וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאן אי אפשר לעבוד על אף אחד: פיתה מרגז שנותנת בראש

4.12.2018 / 7:50

המונה מגיע אל "טעים לי" בלוד ומתוודע לראשונה לנקניקיות המרגז של דהן, פיתה צנועה שנותנת בראש להרבה להטוטני פיתה בארצנו, אם אתם מבינים למי הוא מתכוון

טעים לי לוד. קובי רובין, מערכת וואלה
טעים לי/מערכת וואלה, קובי רובין

בדרך כלל כשאתה מגיע לאזור חדש, אתה לא מומחה לאותו אזור, לכל אחד יש את החוכמה המקומית שלו, כל אחד גאון בשטח שלו. כשאתה נהג מונית המצב קצת שונה, כמות הידע הכללי שלך גבוהה יותר ביחס לשאר האנשים סביבך. זו הסיבה שתמיד מפנים שאלות לנהגי מונית - יש יותר סיכוי שהם ידעו לענות. רוב היום אנחנו שומעים או מדברים עם הלקוחות, כל אחד עם תחום עיסוק ייחודי משלו. אבל לפעמים אתה לא יודע הכל, במיוחד כשאתה מגיע למקום שלא ביקרת בו שנים רבות.

על טעים לי בלוד לא שמעתי ולא ידעתי, סוג של בורות אזורית מסתבר, אבל בסביבה של לוד-רמלה, הנקניקיות החריפות של דהן הן שם דבר ולכן הן מופיעות בתפריט המסעדה כחלק מתיאור המנה.

בילדותי ביליתי בעיר לוד במשך שבועיים בכל חופש גדול, זה היה כמו פרק של שנות השמונים אבל עם הרבה יותר מכות. גם אז היו נקניקיות מרגז ליד השוק הישן, אבל המקום ההוא כבר לא קיים. לשמחתי גיליתי שהמרגז של דהן לא רחוקות מהאורגינל של פעם.

טעים לי לוד. קובי רובין, מערכת וואלה
אל תתנו ללוד להבהיל אתכם/מערכת וואלה, קובי רובין

אפשר להזמין פיתה עם זוג נקניקיות ב-20 שקלים, אבל תמורת עוד 4 שקלים בלבד, אפשר לחגוג בתוך הפיתה ולכן הזמנתי לי פיתה עם שילוש חריף בתוכה (24 שקלים).

על הפלנצ'ה הונחו שלוש נקניקיות חריפות וריחן נישא באוויר, בינתיים מאחורי הדלפק לקחו פיתה גדולה יחסית והחלו למלא אותה בכל טוב, קצת חריף, סלט כרוב, משוויה, חסה? כן חסה, אמנם אף פעם לא הייתי מחובבי הירק, אבל להפתעתי חסה הולכת טוב עם נקניקיות מרגז, דווקא הניגוד בין הירוק מידי לטעים מידי, רק מוסיף עוצמה לביס.

בשבוע שעבר

נמצאה מנת הפלאפל ששווה נסיעה לצפון

לכתבה המלאה
טעים לי לוד. קובי רובין, מערכת וואלה
הנקניקיות של דהן - מותג/מערכת וואלה, קובי רובין

לפני ההכנסה של המרגז אל תוך הפיתה מסדרים אותה נכון כך שתקבל נגיסה של מרגז לאורכה ולרוחבה של הפיתה, בעודך טועם את הסלטים. המרגז מעולות, לא חריפות מידי, אבל מתובלות בדיוק כמו שצריך, לפני שאתה יוצא מהמקום עם הפיתה, מציעים לך גם צ'יפס, לא אומרים לא וממשיכים לחייך. לאחר שיחה קלה, הבנתי שהייתי יכול לקבל את הגרסה של השקשוקה מרגז בפיתה, גם מנה זו לא תחצה את סף ה-30 שקלים, אבוא לטעום בפעם הבאה, ברוך השם, לא חסרה עבודה.

הפיתה בטעים לי היא פיתה צנועה שנותנת בראש להרבה להטוטני פיתות למיניהם בארצנו, שלמדו להוציא מהלקוח יותר מידי על מעט מידי. כאן בקצה הפנימי של לוד, באמצע השכונה, אי אפשר לעבוד על אף אחד, אתה מקבל בדיוק מה שמגיע לך, כמו שצריך להיות. אם אתם באזור לוד, אל תתנו לה להבהיל אתכם, כנסו ותאכלו בזול כמו שצריך, כמו פעם, בתאבון לכולם.

טעים לי, שלמה המלך 46 לוד, 08-9206111, שעות פעילות: א-ה: 09:00-15:30. כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully