנגו בתוך ברולה טונה ועלי אפונה.

מתי: בין התאריכים 18-22/11 (319 שקלים לסועד).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully