וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התגעגתם לרושפלד? לכו תאכלו בקפטריה

25.2.2019 / 13:00

כבר ארבעה חודשים שהשף יונתן רושפלד מבשל בשקט בשקט במסעדת הקפטריה ברחוב החשמונאים, זה התחיל עם בראנץ' בסופי השבוע, ולאט לאט השתלט על כל התפריט, אז אם התגעגתם לסלט עגבניות של רושפלד, לניוקי או הקנלוני יש לנו בשורות ממש טובות עבורכם

אגס בנדיקט. AVIRA,
אגס בנדיקט של רושפלד/AVIRA

נתחיל מהשורה התחתונה - שף יונתן רושפלד חוזר לבשל לכם. השף המוכשר, שבמשך שנים הוביל בהצלחה רבה את קבוצת המסעדות בראשן הרברט סמואל, נעלם בשנים האחרונות ממטבחי המסעדות בישראל. כולנו מכירים בעל-פה את ההיסטוריה, על הרפתקת מסעדת ארוחת ערב, על חזרתו עם ג'ונתן פוד קלאב, שהבליחה לזמן קצר במקומה של הרברט סמואל, ועל כך שבאופן מפתיע למדי, השף, שאין עוררין על כשרונו הרב נותר לבסוף רק עם קפטן קארי - מסעדת סטריט פוד הודית בשרונה מרקט. ובכן, אפשר כעת להכריז בפה מלא כי ההיעדרות הארוכה מהמטבח הגיעה לקיצה, בזכות הצטרפותו של רושפלד, כשף וכשותף למסעדת הקפיטריה בקניון TLV.

ארוחת בוקר. AVIRA,
ארוחות בוקר ובראנצ'ים/AVIRA

קפיטריה, המיזם הוורוד של אנשי קפה אירופה שנפתחה בסוף אוגוסט 2017, החלה את דרכה כמסעדת All Day Menu כשהגישה ארוחות בוקר, צהריים וערב, בחלל מעוצב לעילא, צבוע בהרבה ורוד טרנדי, זהב ושיש קררה. בשבועות האחרונים, ומתחת לרדאר, הצטרף אל החבורה יונתן רושפלד, כשהוא משנה את התפריט למנות שף, מוסיף מגוון מאפים מעשה ידיו, ובונה גם תפריט בראנץ' שמיישר קו עם הארוחה הכי חשובה בשבוע בתל אביב כרגע.

לפני, שנספר לכם על כל החידושים בתפריט, קודם כל מיהרנו לברר אם המנות האיקוניות המזוהות עם רושפלד יגיעו גם לכאן - ויש לנו בשורות טובות. סלט העגבניות המפורסם של רושפלד כבר הוכנס לתפריט. מנות הניוקי ערמונים, וקנלוני עגל חלב, שתי מנות בלתי נשכחות ימצאו עצמן בקרוב בספיישלים של המסעדה, ובשלב השני אף יוכנסו לתפריט באופן קבוע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
טוסט אבוקדו. AVIRA,
טוסט אבוקדו טרנדי/AVIRA

חוץ מאלו תמצאו בתפריט ארוחות הבוקר, ועל פי הטרנד, טוסט אבוקדו מלחם דגנים עם לימון וצ'ילי יבש (42 שקלים); קרואסון סנדוויץ' עם ביצת עין וגבינת גאודה (46 שקלים); ומגוון ארוחות בוקר קלות כמו קונטיננטלית עם קרואסון, חמאה, ריבה, קפה או מיץ תפוזים טרי (28 שקלים) או ארוחת בוקר פשוטה של מקושקשת, אבוקדו, ירקות טריים, גבינת שמנת, לחם וחמאה (48 שקלים). בתפריט הבוקר יש גם כריכים כמו סלט ביצים (19 שקלים) או כריך ארטישוק (23 שקלים), ומנות קטנות שאפשר להרכיב לכם מהן ארוחה כמו סלט תפוחי אדמה, יוגורט כבשים, סלמון מעושן, הודו צלוי תוצרת בית, סלט עגבניות ועוד (8-22 שקלים).

בתפריט הצהריים תמצאו מגוון מנות ראשונות כמו פפרונטה עם גבינה מלוחה פלפלים קלויים, בלסמי וגבינת פטה (24 שקלים) או ציזיקי מיוגורט יווני, מלפפונים ומעט שום (22 שקלים) או הודו ביתי פרוס דק עם רוטב קיסר (36 שקלים). התפריט ממשיך במרקים וסלטים, ומתקדם לעיקריות של בשר, לצד עיקריות של פסטה, כמו סטייק פרגית בעשבים (72 שקלים); ברווז בציר ירקות (82 שקלים); טורטליני עגל ועדשים שחורות (74 שקלים); ניוקי בקישואים ופטריות (74 שקלים) ועוד המבורגרים וסנדביצ'ים של בשר כמו צ'יקן בורגר (58 שקלים); קלאב סנדביץ' עם קורנביף וירקות (58 שקלים) ועוד.

מאפים של רושפלד. AVIRA,
מאפים של רושפלד/AVIRA

כמו בכל ים רגיל, גם בארוחות הבראנץ' בקפיטריה יגישו הרבה אלכוהול, לצד תפריט שמאגד את כל התפריטים של קפיטריה יחד, בוקר, צהריים וערב, עם מנות ביצים, בשר, פסטה וסלטים. רושפלד עבד קשה במיוחד עם מחלקת האפייה של קפיטריה ויצר קולקציית עוגות בה אפשר למצוא טארט תפוחים נורמנדי, בסבוסה אגוזי קשיו, עוגת טופי קרמל ואגוזים, עוגת אפרסקים, ברד פודינג, עוגת גבינה קלאסית ועוד.

המיקום של הקפטיריה בתוך קניון הוא טריקי, אפילו שלמסעדה יש חזית חיצונית שפתוחה לרחוב ועיצוב יוצא דופן, הרבה מקהל הסועדים הם מבקרים של הקניון. כעת, הנוכחות של רושפלד במקום עשויה להביא אל הקפטריה סקרנים ופודיז שהתגעגו לאוכל של רושפלד, לצד חובבי בראנצ'ים ובלאדי מרי שעטים על כל מקום שפתוח בשישי ושבת.

קפטריה, חשמונאים 96 תל אביב, 03-9567216. שעות פעילות: ראשון - חמישי: 08:00-23:00, בראנץ: שישי: 8:00 - 17:00 | שבת: 9:00 - 18:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully