וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד מסעדה של יונתן רושפלד נסגרת

10.10.2017 / 13:18

תקופה לא פשוטה עוברת על יונתן רושפלד. אחרי שעזב את מאסטר שף, הודיע היום השף כי הוא סוגר את מסעדת ג'ונתן פוד קלאב, שפעלה במקומה של מסעדת הרברט סמואל

צילום מסך

בווידיאו: פרסומת למיסטר קומאר, פופ אפ זמני שפעל בג'ונתן פוד קלאב של רושפלד

השף יונתן רושפלד הודיע היום כי הוא נאלץ לסגור את מסעדתו ג'ונתן פוד קלאב. המסעדה, שרק נפתחה בינואר השנה, תסיים את פעילותה השבוע. תגובתו של רושפלד: "מאוד אהבתי לבשל בחלל שלי עבור מי שבא לסעוד ולהתנסות יחד איתי בשילובי טעמים מעניינים. אבל טעמים זה לא מספיק והעלויות התפעוליות הן גבוהות ליצירת אוכל שכזה. בעולם הדיגיטלי המהיר ניתן לעשות גם אוכל טעים כפי שיצרתי בקפטן קארי. כשהייתי בדנמרק השבוע וביליתי שם הרגשתי שיש שני קצוות בעולם הזה. אוכל אינטימי ומולו אוכל quick casual שאינו דורש את המגע שדורש הבישול האינטימי. אני מחפש כמו כל אמן את המקום האינטימי הזה לבשל עבור הסועדים שלי".

למרות סיום הפעילות, פרויקט ראונד טייבלס, שאמור להתקיים במסעדה בתאריכים 12-17 בנובמבר, יקרה כמתוכנן, במהלכם יארח רושפלד את השף הנורדי ניקולאי נורגארד.

רושפלד. צילום מסך
יונתן רושפלד בימים יפים יותר/צילום מסך

סגירתה של המסעדה, לצד עזיבתו של השף את מאסטר שף בעונה הנוכחית (אותו מחליף השף ישראל אהרוני), וסגירתן של מסעדות נוספות שלו בשנים האחרונות, לא מבשרות טובות עבור השף שנחשב לאחד מהמובילים בישראל.

יחד עם זאת, רושפלד ימשיך ברשת האוכל ההודי המהיר קפטן קארי השייכת לו ולשותפיו. הרשת מונה כיום 2 סניפים בתל אביב (שרונה מרקט ודיזנגוף) ובימים אלו בוחנים בקפטן קארי הצעות ההתרחבות לכמה לוקיישנים באירופה, במקביל לפתיחת סניפים נוספים בארץ.

סגירתה של מיסטר קומאר לצד סגירתן של מאייאר, מסעדת ברנז'ה ועוד מסעדות רבות נוספות השנה בדגש על החודשים האחרונים, לא מבשרת טובות לעולם המסעדנות הישראלי.

: ג'ונתן פוד קלאב, יונתן רושפלד. אנטולי מיכאלו
יחצ: דני לוי,
: ג'ונתן פוד קלאב, יונתן רושפלד/אנטולי מיכאלו יחצ: דני לוי
מיסטר קומאר. גיא בליס, מערכת וואלה! NEWS
מנה הודית בפופ אפ מיסטר קומאר, במסגרת ג'ונתן פוד קלאב/מערכת וואלה! NEWS, גיא בליס
מיסטר קומאר. גיא בליס, מערכת וואלה! NEWS
מנה הודית במיסטר קומאר, הפופ אפ שפעל בג'ונתן פוד קלאב/מערכת וואלה! NEWS, גיא בליס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully