וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוקולד במקום פרחים: פרלינים של הרגע האחרון לוולנטיין

14.2.2019 / 11:00

ולנטיין זאת סיבה מצוינת לפנק את האהובים שלכם (או את עצמכם), עם פרלינים יפהיפיים בטעמים משגעים ומשוגעים, כי אין כמו שוקולד כדי להראות אהבה, הנה 6 מקומות שעושים את זה מושלם, ולא רק בולנטיין

פורמנ'ס, חיפה

פורמנ'ס. יעל לאור, מערכת וואלה!
פורמנ'ס/מערכת וואלה!, יעל לאור
פרלינים. אביעד פורמן, באדיבות המצולמים
לבבות משוקולד/באדיבות המצולמים, אביעד פורמן

הפרלינים של אביעד פורמן בחנות המפעל שלו המכונה פורמנ'ס, מושכים תשומת הלב בעיקר בגלל הצורות היפות והטעמים הייחודיים כמו תות, צ'אי מסאלה, פטל, פיסטוק, לוונדר, מרציפן, מנגו ועוד, וכן טעמים במהדורות מוגבלות כמו מלבי לדוגמא. גם צורות הפרלינים משתנות ותמצאו פה צורות של שפתיים, חמסות גדולות, נעלי עקב עשויות משוקולד, גביע גלידה הפוך עם פרלין שיוצא מתוכו, טבלאות שוקולד משובצות בפרחים אכילים ופיסות זהב ועוד.

פורמנ'ס, יהודה איתין 5 חיפה, 052-4564223

COCO של קרן טל, הוד השרון

קולקציות הפרלינים של קרן טל הן כמו גלקסיות רחוקות ומסתוריות. הפרלינים עצמם גדולים, המארזים יפהפיים, והשוקולד עצמו הוא לא רק מרהיב הוא גם טעים מאוד. הזיקה לעיצוב ניכרת בכל פרלין של קוקו, שנראה כמו יצירת אמנות פוסט-מודרנית, בזכות הצביעה הכביכול נונשלנטית, אבל שכל טיפה בה מתוכננת, הברק המשגע והצבעים החזקים.

אפשר להזמין טלפונית בלבד 5374402־054

מיקי ושמו בשיתוף ולרונה

מטבעות שוקולד. רעות סהר, רעות סהר
מטבעות יקרי ערך/רעות סהר, רעות סהר

שיתוף פעולה מתוק בין מיקי שמו לשוקולד ולרונה הוליד מטבעות שוקולד יפהפיים, הלבנים בטעם יוזו מתוק מריר, והסגולים בטעם פטל חמצמץ. על גבי המטבע שיבצו בצורה מדויקת פקאנים, אגוזי לוז, ופירות יבשים ומסוכרים שלוקחים כל ביס לכיוון אחר והופכים את המטבעות האלה למעניינים ומענגים.

להשיג בסניפי קונדיטוריית מיקי שמו

קארדינל, ת"א

בחנות השוקולד הקטנה והמטריפה בכיכר רבין קארדינל, של השוקולטייר אלי טראב, תמצאו מגירות שלמות של פרלינים שמכינים במקום בבאטצ'ים קטנים ולכן הם טריים ושומרים על ריח שוקולד חזק, תוכלו למצוא הרבה טעמים מיוחדים משולבים בחומרי גלם לא צפויים, וגם תמיד יש הפתעות במהדורה מוגבלת כמו שוקולד על בסיס תותים במילוי קרם פרש ומאר דה שמפיין, או שוקולד מריר עם שמן זית וליים.

קרדינל, אבן גבירול 60 תל אביב, 03-6958612​

ג'וליקה, רמת השרון

התשוקה של שלי לי-גולדנברג לשוקולד מתורגמת בג'וליקה לעשרות פרלינים יצירתיים במיוחד, יפהפיים כמו יצירות אמנות קטנות וטעימים מאוד. את המארזים היפים שלה תוכלו למלא במגוון כמעט אינסופי של טעמים כמו שוקולד חלב במילוי קרמל מלח ים, ג'אנדויה פיסטוק, גנאש וודקה פטל עם מרמלדה, וכמובן שלכבוד הוולנטיינס יש גם קולקציית פרלינים לבבות משגעת שבטוח תתאהבו בה.

ג'וליקה שוקולד, אוסישקין 53 רמת השרון, 077-2060455

קאג'ה, צפרירים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדרום המתוק/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפרלינים של קאג'ה היוצאים תחת ידיה של גליה לוי, עשויים במירב תשומת הלב והדיוק, אבל גם מציעים חווית טעם לא שגרתית. יש טעמים כמו שוקולד ארל גריי, שקדים ויוזו, אספרסו ומרציפן, והכל מעוצב וצבוע בהקפדה. כל פרלין יפה בנפרד, אבל כולם יחד יפים ומרשימים במיוחד.

קאג'ה, הבוסתן 5 צפרירים, 052-3404536

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully