וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אז איפה תחגגו את יום הקרואסון?

27.1.2019 / 13:10

שלל קונדיטורית יציינו ביום רביעי את יום הקרואסון, אז איפה אתם תחגגו עם המאפה הלוהט ביותר? פסטיבל דרום אדום יוצא לדרך בסופ"ש, וטרנד הבראנצ'ים מגיע לסביון בגרסה שווה במיוחד. פותחים שבוע

לא רק כלניות בפסטיבל דרום אדום, צפון הנגב

קמח הארץ. משה פילברג,
סדנה בקמח הארץ/משה פילברג

פסטיבל דרום אדום חוזר עם מרבדים אדומים ושלל פעילויות במרחבים הירוקים בין נחל שקמה לנחל הבשור בצפון הנגב. בין שלל הסיורים והסדנאות שיתקיימו במהלך הפסטיבל יהיו גם כאלה עם היבט קולינרי או חקלאי, כמו סדנת קמח הארץ (בתמונה) ויש לא מעט מקומות לאכול בהם כמו מסעדות, מחלבות, ארוחות בחיק הטבע, ארוחות שף מיוחדות, סלי פיקניק מתוצרת מקומית, שווקים מקומיים ועוד. יריית הפתיחה של הפסטיבל היא ביום חמישי ה-31 בינואר, והוא יימשך מדי סוף שבוע עד ה-2 במרץ.

לפרטים נוספים כדאי לבקר באתר דרום אדום.

קלוקציית קרואסונים מיוחדת בנומילי פטיסרי, אזור השרון

קרואסונים. אנטולי מיכאלו,
קולקציה של בצק מדופף/אנטולי מיכאלו

בנומילי פטיסרי חוגגים את יום הקרואסון הבינלאומי מיום רביעי ה-30 בינואר ועד יום שישי ה-1 בפברואר, עם קולקציית קרואסונים מיוחדת בצורות ומילויים שונים כמו גליל קרואסון ממולא בקרמל אגוזי לוז (15 שקלים); מניפת קרואסון עם פטיסייר ותותים טריים (15 שקלים); קרואסון רשת עם קרם שקדים פיסטוק ודובדבני אמרנה (15 שקלים); מערבולת פטיסייר עם דובדבן חמוץ (15 שקלים) ויש גם קרואסון מלוח בצורת מניפת קרואסון עם עגבניות שרי רוטב פסטו וגבינת פטה (15 שקלים) ועוד.

נומילי פטיסרי, סוקולוב 3 כפר-סבא 09-7662616; הבנים 14 הוד-השרון 09-7441920; התדהר 15 מגדל אליהו יצחקי רעננה 09-8668040;

עוד באותו נושא

יאללה לכיכר: שני מקומות חדשים משדרגים את סצנת הכריכים של ת"א

לכתבה המלאה

יום הקרואסון גם בניטן תאי, ת"א

קרואסון. Laura Eileen Lindenmann,
קרואסון בניטן תאי/Laura Eileen Lindenmann

יום הקרואסון הבינלאומי יצוין בניטן תאי ביום רביעי ה-30 בינואר עם מנה מיוחדת של קרואסון בננה לוטי עם נוטלה, בננות מקורמלות וחלב מרוכז. המנה הזו מוגשת מידי ערב בניטן תאי ברלין, ולרגל יום הקרואסון מגיעה לביקור בארץ עם בצק הקרואסון של הבק-דור, ובמספר גרסאות הנאפות מדי יום כמו קרואסון חמאה ושוקולד קלאסיים, קרואסונים שקדים, קינמון, פירות יער ושקדים.

ניטן תאי, הארבעה 21 תל אביב, 077-9977066

חוגגים גם בבוטיק סנטרל, ת"א וירושלים

קרואסון. סגל אשד יחצ,
יום הקרואסון בבוטיק סנטרל/סגל אשד יחצ

בתזמון מושלם עם יום הקרואסון משיקה רשת הפטיסרי בוטיק סנטרל 2 טעמים חדשים לקלאסיקה הצרפתית: קרואסון פטל וקרואסון מוקה (12 שקלים).

בסניפי רשת בוטיק סנטרל

בראנץ' של ימי חול בביתא קפה, סביון

בראנץ'. אנטולי מיכאלו,
עם כל מיני פתיחים וסלטים/אנטולי מיכאלו

ביתא קפה מתחדשת בתפריט בוהריים חורפי המוגש בכל ימות השבוע בשלוחה הכפרית בסביון. במסגרת הדיל הארוחה תיפתח עם שלל פתיחים וסלטים שימלאו את השולחן, ומנה עיקרית לבחירה כמו שקשוקה ירוקה של ליקוטי חורף עם תרד, חובזה ושלל עשבים עם בייקון פריך וריקוטה טרייה (90 שקלים); לביבות כרובית עם פלמידה מעושנת וביצה עלומה (85 שקלים); גרנולה עם קרוטוני פפאנאש ומרקחת פירות עונתית (80 שקלים), קרואסון בשר לחי, תרד ושעועית חריפה 95 (שקלים), בורקס טבעוני מבצק פילו בעבודת יד ממולא בפאבה, בטטה שומר, זוקיני, שעועית אדומה (80 שקלים) ועוד. הבראנץ' החדש מוגש בימים ראשון עד חמישי בין השעות 9:00-13:00.

ביתא קפה, השקמה 1 סביון, 1700-700937

תפריט שף חדש ביולה בר, עפולה

קרפצ'יו. דימה חבר,
קרפצ'יו מעפולה/דימה חבר

ביולה בר בעפולה עושים מהלך ומביאים את שף מאור אופק (קורדליה, שילה, קימל בגלבוע) שהרכיב תפריט שיתאים לאכוהול המוגש במקום עם מנות כמו קרואסון אסאדו, פטה כבד וקרפצ'יו. את התפריט משיקים ביום רביעי ה-30 בינואר ב-20:30 עם 30% הנחה.

יולה בר, החשמל 3 עפולה, 050-6981321

תפריט קינוחים חדש בסזאר, רחובות

ברולה סמי פרדו. סיוון שוב עמי,
ברולה סמי פרדו/סיוון שוב עמי

סזאר, הבראסרי הוותיק הממוקם בפארק המדע ברחובות, משיקים תפריט קינוחים חדש עם מנות כמו טארט קובני עם חמאת קקאו, שוקולד לבן ופירות יער (41 שקלים); ברולה סמי פרדו בציפוי קדאיף מוגש עם פירות העונה (41 שקלים); מוס שוקולד עם בצק פריך, קצפת ורוטב קקאו ורום (43 שקלים); פבלובה - נשיקות מרנג עם סורבה קוקוס, שברי אננס ופטל, קוביות מנגו ורוטב פסיפלורה (43 שקלים) ועוד.

סזאר, פקריס 3 פארק המדע רחובות, 08-9465444

ועוד שתי קטנות

- רשת lager & ale מתרחבת ומשיקה את הסניף השני במרינה של הרצליה

- סניף הקינוחים של המזווה בפרדס חנה נסגר לאחר שנה של פעילות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully