וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקית ערב או בראנץ' באמצע שבוע?

24.2.2019 / 14:50

צ'יקטי חוגגת 5 שנים טעימות, השפית דליה אלחדף ממסעדת טוטומה חוזרת לפופ-אפ של שני ערבים, במסעדת חדר האוכל משיקים עסקית ערב משתלמת במיוחד, בושוויק מצטרפים לטרנד הבראנצ'ים הלוהט, ועוד המון חדשות חמות וטעימות

צ'יקטי חוגגת 5 בחגיגה נפוליטנית, ת"א

צ'יקטי. תמר להב,
צלחת דייגים נפוליטנית בצ'יקטי/תמר להב

החל מה-24 בפברואר (יום ראשון) ועד ה-2 במרץ (יום שבת), בר האוכל האיטלקי צ'יקטי, יחגוג 5 שנים עם תפריט מיוחד באווירת "טברנה נפוליטנית", קוקטיילים מיוחדים והמון אווירה. תפריט הספיישל יכלול, בין היתר: צלחת דייגים נאפוליטנית - צלחת גדולה עם ה"אנטיפסטי" של הים (82 שקלים), ספיאדיני דג ים, פרגולה, שום ותרד שחור - ספיאדיניזה, השיפוד של האיטלקים, יוגש על פרגולה, הפתיתים של דרום איטליה (38 שקלים), פיצה פריטה במילוי ראגו בשר ועגבניות (47 שקלים), פסטה שחורה קרועה ביד עם סבידה, צדפות ופרושוטו (72 שקלים), רביולי במילוי לחם ובוטארגה, חמאה, קליפות לימון ועלי מנגולד (56 שקלים), קינוח בומבולונה - סופגניה סיציליאנית במילוי קרם פטיסייר (38 שקלים).

את התפריט תלווה מוזיקה איטלקית אותנטית ותפריט דרינקים ויינות המאפיינים את האזור ובראשם הלימונצ'לו המפורסם ומשקאות אמארו לסוגיהם.

צ'יקטי, יהודה הלוי 58 תל אביב, 053-9344951/03-6853499

משתה ונצואלי בסקול יארד, ת"א

ונצואלה בסקוליארד. אנטולי מיכאלו,
האוכל של דליה אלחדף מגיע לסקול יארד/אנטולי מיכאלו

הסקול יארד של בית הספר לקולינריה דנון, יערוך ב27-28 בפברואר (ימים רביעי וחמישי), ארוחות פופ אפ של משתה ונצואלי שמח צבעוני ומתובל. המסעדה תארח את השפית דליה אלחדף לארוחה על טהרת המטבח עליו גדלה - המטבח הלטיני השמח של ונצואלה, עם מנות כמו אמפנדס מטוגנות במילוי מסורתי של בשרים, טירדיטו של דג ים ברוטב אהי אמריג'יו, צ'ופה - נזיד דייגים עם תפוחי אדמה ותירס, ארפה עם פורק בלי, אננס צלוי וגבינה קשה, קסיג'יו, קרם של קרמל ונצואלי. את הארוחה ילווה משקה אורז מתוק בשם צ'יצ'ה.

בכל ערב ייערכו שני סבבים: ב-19:00 וב-21:30. מחיר הארוחה 240 שקלים, לא כולל שתייה.

להזמנת מקומות / 03-7571555

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

משתה בלקני צועני בלולה וקובה

לולה וקובה. עלמה הראל,
חגיגת בשרים בלולה וקובה/עלמה הראל

לציון יומו האחרון של חודש פברואר, ביום חמישי ה-28 לחודש, תערוך מסעדת לולה וקובה שבהוד השרון משתה בלקני - צועני שכולו יהיה חגיגת בשרים באווירה משוחררת ושמחה בישיבה משותפת. חגיגות המשתה יחלו בשעה 20:30, ובמחיר של 180 שקלים לאדם יוצעו לאורחים מבחר בשרים ממעשנה מיוחדת שתוצב במסעדה, מבחר תוספות ויין או בירה - ללא הגבלה. בין נתחי הבשר המיוחדים שיוגשו יהיו: בריסקט של פרה שמנ, בעישון של 16 שעות, 'דנוור קאט' משוייש ומיושן, צלוי בגריל פחמים, שוק טלה מרוח בלימון פרסי, זרעי חרדל, שום ועלי טימין בעישון של 6 שעות, ספריבס טלה עם קירמול של ברביקיו וציפוטל'ה בעישון של 5 שעות. את נתחי הבשר ילוו מבחר תוספות כnu קערות של חסות פריכות, תירס מזוגג בחמאת מרווה, רוסטביף של דלעת צלויה ברוזמרין תימין ומרווה, סלקים אפויים בוויניגרט בלסמי, תפו"א זעיר מתובל בזרעי כוסברה ועוד.


לולה וקובה, מבוא קדם 5, הוד השרון, 09-8352312

עסקית ערב משתלמת בחדר האוכל, ת"א

חדר האוכל. אנטולי מיכאלו,
מגש זוגי ומשתלם בחדר האוכל/אנטולי מיכאלו

מסעדת חדר האוכל מציעה לזוגות הסועדים במקום עסקית ערב מפנקת במחיר קבוע של 256 שקלים. במסגרת הדיל יוגש לשולחן מגש זוגי הכולל 5 מנות ראשונות, לחם הבית, שתי עיקריות ופינוק. המנות הראשונות כוללות כבד קצוץ, קרם חצילים, סלקים צלויים, סלט חדר האוכל וסלט עשבי גינה. בין העיקריות לבחירה תמצאו כבדי עוף, נודי ריקוטה, שישברק גבינות, פרגית בשמן עשבים, ירקות קארי, קבב ים בפלנצ'ה, קדירת הסולטן, המבורגר וטורטליני ראגו.

המגש הזוגי יוגש בימים א-ה החל מהשעה 16:00, בימי שישי מהשעות 11:30-13:00 ובמוצ"ש.

חדר האוכל, שדרות שאול המלך 23, תל אביב, 03-696-6188

תפריט פריחת הדובדבן ב-TYO, ת"א

TYO. דרור עינב,
סביצ'ה המאצ'י/דרור עינב

מסעדת TYO היפנית, משיקה תפריט ספיישל חדש של אוכל ושתייה לרגל חגיגות חג הסאקורה, אחד החגים היפניים האהובים על שף המסעדה יאמה סאן. חג הסאקורה שחל מה-1 בפברואר ועד סוף חודש אפריל, מציין את תקופת פריחת הדובדבן, סוף החורף ותחילת האביב ביפן. בין המנות המיוחדות לחגיגות תמצאו טטאקי המאצ'י, יוזו, שמן שומשום חם וצ'ילי אדום (70 שקלים), סביצ'ה המאצ'י, קוויאר בלוגה, שמן טרפל, סויה ויניגרט, כוסברה, צ'ילי ויוזו (84 שקלים) סביצ'ה סקאלופ, קוויאר בלוגה, אספרגוס, אבוקדו, תירס, עלי מיקרו שמן זית ולימון (79 שקלים), המאצ'י טריאקי, פילה המאצ'י עם סקין ברוטב טריאקי, אורז, לוטוס בטמפורה וסלט חסה פריך (128 שקלים), דניס מאודה עם ג'ינג'ר, בצל ירוק, צ'ילי (128 שקלים) וכמובן רולים מיוחדים של סושי ותפריט סאקה חגיגי. התפריט יוגש בכל שעות הפעילות של המסעדה.

TYO מונטיפיורי 7, תל אביב, 03-9300333

תפריט הדרים באלחנן, פרדס חנה

פרויקט הדרים באלחנן. אפיק גבאי,
מאפי הדר באלחנן/אפיק גבאי

אלדד שמואלי, השף-אופה של מאפיית אלחנן מקיבץ משמרות, משיק שיתוף פעולה חורפי עם הפרדסנים של עמק מנשה, אשר מניב תפריט מאפים וקינוחים שכולו הדרים מקומיים. בין המאפים המיוחדים תמצאו טארטלט קלמנטינות מקורמל, טארטלט קרם שקדים עם פלחי אשכוליות טריים, עוגיות פריכות במילוי ריבת תפוזים ופחזניית טארט לימון ועוד מאפים רבים וטובים.

אלחנן - תרבות לחם, בכניסה לקיבוץ משמרות, 04-8838200

ארגנטינה והוואי נפגשות ביומנגס

יומנגס. תומר בורמד, יניב פכטר
אסאדו בוויסקי מעושן ביומנגס/יניב פכטר, תומר בורמד

רשת יומנגס משיקה שתי מנות חדשות עם טעמים אקסטרימיים מרחבי הגלובוס: מנת אסאדו מפורק ברוטב ברביקיו עם וויסקי מעושן (65 שקלים), המבורגר "הוואי" עם תוספות של אננס, אפונה, אצוות וואקמה ו"טופינג" של אבוקדו בצ'ילי מתוק (62 שקלים להמבורגר 200 גרם + 300 גרם צ'יפס). בנוסף מוסיפה הרשת רוטב צ'ילי-בוטנים, שילווה את מנות הצ'יפס.

סניפי רשת יומנגס - נשר, רופין, כפ"ס וברנר

עסקיות צהריים משתלמות בפומו, ת"א

פסטה קרצ'ופי. אנטולי מיכאלו,
פסטה קרצ'ופי/אנטולי מיכאלו

פומו, המסעדה האיטלקית מרמת החייל, משיקה תפריט עסקי צהריים משתלם ומגוון המורכב ממנות הדגל האהובות וממנות חדשות. העסקית כוללץ מנה ראשונה, מנה עיקרית ופוקצ'ה, במחיר המנה העיקרית. בין המנות הראשונות לבחירה: סביצ'ה דג ים, סלט פרימוורה, רוסטביף, כרובית ארוסטיטו, מרק היום, סלט עגבניות ובלסמי. בעיקריות אפשר לבחור משלל הפסטות החל מקרבונרה (79 שקלים), דרך פסטה ציידים (99 שקלים), ועד למנות בשר ודגים ועוד. העסקית מוגשת בימים ראשון - חמישי, בשעות 12:00-17:00.


POMO, הברזל 11 רמת החייל תל אביב, 03-9225320

בראנץ' חדש בבושוויק בכל ימות השבוע, ת"א

בראנץ' בבושוויק. Roshianuandmoloko,
הבראנץ' של הבושוויק/Roshianuandmoloko

בושוויק, בר הקוקטיילים מבית האימפריאל, בקומת הכניסה של מלון פבריק, מרחיב את שעות הפעילות ויפעל החל משעות הבוקר עם תפריט בראנץ'. תפריט הבראנץ' החדש של בושוויק, יוגש בכל ימות השבוע בין השעות 11:30-17:00 (בשבת החל מ-12), ויורכב משלל צלחות קטנות לפתיחת שולחן כמו סלט ביצים עם עירית וצלפים; סלמון מעושן, שמנת ושמיר; פלפלי פדרון מעושנים ודואה; סלקים עם יוגורט כבשים וחזרת; זוקיני צרוב וגבינה בולגרית; וברזאולה עם שמן זית (מ-15 שקלים לצלחת ועד 59 שקלים ל-5 צלחות).

לאחריהן, מוגשות במקום מנות כמו חצי אבוקדו אפוי, ביצה רכה, סלמון מעושן לצד סלטון מלפפונים (38 שקלים); דלעת צלויה עם תרד, קייל, ערמונים וקרם פרש (44 שקלים) ברד פודינג מלוח עם גבינת עיזים, תרד וקייל (58 שקלים); מנות מבוססות ביצים כמו בריוש צלוי עם מקושקשת עשירה, פרמז'ן מגורד וביצי סלמון (46 שקלים) וסטייק&אגז (55 שקלים); ומנות בשריות כמו זוג נקניקיות עם קרם לימה, בצל סגול ושום קונפי (54 שקלים) וסנדביץ' קורנדביף עם חרדל חריף, איולי שום קונפי וקורנישונים (46 שקלים).

לצד המנות מוגשים משקאות קפה ייחודיים ואיכותיים, וכן קוקטיילים כמובן.

בושוויק, נחלת בנימין 28, תל-אביב, 03-5678006

העסקית מאיסטנבול במסעדת איסקנדר, גדות

מסעדת איסקנדר. מסעדת איסקנדר, באדיבות המצולמים
מאפים מאיסטנבול באיסקנדר/באדיבות המצולמים, מסעדת איסקנדר

לפני שכוכבי הכלה מאיסטנבול מגיעים להופעה בארץ, העסקית מאיסטנבול קופצת לביקור במסעדת איסקנדר. איסקנדר, מסעדת גריל בניחוח טורקי (כשרה למהדרין), מציעה במהלך השבוע עסקית עמוסה במאכלים טורקיים. את הארוחה פותחים במבחר סלטי הבית בליווי של לוואש - מאפה מסורתי מהטאבון הטורקי עם קצח ושומשום. בנוסף ניתן לבחור לפתיח מאפים היישר ממשפחת בוראן - לחמא עג'ון -מאפה מהטאבון עם בשר טלה, פטרוזיליה, בצל ועגבניות בתיבול פיקנטי או את הפונדק - מאפה טעימות מהטאבון מחולק ל3 חלקים - אחד עם בשר טחון מתובל, שני מכוסה בתערובת לימון ועשבי תיבול והשלישי ברוטב עגבניות וזיתים. לעיקרית ניתן לבחור מבין המנות הבאות: קבב פארוק - קבב תוצרת הבית מוגש על מצע לחם לוואש דקיק בשמן זית, פרוסות עגבנייה וטחינה, כנפי עוף איסטנבול - בתוספת רוטב צילי, לימון ועשבי תיבול, סטייק פרגית אוריינטלי עשוי בגריל במשרה תבלינים מוגש עם סלט ירוק. לצד העיקריות ניתן לבחור אורז מבושם מהרי הטאורוס ואו סלט ירקות. את הארוחה חותמים עם הכלה המתוקה - סורייה - קינוח מרענן שכולל גלידה תוצרת בית בטעם וניל - תאנים. העסקית מוגשת כאמור במהלך כל שעות הפעילות של המסעדה ועלותה 74 שקלים לסועד.

מסעדת איסקנדר, מתחם רפטינג נהר הירדן, גדות 04-9007020. כשר למהדרין

קולקציית הלחמים החדשה של נומילי פטיסרי, איזור השרון

נומילי פטיסרי. אנטולי מיכאלו,
בגט טרדיסיון סלק בנומילי/אנטולי מיכאלו

קטגוריית הלחם של נומילי פטיסרי מתרחבת עם מוצרים חדשים עם לחמים מיוחדים, בייגלס ופרעצלים. בקטגוריית הלחמים תמצאו שפע של לחמים חדשים בניהם: לחם מקמח אַיְנקוֹרְן (החיטה הראשונה והעתיקה ביותר ונחשבת לחיטה הראשונה שידע האדם - חיטת הבר), לחם קמח אֶמֶר ( חיטת אמר היא חיטה קדומה, מהאבות הקדומים של הדורום המודרני), בגט טרדיסיון סלק , לחם דני עם חמוציות וגרעינים, לחם 100% שיפון, לחם מלא עם אגוזי מלך, 100% כוסמין מלא, כפרי עם גרעינים ועוד
חלות: שומשום קלועה, חלה מתוקה עם גבישי סוכר, חלה מתוקה עם שקדים, צימוקים ודבש ועוד.
מחיר 19-22 שקלים/ השני ב-50% כל היום. בנוסף מצטרפים מוצרים חדשים בדמות הבייגלס והפרצעלים: בייגל שומשום, בייגל תבלינים, בייגל גרעינים (חמניות, דלעת, פשתן ופרג), בייגל שוקולד, בייגל פרמז'ן (12 שקלים או 3+1) כל הבייגלס טבעוניים למעט הפרמז'ן, וכן פרעצל מלח גס, פרעצל פרמז'ן, ו-2 פרעצלים טבעוניים (ללא חמאה כמובן): קינמון ושוקולד 15 שקלים.

נומילי פטיסרי, סוקולוב 3 פינת ויצמן, כפר-סבא 09-7662616 | הבנים 14, הוד-השרון 09-7441920| התדהר 15, מגדל אליהו יצחקי רעננה 09-8668040

הראמן של הירו מגיע לצפון ת"א

הירו ראמן. אנטולי מיכאלו,
מנות בהירו ראמן רמת אביב/אנטולי מיכאלו

המסעדה האסייתית הירו ראמן, פותחת סניף חדש, שלישי במספר, בקניון רמת אביב. בין המנות בתפריט: באן קריספי צ'יקן צ'אטני (32 שקלים), באן בורגר (34 שקלים), באן אנטריקוט (36 שקלים), אטריות אורז פריכות עם פרגית (74 שקים), אודון עם עוף / אנטריקוט ודלורית צלויה (78/74 שקלים).

המסעדה פועלת כרגע במתכונת הרצה ופתוחה בימים ראשון-חמישי בין השעות 12:00-20:00
ובימי שישי עד השעה 16:00 (בהמשך יהיה פתוח כל הסופ"ש).

הירו רמת אביב, איינשטיין 40 תל אביב, *3721

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully