וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליהנות מכל העולמות: שתי המלצות על "ארוחות טעימות"

24.12.2018 / 14:00

שני הקצוות של רחוב רוטשילד מתחדשים עם דילים קולינרים שווים: מסעדת השף מלגו ומלבר, המתמחה בדגים ופירות ים, מציעה ארוחת טעימות עסקית חדשה ומפתה, לאנשים שרוצים לקבל מהלאנץ' שלהם קצת יותר; ומהצד השני: ארוחת טעימות יפנית ביאקימונו שתיקח אתכם בטיסה ישירה לטוקיו

לקחת את הזמן בצהריים: מלגו ומלבר

קלמרי ופסטה שחורה. יעל לאור, מערכת וואלה!
קלמרי ופסטה קונכיות שחורה/מערכת וואלה!, יעל לאור

בדרך-כלל, בשגרה היום-יומית שלנו, אנחנו בחיפוש מתמיד אחר ארוחות צהריים שוות, אך גם קלילות, כאלו שאפשר לחזור אחריהן לתפקד במשרד כמו שצריך. אבל לפעמים אנחנו מחפשים משהו קצת אחר, ארוחה קצת יותר מיוחדת וחוויתית, שמתאימה למי שחוגג אירועי מיוחד, ביום חופש וגם למי שאין לו שום תכניות לחזור לעבודה לאחר מכן.

השף מוטי טיטמן ממסעדת מלגו ומלבר, היושבת בנקודה אסטרטגית מעולה, המשקיפה על שדרות רוטשילד, מציע לראשונה ארוחת טעימות בשעות הצהריים, שמתאימה למי שמגיע להתענג על ארוחה ארוכה שמלווה ביין. מי מכם שיצא לו לבקר במסעדות יוקרה אירופאיות, מכיר היטב את הקונפסט - ארוחת טעימות עסקית ומפנקת במחיר משתלם.

הארוחה של טיטמן מורכבת מחמש מנות: פתיח, מנה ראשונה, מנת ביניים ועיקרית, המלוות ביין תואם. המנות משתנות מפעם לפעם, בהתאם להיצע הענתי ומצב רוחו של השף. מחיר הארוחה ינוע החל מ-175 שקלים לסועד, וייקבע מראש על פי חומרי הגלם המוגשים בתפריט.

בשבוע הראשון לארוחת הטעימות מגיש טיטמן פתיח של מרק ארטישוק ירושלמי ופרצ'יני עם גבינת בושה שרופה, מנה ראשונה של סשימי דג ים עם זוקיני שרוף, זעתר טרי, צלפים מיניאטורים ויוגורט כבשים, המשיך עם מנת ביניים צבעונית של קלמרי ופסטה קונכיות שחורה, בחמאת עגבניות שרי צהובות, עם כוסברה, צ'ילי ושמן זיתי קלמטה, בהתאמה לכוס יין מראויי של רקאנטי.

מסעדות חדשות ששוה לכם לבדוק:
דרימרי המאפייה החדשה שמטריפה את פתח תקווה
המקום הסודי לאכול בו ג'חנון בשבת בתל אביב

דג ים. רעות סהר, מערכת וואלה!
דג ים עם גזרים צבעוניים/מערכת וואלה!, רעות סהר

המנה העיקרית המוגשת כרגע היא פילה דג ים בציר דגים אדום, עם כוכב אניס, גזרים צבעוניים, שעועית ירוקה ותרד. לצד המנה הזו הגישו במלגו ומלבר יין אדום רד בלנד של רקאנטי. לסיום, אף ארוחה לא שלמה בלי קינוח, והקינוח כאן גם הוא חלק מארוחת הטעימות, כרגע הארוחה מסתיימת עם מילפיי קרם מסקרפונה עם גלידת שמנת חמוצה ותותים.

לצד תפריט טעימות הצהריים, מוגשת גם העסקית הרגילה של מלגו ומלבר, הכוללת מנה ראשונה ועיקרית ומחיה נקבע על פי מחיר המנה העיקרית. אז אם התפנה לכם איזה צהריים של אמצע שבוע - לכו ללאנץ' מול השדרה במלגו ומלבר ותתענגו על מנות חורפיות יפהפיות ואחר כך על שנ"ץ.

רוטשילד 142 תל אביב, 03-6314214, התפריט יוגש בין הימים א'-ה' בשעות 12:00-15:30

עוד באותו נושא

שישי שוק: 5 עצירות חובה בשוק הכרמל

לכתבה המלאה

לטעום מהכל: יאקימונו

סושי. יעל לאור, מערכת וואלה!
מגש סושי מפואר/מערכת וואלה!, יעל לאור

בקצה השני של אותה שדרה - מסעדת יאקימונו היפנית היוקרתית, מציעה גם היא ארוחת טעימות חדשה, אשר תוגש בשונה ממלגו ומלבר בשעות הערב בלבד, ובשבת במהלך כל היום. ליאקימונו היו לאורך השנים הרבה סוגים של ארוחות טעימות, אשר אפשרו בכל פעם לחובבי הסושי והאוכל היפני לבוא ולדגום מהמנות הטובות ביותר שיש למסעדה הוותיקה הזו להציע.

תפריט הטעימות החדש שמציעה המסעדה יוצא בתזמון מיוחד - יום ההולדת של אקיהיטו קיסר יפן, שנחשב לחג לאומי ביפן. כמחווה לחגיגות יום ההולדת תוכלו להגיע ליאקימונו לארוחה הכוללת שבע מנות (אבל מרגישה כמו יותר). זה מתחיל עם פתיחים של מחמצים יפנים, סלט אצות ומלפפונים, וסלט היזיקי הכולל אצה נפלאה ופחות שכיחה בתפריטים.

סשימי. יעל לאור, מערכת וואלה!
דגים נאים על קרח/מערכת וואלה!, יעל לאור

זה ממשיך בסלט של קוביות חציל במיסו ובשני סוגים של סשימי - האחד רול של דגים נאים קצוצים ועטופים בגזר ומלפפון ונתחי טונה צרובה. גולת הכותרת של ארוחת הטעימות היא מגש סושי חגיגי עם סוגים שונים של רולים אלגנטיים, מחומרי הגלם הכי טריים.

הארוחה לא מסתיימת שם וממשיכה במנות מעניינות כמו שרימפס ופטריות שימג'י טריות בטמפורה, באן יפני של תפוחי אדמה ומחית שרימפס, ולסיום מנת קוד שחור במרינדת מיסו. מי שחולם לקפוץ לאוסקה או טוקיו בעתיד יכול להתחיל את הטיול שלו ביפן ממש עכשיו, ארוחת הטעימות מוגשת מדי יום החל מהשעה 17:00 וביום שבת במהלך כל היום, במחיר של 190 שקלים לסועד, מינימום שני סועדים.

יאקימונו, רוטשילד 19 תל אביב, 03-517-5171

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully