וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בליקמח: ללא גלוטן, אבל עם הרבה שיק

10.3.2019 / 9:55

בליקמח, בולונז'רי ופטיסרי חדש בת"א, מציע מבחר מסחרר של מאפים, עוגות, ממתקים ולחמים, כולם ללא יוצא מן הכלל בלי קמח, אבל עם הרבה סטייל. לא לנמנעים מגלוטן בלבד

מאפה בוקר. אפיק גבאי,
מאפי בוקר ללא גלוטן/אפיק גבאי

הצורך הוא אבי ההמצאה, אמר אפלטון, וזה כנראה מה שעומד מאחורי המאפייה החדשה בתל אביב "בלי קמח" שבעליה התמודדו עם מחלת הצליאק ונאלצו להמציא את הלחם מחדש. אורן דגן כפיר (42) ודן דייויס (36) קונדיטורים ובני זוג, בעסקים ובמציאות, לא השלימו עם מצבם כמו שהוא, ויצרו יחד מענה איכותי בקטגוריות שונות של אפייה. ב"בליקמח", הם מכינים מגוון ענק של מאפים, לחמים, עוגיות, עוגות ואפילו ממתקים בעבודת יד, שניתן לאכול במקום, לצד קפה, או לקחת הביתה במארזים, והכל ללא קמח חיטה.

עוד מאפיות חדשות ששוה לכם לבדוק:
דרימרי המאפייה החדשה והמסקרנת בפתח תקווה
בולונז'רי 96 גן העדן לחובבי הפחמימות בתל אביב

עוגיות ללא גלוטן. אפיק גבאי,
עוגיות בלי קמח/אפיק גבאי

אורן ודן, שתחום הקונדיטוריה תמיד היה קרוב לליבם, וכמה מבני משפחתם חולי צליאק, החליטו לפתוח את הבולונז'רי פטיסרי החדש, לא רק מתוך צורך פרטי אלא גם כחלק ממגמה עולמית לתזונה בריאה. הרעיון שהגו כלל שימוש בתערובות מגוונות של קטניות, סיבים תזונתיים, קמחי אורז, טף, קינואה ועוד, כשהכל מגיע מספקים מובחרים. הם בילו שעות רבות באפייה ניסיונית, טעמו ובדקו את כל המוצרים, עד שהגיעו לעשרות רבות של מאפים שכולם מוגשים עתה תחת קורת גג אחת של "בליקמח".

עוד באותו נושא

חלום על לחם: מאפיית שף חדשה מחוללת מהפכה בשרון

לכתבה המלאה
ממתקים תוצרת בית. אפיק גבאי,
ממתקים תוצרת בית/אפיק גבאי

במחלקת הפטיסרי תמצאו עוגות קלאסיות כמו טארט גבינה פירורים, טארט טאטן מסקרפונה, מילפיי וניל קרמל, ועוד עוגות יצירתיות וייחודיות למקום כמו טארט פטל ושוקולד לבן, עם שכבה קראנצ'ית של פרלינה, אגוזי לוז קלויים וקרמל ומעל גנאש פטל אדום; עוגת וניל 100%, שחורה לחלוטין ומרהיבה, עם סבלה ברטאן וניל, גנאש וניל, דקוואז וניל ומוסלין וניל בציפוי וניל; וגם עוגות פשוטות יותר ונגישות כמו עוגות שמרים טריות, עוגות בחושות ומבחר עוגיות מהנה כמו נוגטין, פיננסייר, מקרון וסבלה שוקולד ומלח ים (15-149 שקלים).

אבל חוץ מכל התענוגות המתוקים האלה, יש כאן גם לחמים שיוצאים מתנור אבן, שקשה לנחש שהם נטולי קמח חיטה, כמו בגטים, פלוטים של גבינה, פרעצלים ולחמניות, שהם גם בסיס לכריכים וכריכוני בוקר שמוגשים לצד קפה. את המחלקה ישלימו מגוון מאפי בוקר מתוקים ומלוחים כמו קרואסון חמאה, בריוש ומקלות גבינה (8-32 שקלים). לסיום תוכלו להתפנק על מגוון ממתקים בעבודת יד הנעשים במקום כמו מרשמלו ביתי, מרמלדות, קליסון פרובנסאלי, קיפודים של שקדים מקורמלים עם צימוקים ושלל ריבות, ממרחים וטבלאות שוקולד (18-39 שקלים).

עוגת 100% וניל. אפיק גבאי,
עוגה שחורה עשויה 100% וניל/אפיק גבאי

החלל הגבוה של "בליקמח" מעוצב בגוון ירוק פיסטוק עם גופי תאורה מוזהבים עשויים פליז ורצפת טראצו של פעם באריחים גדולים. דלפק הגשה בגוון שחור מט, ויטרינת עוגות בחיפוי שיש שחור, מדפי פליז ומדפי צינורות, כולם עמוסים במאפים. על מספר השולחנות בכניסה אפשר לשבת לקפה ומאפה, לפרוסת עוגה עשירה או לכריך עמוס כל טוב, בליקמח כמובן.

בליקמח, רחוב הברזל 32 תל אביב, 03-7448666, שעות הפעילות בימים א'-ה' 7:00-17:00 ו'- 7:00-15:00 ובשבת סגור.

מאפייה ללא גלוטן. אפיק גבאי,
מאפייה יפה/אפיק גבאי
לחמים ללא גלוטן. אפיק גבאי,
לחמים שקשה להאמין שהם ללא קמח/אפיק גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully