וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוני: מסעדה איטלקית חדשה ברמת השרון

16.1.2019 / 11:20

רמת השרון, העיר שידועה בעיקר בזכות בתי הקפה שלה, מתחדשת עם מסעדה איטלקית חדשה, ולצידה פטיסרי צרפתי מושקע; לצד מנות איטלקיות קלאסיות תמצאו גם המון הפתעות בתפריט, שווה לקפוץ לטעום

פיצה בוראטה. עומר ישראלי,
פיצה בוראטה/עומר ישראלי

גוני בורשטיין ידעה מאז שהיתה ילדה שהיא רוצה לפתוח מסעדה משלה. יש לה מחברת בה היא שירבטה במהלך השנים את כל הרעיונות הקולינריים שלה, עד שלפני כשבועיים, מן הדפים הבלויים יצא החלום וקרם עור וגידים והיא פתחה את גוני, מסעדת שף איטלקית ופטיסרי צרפתי, מקום קטן ומוקפד ברמת השרון, שם היא תגיש ארוחות בוקר, צהריים וערב בסגנון איטלקי, ותמכור מאפים ולחמים בסגנון צרפתי.

כריך בולונז. עומר ישראלי,
פנינו בוליטו/עומר ישראלי

גוני, רק בת 25, עשתה דרך ארוכה כדי להגיע אל המסעדה הקטנה שלה. היא עשתה גראן דיפלום בקונדיטוריה ובישול בקורדון בלו בפריז, עשתה סטאז' ועוד נשארה אחרי אצל כריסטוף בושה במסעדת הקינוחים המפורסמת שלו, והתחבבה על קלייר דמון, אמנית הפטיסייר הצרפתית. היא חזרה לארץ ועבדה אצל מאיר אדוני ולפני שנה עברה לאיטליה כדי ללמוד לעשות שוקולד ממאורו מורנדין הידוע. היא חזרה לארץ בדיוק בזמן כדי למצוא את הלוקיישן הנוכחי ברמת השרון, לא רחוק מעיר ילדותה הרצליה, כדי להגשים את החלום ההוא מהמחברת.

עוד באותו נושא

חיפאים, תתחדשו: מסעדה איטלקית חדשה בשוק תלפיות

לכתבה המלאה
ארנצ'יני. עומר ישראלי,
כדורי קרם פולנטה/עומר ישראלי

אז מסעדת גוני, על שמה של השפית הצעירה, כאמור תהיה מחולקת לשניים, מסעדה וחנות. במסעדה יוגשו מאפי בוקר כמו פוקאצ'ה מלח ים שמוגשת בליווי זיתים, סלסת עגבניות טרייה, שמן זית וחומץ בלסמי ממודנה. יש גם מגש אבירים יפהפה עם 6 ברוסקטות לבחירה כמו גבינת עיזים, דבש ואגוזי מלך, סלמון מעושן עם קרם פרש ובצל סגול או בצלים מקורמלים וגבינה כחולה ועוד. יש כמה סוגי פניני, למשל בוליטי שזה תבשיל בקר בג'בטה קלויה, וגם כמה סוגי סלטים כמו קיסר, סלט סלק עם ריקוטה ופנצנלה עם מורלה קרועה.

פטוצ'יני. עומר ישראלי,
פטוצ'יני תוצרת בית/עומר ישראלי

בשעות הצהריים והערב יצטרפו לתפריט מגוון פיצות עם הרבה יציאות קלאסיות אבל גם עם כמה הבלחות יותר מעניינות כמו פיצה בוראטה (67 שקלים). יש גם מנות פסטה פטוצ'יני טרייה שגוני עושה בעצמה כמובן (57-73 שקלים). יש תפריט ראשונות לא קטן ובו למשל ארנצ'יני מוצרלה - כדורי ריזוטו מטוגנים ממולאים במוצרלה לצד רוטב רוזה (42 שקלים); ומנת השף שהיא רביולו ממולא בקרם ריקוטה, כמהין, פטריות וחלמון חי ברוטב חמאת מרווה (49 שקלים) ועוד.

פיצה. עומר ישראלי,
פיצות קלאסיות אבל גם כאלה מעניינות יותר/עומר ישראלי

אל גזרת העיקריות יצטרפו מנות כמו ריזוטו ולנטינה על בסיס ציר בקר ויין לבן, פטריות שמפניון ופורצ'יני ופרמז'אנו רג'יאנו (73 שקלים); לזניה בולונז מפסטה בעבודת יד, רוטב בשמל, בזיליקום מוצרלה פרסקה ופרמז'אנו רג'יאנו (75 שקלים); או פולנטה מתירס טרי, מחית כמהין, מיקס של פטריות ופרמז'אנו רג'יאנו מיושן 30 חודשים (67 שקלים).

לקינוח יש למשל פטוצ'יני שוקולד עם גילופי שוקולד לבן, משהו שפשוט היינו חייבים לציין, או לאטה פריטה, שזה קרם ברולה מטוגן שמוגש עם לימון בצד.


גוני, סוקולוב 79 רמת השרון, 03-5471392, שעות פעילות: שני - חמישי, 09:30-13:00 למתוקים בלבד, כריכים וקפה; שני - שבת: 18:30-22:00 לארוחות ערב

ארנצ'יני. עומר ישראלי,
אוכל איטלקי ברמת השרון/עומר ישראלי
פוקצ'ה. עומר ישראלי,
פוקצ'ה/עומר ישראלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully