וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאללה לכיכר: שני מקומות חדשים משדרגים את סצנת הכריכים של ת"א

22.1.2019 / 14:40

סצנת הכריכים של ת"א, היא משהו שלעולם לא יעייף אותנו לעסוק בו, בעיקר כשהיא מתעוררת עם שני מקומות חדשים שבהחלט שווים את הביס שלכם. כל הפרטים בפנים

BUTI & Co

כריך סלמי וגאודה. רעות סהר, רעות סהר
כריך גאודה וסלמי/רעות סהר, רעות סהר

אפשר להתחיל לקטוף את הפירות מהשיפוץ הארוך והמייגע בכיכר דיזנגוף שנגמר זה מכבר - בית קפה חדש שמציע לא רק קפה איכותי, אלא גם סנדביצ'ים משובחים, מגוון מאפים, וגם הרבה מוצרי מעדנייה והכל משקיף אל הכיכר המחודשת היפה. ב- BUTI & CO יכינו עבורכם מגוון כריכים מושקעים, מסוגי לחמים שונים וביניהם גם פרעצל של מאפיית בבקה, כמו למשל כריך של גבינת ברי עם עלי רוקט, בלסמי ואגסים מקורמלים (22 שקלים); או כריך BUTI פרעצל עם רוסטביף, תפוחי אדמה בתנור ואיולי פלפלים (30 שקלים); או כריך בבגט לבן עם גבינת גאודה, סלמי, ארטישוק א לה רומנה, חמאה וחרדל (26 שקלים); ויש גם כריך טבעוני של פולנטה, חצילים קלויים, תערובת פטריות, פסטו עדין ושקדים (30 שקלים) ועוד.

בית קפה חדש. רעות סהר, רעות סהר
בכיכר המחודשת/רעות סהר, רעות סהר

חוץ מכריכים תוכלו למצוא בבוטי גם מגוון מאפים מתוקים ומלוחים, ביניהם הרבה כריכי ביס בקרואסון או בלחמים מיוחדים, וגם מקרר ענק עמוס במשקאות מיוחדים כמו חליטות קפה קרות, צ'אי ושוקו נהדרים מ-Wajaras labs, מותג משקאות הבוטיק מבית אדמונד קפה באלנבי, אפילו את משקה הקמבוצ'ה הטרי.

מלבד אלו תמצאו במקרר גם כמה סלטים קטנים נהדרים ללוות את כל הפחמימות האלה. בוטי נותנת פייט רציני לקפה נחת, מלך בתי הקפה בכיכר דיזנגוף ומקום שידוע בכריכים נהדרים וקפה משובח. ראוי לציין לטובה את רמת המחירים הנמוכה לעומת רמת הכריכים הגבוהה. יאללה לכיכר.

BUTI & Co, כיכר דיזנגוף 4 תל אביב, 03-7775188, שעות הפעילות בימים א'-ה' 19:00-7:30, ו' 17:00-7:30, ש' 8:00-17:00

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

קיוסק בסקין

כריכים. רעות סהר, רעות סהר
ויטרינה של כריכים/רעות סהר, רעות סהר

בנצי ארבל, שאפשר לזקוף לזכותו את הפתיחה המוצלחת של הסורה מארה ועומד כמובן מאחורי מפגש אושר בקינג ג'ורג', אחד מדוכני אוכל הרחוב הכי אהובים בת"א, מתלבש על הקיוסק הקטן בגינת רות. בקיוסק בסקין החדש הוא מציע מגוון כריכים ומאפים, קפה ומשקאות, באווירת הורים וילדים בשכונה השקטה אך המרכזית הזו באזור כיכר דיזנגוף. מתחת לצל העצים, ועל הספסלים שמול המתקנים אפשר ליהנות מכריך טבעוני של ממרח אפונה, שמיר, מלפפון וכוסברה בלחם אגוזים (16 שקלים); ביס של סלט ביצים, שמיר ומיונז (16 שקלים); טוסט של האם אנד צ'יז, אמנטל, חמאה ועגבניה (32 שקלים); קפרזה עם מוצרלה, בזיליקום ועגבניה (28 שקלים) ועוד. יש גם תערובות קפה מיוחדות שמכינים במיוחד עבור המקום, ומלא נשנושים שיכולים להתאים לבילוי בגינה כמו פופקורן בוטיק, דונאטס של השואורום בייקהאוס, והרבה קרואסונים, דנישים, ומלא מאפים מלוחים מתוקים, ככה שיהיה לכם קשה להגיד לילדים ולעצמכם לא.

קיוסק בסקין, גינת רות, שולמית 10 תל אביב, בהרצה פתוח כל יום מ-6:30 והסגירה בשעה לא קבועה.

קיוסק בסקין. רעות סהר, רעות סהר
בגינה השכונתית/רעות סהר, רעות סהר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully