וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאפיתי: מאפייה מושחתת חדשה בירושלים

24.1.2019 / 12:49

שוק מחנה יהודה התחדש לאחרונה במאפיתי - דוכן מאפים משגע, עם תפריט המחולק למלוחים ומתוקים - שישה טעמים בכל מחלקה, ומוטו אחד ברור "כל דבר יהיה טעים יותר אם יעטפו אותו בבצק חמאה". כל הפרטים על המקום שמשגע את הירושלמים

סביח אל נור. רחלי ור-ניר,
סביח אל נור מאפה מלוח/רחלי ור-ניר

עוד לפני גיל 20 הבטיחה לעצמה רחלי ור-ניר שיהיה לה מקום משלה בשוק מחנה יהודה, בו היא תגיש אוכל ומאפים מעשה ידיה להתפאר. בתור מי שיצאה לעצמאות ועזבה את הבית כבר בגיל 15, רחלי ידעה שבעבודה קשה היא תוכל להגשים את החלום הזה. בזכות האינסטגרם היא צברה קהל עוקבים נאמן, החלה לעלות לרשת החברתית תמונות של מאפים ומהר מאוד התבקשה על ידי עוקביה לקיים סדנאות ולחלוק את התורה. מכאן הדרך להגשמת החלום הייתה רק עניין של זמן.

קינוח במאפה. רחלי ור-ניר,
קינוח בתוך מאפה/רחלי ור-ניר

ואכן, בשבוע שעבר, כשהיא רק בת 29, היא פתחה את מאפיתי, מאפייה קטנה בשוק מחנה יהודה בירושלים עם תפריט מצומצם המחולק למלוחים ומתוקים, ועם שישה טעמים בכל מחלקה. "המוטו שלי הוא שהכל קורה בתוך מאפה", היא אומרת, "כל דבר יהיה טעים יותר אם יעטפו אותו בבצק חמאה". רחלי לקחה את הקונספט הזה והיא מגישה במאפיתי ארוחה במאפה חלב אוורירי ופריך הנאפה בתנור לבנים ומוגש לצד סלסת עגבניות ונענע.

באיזו ארוחה מדובר? מאפה בוקר טוב עם ביצת עין על מצע גבינות ורוטב שמנת ועשבי תיבול (26 שקלים); יש גם מאפה סביח אל נור עם מטבוחה ביתית פיקנטית שרחלי מבשלת במשך חמש שעות, עם חציל מטוגן וביצה קשה, טחינה לימונית ועשבי תיבול (26 שקלים) או מאפיצה עם מוצרלה ועלי בזיליקום טריים ברוטב רוזה חרפרף (26 שקלים) ועוד.

עוד באותו נושא

אז איפה תחגגו את יום הקרואסון?

לכתבה המלאה
מאפה גבינות. רחלי ור-ניר,
מאפה גבינות מאפיצ'יז/רחלי ור-ניר

במחלקת המאפים המתוקים מציעה רחלי קינוח במאפה מדופף שמזכיר קרואסון, עם אפשרויות כמו שוקוקוס, עם קרם קוקוס קלוי, קרסט שוקולד חלב ואגוזים, גנאש שוקולד חלב ונגיעת קפה (26 שקלים); או מאפה קינוח מלביס, עם קרם וניל, קרסט פיסטוק וורדים ופיצוחים מקורמלים וגנאש פטל בניחוח ורדים (26 שקלים); או טירמיסוקלאס עם קרם מסקרפונה זביון, קראסט קפה, גנאש שוקולד חלב וקפה (26 שקלים).

התפריט שמוצע כרגע במקום הוא תפריט הרצה ורחלי מתכננת לשנות ולהוסיף דברים. בהמשך גם יהיו כל מיני תוספות לצד האוכל כמו צ'יפס בוכרי, סלט קצוץ, סלט חסה וגבינת חלומי, או עגבניות פרוסות בסגנון קרפצ'יו עם גבינת עיזים ועשבי תיבול ועוד. המאפים של רחלי גדולים ועמוסים במילוי, רחלי מתבקשת לחתוך את המאפים לכל מיני סועדים אבל היא חוזרת ואומרת, שכדי לאכול את המאפים שלה צריך לפתוח פה גדול. אז תתחילו לעבוד על הלסתות שלכם מעכשיו.

מאפיתי, רחוב התות 1 שוק מחנה יהודה ירושלים, 02-5489292, שעות הפעילות בימים א'-ד' 10:00-20:00, יום ה' עד 2:00 בלילה ויום ו' עד שעה לפני כניסת שבת. כשר למהדרין.

שוקוקוס. רחלי ור-ניר,
שוקוקוס/רחלי ור-ניר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully