וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשיום הפיצה ויום המשפחה חולקים תאריך

3.2.2019 / 12:20

ברחבי הארץ יציינו זו השנה השביעית את שבוע הקולינריה הצרפתית, פופינה חוגגת יום הולדת, וגם שצ'ופק ורוסטיקו, ממשיכים לחגוג דרום אדום, ומה קורה כשיום הפיצה ויום המשפחה חולקים תאריך? פותחים שבוע טעים במיוחד

שבוע הקולינריה הצרפתית ברחבי הארץ

אוכל צרפתי. באדיבות שגרירות צרפת,
מארמון אליזה לישראל/באדיבות שגרירות צרפת

שבוע הגסטרונומיה הצרפתית בישראל - SO FRENCH SO FOOD - חוזר בפעם השביעית, כשהשנה יתמקד האירוע בחבל הדרום, פרובנס, אלפים וקוט ד'אזור, למחוז דרום לבדו תשעים ותשעה כוכבים במדריך מישלן המפורסם. כל השפים המשתתפים בשבוע הגסטרונומיה השנה מבשלים בחבל ארץ זה, שלו גם מוצרים רבים כמו שמן זית, כמהין שחור, יין רוזה, לבנדר ועוד.

16 שפים וביניהם שף קונדיטור ושף לחמים, בהנהגת סנדקי האירוע - גיום גומז, שף המטבחים בארמון האליזה, ושלום קדוש, שף מלון ליאונרדו פלאזה בירושלים, ישתפו פעולה עם מיטב המסעדות בערים תל אביב, ירושלים, חיפה, נצרת וטבריה. יתקיימו גם כיתות אמן פומביות ומקצועיות, כנסים ומפגשים, טעימות, סדנאות בתחומי המלונאות והמסעדנות, ואפילו משתה פילוסופי בגלריית גבעון ואירועים נוספים בחנויות "לגעת באוכל". מתוך רצון להנגיש את האירוע גם לאוכלוסיות מוחלשות, השנה, יערכו השף גיום גומז והשף דן אלבוקיר סדנה עבור הנשים בכלא נווה-תרצה וילדיהן, בנוכחות שגרירת צרפת בישראל, הלן לה-גל, ואשת הנשיא נחמה ריבלין.

האירוע יתקיים בין התאריכים 9-13 בספטמבר, כל הפרטים באתר האינטרנט של האירוע SO FRENCH SO FOOD

יום הולדת 6 לפופינה בהשתתפות שפים אורחים, ת"א

יום הולדת 6 לפופינה. חיים יוסף,
ארז קומורובסקי, עמר צברי ואוראל קמחי/חיים יוסף

שף אוראל קמחי מארח את חברו ארז קומרובסקי לכבוד חגיגות יום הולדת 6 למסעדת פופינה כשהפעם יצטרפו למטבח נבחרת של 7 שפים שעובדים או עבדו בפופינה לאורך השנים כמו עומר צברי, מנהל מטבח פופינה, עמרי מקנב שף מטבח לילה ברלין, רז רהב שף מסעדת ocd, עידן פרץ שף ק-פה האנוי ואחרים, כל אחד ייצור מנה אחרת כך שהארוחה תכלול 7 מנות כמו שרימפס קריסטל צלוי ולבנה מושחרת בדיו עם קולורבי כבוש, סלט רוקט, שמן רשאד ואבקת קלמטה של עמרי מקנב, או נודי ארטישוק ירושלמי ויוגורט על קרם בצל שרוף, אפונה מתוקה, כרישה כבושה, פאף אפונה, פרחי בצל, מלח מעושן ועוד מאת רז רהב, ומנות נוספות. יהיו גם לחמים מיוחדים של ארז קומורובסקי.

הארוחה תתקיים ב-5 בפברואר, 340 שקלים לסועד.

מסעדת פופינה, רחוב אחד העם 3 נווה צדק תל-אביב, 03-575-7477

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

חוויה בדואית במדבר במסגרת פסטיבל דרום אדום, צפון הנגב

סדנת קפה בדואי. דן ברסלו,
סדנת קפה בדואי/דן ברסלו

קסם המדבר - החוויה הבדואית בנגב מזמינים אתכם לחוויה אותנטית במסגרת פסטיבל דרום אדום עם למעלה מ-10 סדנאות לכל המשפחה שיתקיימו בטבע על ידי יזמים ואמנים בדואים כמו סדנאות רקמה וציור בחינה, סדנה להכנת זעתר וסומק, סדנאות תה צמחים ושמן טיפולי, צמחי מרפא, סדנת חיטה ושעורה והכנת קמח באופן מסורתי, סדנה להכנת בובות מבד מסורתיות, סדנת דרבוקות לילדים ועוד. מלבד הסנדאות יגיעו לפסטיבל גם השוק הבדואי הנודד "שוקראן" שיחכה לכם בצומת בית קמה מדי יום שבת במהלך שבועות הפסטיבל עם שלל מטעמים אותנטיים על פי המסורת הבדואית, סיורי גששות בדואית בטבע ואוהל אירוח בדואי לקהל הרחב.

פרטים נוספים באתר של קסם המדבר.

השפית האיטלקיה רינה פולטי ברוסטיקו, ת"א

רביולי. Gianni Dotti,
טרוטליני/Gianni Dotti

רוסטיקו חוגגים 14 שנה של אוכל איטלקי ומארחים את השפית האיטלקיה רינה פולטי שמגיעה ממחוז מודנה שבאיטליה וב-40 השנים האחרונות מתמחה בהכנת פסטה באופן ידני תוך שימוש בשיטה המסורתית הכוללת רידוד הבצק עם מערוך עץ גדול ולא עם מכונה. החגיגות יימשכו 3 ימים במהלכם יוגש לבאי המסעדות תפריט יום הולדת ייחודי ופולטי תכין פסטה טרייה לעיני האורחים.

פולטי תתארח ביום שלישי ה-5 בפרואר ברוסטיקו רוטשילד, ביום רביעי ה-6 בפברואר בפיאצה רוסטיקו בשרונה, וביום חמישי ה-7 בפברואר ברוסטיקו בזל.

דוכן פיתות חדש מבית האפטר דארק, חיפה

מוסקה בפיתה. עלאא זעאתרה,
מוסקה בפיתה/עלאא זעאתרה

דוכן אוכל רחוב חדש מבית האפטר דארק וצמוד אליו, שפתח נתי טולוצ'ינסקי, הרוח החיה של הפאב הידוע עם מנות מיוחדות ויצירתיות בפיתה כמו שווארמה דג לבן - נתחי בקלה צעירה מוקפצים בתבלין שווארמה ושמן זית עם בצל ועגבנייה קלויים, יוגורט ורוטב לימון כבוש ביתי; מוסקה - פיתה במילוי בשר טחון, חציל, עגבנייה ובצל קלויים, רוטב עגבניות טחינה וקצת חריף; פילי צ'יז סטייק - מינוט סטייק אנטריקוט מהמעשנה, בצל, פלפל קלוי וגבינת צ'דר; פילה עוף קיסר עסיסי עם חסה פריכה, רוטב קיסר ופרמזן ועוד (30 שקלים לפיתה). הפיתה הותאמה כמובן למנות נוטפות הרוטב ונקראת ג'פיתה שהיא למעשה הכלאה בין פיתה לג'בטה - רכה, בשרנית, אך גם עמידה לרטבים. המקום כרגע נמצא בהרצה ושעות הפעילות יורחבו בשבועות הקרובים.

Street food אפטר דארק, רחוב יפו 30 חיפה, שעות הפעילות בימים א'-ה' בשעות 11:00-16:00 וביום ו' מ-23:00 ועד לפנות בוקר, 053-5216076.

שף כריסטיאן מואן מגיע מהקורדון בלו למסעדת גוני, רמת השרון

בורטה. עומר ישראלי,
מנה ממסעדת גוני/עומר ישראלי

גוני ברשטיין, שפתחה לאחרונה את מסעדת גוני ברמת השרון, מארחת את המורה שלה מהקורדון בלו, השף כריסטיאן מואן, למפגש בין אוכל צרפתי לים תיכוני, עם כמה מנת מיוחדות שפיתח השף מואן לכבוד הארוחה, בשילוב טקסטורות וצבעים מעניינים כמו טאבולה של כרובית וקריספי סלמון או מנת פילה בקר וסלקים. הארוחה כוללת פתיח, מנת דג, שתי מנות בשר, מרענני חיך וקינוח (300 שקלים לסועד).

הארוחה תתקיים ביום רביעי ה-13 בפברואר בשעה 20:30, מספר המקומות מוגבל וכדאי להזמין מקום מראש.

גוני, סוקולוב 79 רמת השרון, 03-5471392

מנות מיוחדות לרגל יום הולדת 24 לשצ'ופק, ת"א

ארוחת דגים. אפיק גבאי,
יום הולדת שמח/אפיק גבאי

מסעדת שצ'ופק חוגגת יום הולדת 24 עם תפריט יום הולדת מיוחד של מנות ראשונות כמו קרפצ'יו דניס - נתחי דניס טריים פרוסים דק עם בצל ירוק, פלפל חריף ושמן זית. קלמרי סגול על הפלנצ'ה, ראשי קלמרי, שרימפס מטוגן ועוד, וקינוחים כמו עוגת גבינה ניו יורקית אפויה על מצע של עוגיות חמאה בציפוי קרם וניל; ברולה קומותיים - שכבות של קרם ברולה וניל וביניהם טוויל של בצק עלים מקורמל (כל המנות 24 שקלים).

התפריט המיוחד יוגש במשך חודש ימים החל מה-1 בפברואר.

שצ'ופק, בן יהודה 256 תל אביב, 03-5441973.

ארוחה עסקית איטלקית חדשה בנינה ביאנקה, מתחם ביל"ו

ארוחה עסקית. אנטולי מיכאלו,
עסקית איטלקית/אנטולי מיכאלו

במסעדת Nina Bianca מציעים ארוחת צהריים עסקית חדשה הכוללת פוקצ'ה שנאפתה בטאבון לצד מטבלים (12 שקלים), מבחר מנות ראשונות לבחירה כמו סלט קפרזה עם מיקס עגבניות שרי ומוצרלה פרסקה, או ריזוטו אפונענע עם סלסת עגבניות פיקנטית ועוד, ועיקריות לבחירה כמו פיצה אנטיפאסטי עם מיקס ירקות בטבון (58 שקלים); פאטוצ'יני ברוטב שמנת כמהין ומיקס פטריות (59 שקלים) או רביולי גבינות ברוטב אולי אוליו, עגבניות וזיתי קלמטה (74 שקלים) ועוד.

העסקית מוגשת בימים ראשון עד חמישי בין השעות 12:00-16:00.

Nina Bianca, בוסי סנט ג'ורג 9 מתחם ביל"ו, 08-9480080

חודש פברואר העולמי בבנדיקט, כל הארץ

ארוחת בוקר מקסיקנית. שרית גופן,
ארוחת בוקר מקסיקנית/שרית גופן

החל ממחר מתחיל חודש פברואר העולמי בבנדיקט, מסורת שנמשכת כבר חמש שנים במסגרתה יצרו בבנדיקט תפריט ארוחות בוקר מיוחד שיוגש כל החודש מחמש מדינות שונות, סין, איטליה, מקסיקו, צרפת וקולומביה עם מנות כמו ארוחת בוקר מסין של זוג לחמניות באן במילוי בשר ברוטב הויסין, ג'ינג'ר, שום ולימון, לצד סלט כרוב אסייתי, ביצה כבושה בסויה וחמוצים אסייתים (67 שקלים); או ארוחת בוקר ממקסיקו של ביצת עין על תבשיל בשר בקר, שעועית שחורה ועגבניות מעושנות פיקנטיות לצד שמנת צ'יפוטלה, גוואקמולי, סלסת מנגו , פריחולס וטורטיות (69 שקלים) ועוד.

בסניפי רשת בנדיקט ברחבי הארץ

פיצות מיוחדות לכבוד יום הפיצה בקוואטרו, ת"א

פיצה כמהין. איליה מלניקוב,
פיצת כמהין/איליה מלניקוב

מסעדת QUATTRO חוגגת את יום הפיצה הבינלאומי, שנופל על יום המשפחה, ומציעה ב-9 בפברואר פיצות מיוחדות במהדורה מוגבלת - פיצה פירות ים עם שרימפס ומולים, צימוקי עגבניות שרי, ביסק סרטנים, עירית ואיולי לימון (79 שקלים); "Black Pizza" קוואטרו סטייל - פיצה מבצק שחור, פונדו חרדל, אגוזים מקורמלים, סוכריות חציל ובלסמי, ליצ'י ועלי מיזונה שחורה (74 שקלים); וגם פיצה "ברזאולה" טלה עם קרם ארטישוק, מוצרלה, פרחי ברוקולי, קונפי של עגבניות שרי ועלי בוקצ'יו (79 שקלים).

QUATTRO, הארבעה 21 קומה 2 תל אביב, 03-9191555

גם בפומו חוגגים את יום הפיצה, ת"א

פיצה תרד מסקרפונה. אנטולי מיכאלו,
פיצה תרד מסקרפונה/אנטולי מיכאלו

במסעדת פומו האיטלקית מציעים פיצות מיוחדות ליום הפיצה וביניהן פיצה 5 גבינות עם גורגונזולה, מוצרלה, פרובלונה, פרמזן, פקורינו (72 שקלים); פיצה בייקון ופטריות מלך היער ברוטב עגבניות, פטריות מלך היער כבושות, מוצרלה, צ'ילי, פטרוזיליה (72 שקלים); כל זאת לצד הפיצות הקבועות המוגשות במקום.

מנות הספיישל יוגשו בין התאריכים ה-7 ועד ה-10 בפברואר

POMO, רחוב הברזל 11 רמת החייל תל אביב, 03-9225320

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    7
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully