וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפאים, תתחדשו: מסעדה איטלקית חדשה בשוק תלפיות

7.1.2019 / 9:50

אחרי שהחמארה "תלפיות" זכתה לאהבת הקהל והפודיז, שוק תלפיות החיפאי מתחדש במסעדה איטלקית חדשה, שחוץ מפיצות נפוליטניות נהדרות עם קצוות שמנמנים, תציע גם תוצרת טרייה מהשוק, רביולי, ניוקי, ריזוטו ועוד

מוצרים מאיטליה. תומר אברג'יל,
חומרי גלם מעולים מאיטליה/תומר אברג'יל

שוק תלפיות, שהתפרסם בקרב פודיז בעיקר בזכות חמארה תלפיות של אילן פרון, זוכה סוף סוף לרכש חדש. לא רחוק מהחמארה של אילן נפתחה בשבוע שעבר להרצה "פיצה תלפיות". מסעדה איטלקית קטנטנה הנשענת על התוצרת הטרייה של השוק ועל האווירה שלו, ושהשם לא יטעה אתכם - ממש לא מדובר רק בפיצה.

5 עצירות חובה בשוק הכרמל
קפה הודיה: בית קפה כפרי בשוק התקווה

אוכל איטלקי. תומר אברג'יל,
מבישול גורמה למסעדת שוק/תומר אברג'יל

תומר אברג'יל, מי שעבר בכמה תחנות של בישול עילי, ביניהן אצל תומס קלר ומריו בטאלי וגם למד בישול בניו יורק, חזר בהמשך לארץ ועבד בחמארה של שוק תלפיות, כך נוצר אצלו החיבור לשוק החיפאי. כעת, הוא חוזר, כאן בשוק, למה שהוא הכי אוהב לעשות - אוכל פשוט, עם חומרי גלם טריים וטיפול מינימלי, "הולכים להיות כאן הרבה משחקים עם אוכל", אומר אברגיל, "ואני חושב שאני הולך להכניס הרבה ידע וגישה מקצועית לשוק". אברג'יל אכן מגיע עם רזומה מכובד בבצק, וגם כאן בתלפיות הוא הולך להכין פיצה נפוליטנית עם קצוות שמנמנים בתנור חשמלי מפלצתי שנבנה במקום, במיוחד עבורו.

עוד באותו נושא

רק היום: 5 מסעדות שוק מומלצות

לכתבה המלאה
אוכל איטלקי. תומר אברג'יל,
ירקות טריים מהשוק/תומר אברג'יל

"יש כמובן גם המון פסטות טריות שנכין במקום, הכל מקמח מסוים ומים מתאימים, וגם רביולי, ניוקי וריזוטו, יהיו למשל דפי פסטה קרועים ברוטב, בלי משחקים. יש גם דגים טריים ופירות ים, ופרושוטו מפרמה, הרבה חומרי גלם מעולים, ירקות מהשוק כמובן, סלטים ואנטיפסטי".

את המקום הקטן הקים אברג'יל מאפס במו ידיו, בנה ושיפץ. המקום נפתח כאמור בשבוע שעבר להרצה ופתוח בשעות הצהריים והערב בלבד, אבל אברג'יל חולם גם על ארוחות בוקר פעם בשבוע בסגנון נפוליטני-סיציליאני-ישראלי מעורב, עם מנות ביצים מגניבות ובצקים. ממש בנוי לתלפיות.

פיצה תלפיות, סירקין 30 חיפה, 04-9071727, שעות הפעילות בימים ב'-ד' 12:00-22:00 ימי ה' 9:00-12:00 וימי ו' 9:00-17:00.

מוצרים מאיטליה. תומר אברג'יל,
וגם פיצה כמובן/תומר אברג'יל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully