וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאכול המבורגר במתחם מציאות מדומה

10.3.2019 / 13:50

מוזס משיקים מתחם מציאות מדומה שיעזור לכם להעביר את הדקות בזמן שאתם מחכים להמבורגר שלכם, ירושלים מתחדשת בפיצריה כשרה, קרנבל קולינרי בהוד השרון ועסקיות חדשות ושוות כדאי להכיר, פותחים שבוע חם

מתחמי מציאות מדומה במסעדות מוזס, ת"א ונתניה

ארטבורגר. חיים יוסף,
ההמבורגר הוא אמיתי/חיים יוסף

רשת מוזס מרחיבה את פעילותה ומשיקה את SESOM: מתחמי מציאות מדומה עם משחקים המעניקים לאורחי המסעדה חוויה משלימה לצד ארוחות ההמבורגר. בשלב הראשון, הושקו שני מתחמים במסעדת מוזס בשדרות רוטשילד בתל אביב, וביכין סנטר בנתניה, כאשר הרשת צופה כי בשנת 2019 יוקמו מתחמים נוספים בכל 10 מסעדותיה ברחבי הארץ. מתחם SESOM ברוטשילד נמצא בקומה השנייה של המסעדה ומציע 3 עמדות ומעל ל-40 משחקים לבחירה. ניתן לקיים אירועים של עד 12 משתתפים. מתחם המשחקים בנתניה הוא נפרד מהמסעדה ומציע 6 עמדות ומעל ל- 40 משחקים לבחירה כשניתן לקיים אירועים של עד 24 משתתפים. מומלץ להזמין מקום למתחמי המשחקים.

בסניפי נתניה ות"א של רשת מוזס

חוץ מזה, בכל סניפי מוזס יוצאים עם תפריט של מנות ספיישל לפורים כמו המבורגר אסאדו עם גבינת צ'דר, בצל מקורמל ופלפל קלוי, איולי צ'יפוטלה, מלפפון חמוץ, בצל סגול, אייסברג וחלפניו ומזרק עם מיונז וקטשופ (75 שקלים) או המבורגר משולש מבשר בקר בצורת משולש בתוך לחמניית פרג משולשת, עם אייסברג, עגבנייה, בצל סגול ומלפפון חמוץ (49 שקלים) וגם בן & ג'ריס בורגר- לחמניית בריוש במילוי גלידת בן&ג'ריס, בתוספת קרם אוראו, קרמבל שוקולד, קרמל מלוח ורוטב נוטלה (48 שקלים).

בכל סניפי מוזס

מסעדת L28 פותחת לצהריים ומציעה עסקיות משתלמות, ת"א

L28. אנטולי מיכאלו,
מעכשיו גם בצהריים/אנטולי מיכאלו

L28 משיקה עסקית צהריים הכוללת את לחם הבית, מנה ראשונה ומנה עיקרית ב-89 שקלים. שפית המסעדה, בה השפים מתחלפים אחת לחצי שנה, היא שולי וימר, שהתפרסמה בעבודתה במסעדת ריבר קפה הידועה בלונדון. בין המנות הראשונות תוכלו למצוא קרפצ'יו דג עונתי עם אורגנו, צ'ילי ופסטוקים; פולנטה קריספית מעולה עם גספצ'ו; גבינת ריקוטה אפויה בתוספת סלט עשבים, שקדים, לימון וזיתים; וכופתאות "נודי" עם סולת ולאבנה לצד ציר עלי גפן. ובין העיקריות יש נזיד "ריבוליטה" טוסקני, המוגש לצד שעועית, קרעי לחם וקייל שחור; פסטה פיצ'י עם עלי זעתר ופרמזן; ריזוטו עלי סרפד ואבן יוגורט; לינגוויני עם אצות קומבו ובוטרגה; "מלפטי" ראגו שייטל עם גבינת פיקורינו ועוד.

הארוחה העסקית תוגש בימים א'-ה' בין השעות 12:00-15:00.

L28, לילינבלום 28 תל אביב, 03-9003560

עוד באותו נושא

עושה את זה שוב: בית הקפה החדש של ליאור קוקה

לכתבה המלאה

תפריט אביבי טבעוני ונטול גלוטן במשק ברזילי, ת"א

תפריט טבעוני ללא גלוטן. שי בן אפריים,
אביב מוקדם במשק ברזילי/שי בן אפריים

אמנם עדיין חורף אבל משק ברזילי משיקה תפריט אביב טבעוני, וללא גלוטן, שכולו מוקדש למסורת ניקוי האביב והכנת הגוף לקיץ עם מאכלים קלילים, צבעוניים ומלאי עלים ופריחה כמו מנה ראשונה שנקראת עץ אנדיב, 4 עלי אנדיב מלאים בקרם שקדים וירקות אביביים (28 שקלים); קרפצ'יו בנדורה מעגבניות אורגניות צלויות עם רוטב עשבי תיבול ובלסמי מצומצם ולצידם סלט זוקיני חי ופיסטוקים קראנצ'יים (38 שקלים); מרק שדות פורחים המשלב קרם ארטישוק ירושלמי, עלי חובזה, תרד ופטריות שימאג'י (45 שקלים) או חרשופים - שני לבבות ארטישוק ממולאים בסויה, אגוזים, פטריות וטחינה על מצע של אורז ליים ועלי אביב מוקפצים (74 שקלים) ועוד.

משק ברזילי, אחד העם 8 תל אביב, 03-5166329

שף אוראל קמחי מארח את יקב צרעה בפופינה, ת"א

בציר ביקב צרעה. אילן נחום,
בציר ביקב צרעה/אילן נחום

שף אוראל קמחי ממשיך במסורת האירוחים של מסעדת פופינה והפעם יארח את היינן ערן פיק מיקב צרעה לערב משותף במסגרתו ינצח ערן על יינות היקב שילוו את הארוחה וקמחי ינצח על ארוחת מרכז שולחן. הארוחה מיועדת לעד 40 אנשים בלבד שישבו יחדיו סביב שולחנות מאורכים כשבתפריט מרק ארטישוק ירושלמי עם קצפת ערמונים; ברוסקטת ארטישוק קונפי עם גרידת לימון ובוטארגו; סשימי טונה, אבן יוגורט, סלסת שומר ופלחי הדרים; קרפצ'יו דלעת כבושה בחומץ תפוחים ומייפל, סלסה פקאן מסוכר וסלרי, קרם פרש; פילה מוסר, פסטה קולרבי, חמאת שרי מושלמת, סלסת עגבניות וטאסוס מיובש; קנלוני טלה ודובדבני אמרנה, קרם ארטישוק ירושלמי, דמי גלאס וארטישוק ירושלמי קונפי ועוד.

הערב יתקיים ביום ראשון ה-17 במרץ בשעה 19:30 (450 שקלים לסועד).

מסעדת פופינה, רחוב אחד העם 3, נווה צדק, תל-אביב, 03-5757477

אתגר אכילת המבורגר בקבאנה, יבנה

אתגר המבורגר. Bluesmokeisrael,
1.8 ק"ג/Bluesmokeisrael

מסעדת קבאנה, בורגר בר דרום אמריקאי, משיקה את אתגר הזלילה המשוגע שלה בסניף במרכז קרסו ביבנה כשבמסגרת האתגר יוקצו למתמודדים הרעבים 30 דקות, במהלכן הם יתמודדו מול 1.8 ק"ג של המבורגרים משובחים ותוספת גדולה של צ'יפס או טבעות בצל. מי שיעמוד באתגר, לא ישלם על הארוחה ויקבל במתנה חודש של ארוחות חינם (הכוללות המבורגר 200 גרם, תוספת לבחירה וכוס שתייה). האמיצים שיכשלו ייאלצו לשאת בעלויות מחיר האתגר - 219 שקלים. ניתן יהיה לקחת חלק באתגר קבאנה בכל שעות הפעילות של המסעדה.

קבאנה, המרכז של קרסו ביבנה, רחוב הנחשול 22 יבנה, 08-6677027

ספיישלים של פסטה במסעדת בוקריה, פתח תקווה

טורטליני חציל. עידן גור,
טורטליני חציל שחור/עידן גור

תפריט ספיישלים חדש של פסטות וקינוחים במסעדת בוקריה עם מנות כמו סלט ניוקי קריספי עם עלי בייבי, עגבניות שרי צבעוניות, בצל סגול, פלפל אדום וצהוב, מלפפון, ניוקי מטוגן, מיץ לימון ושמן זית (62 שקלים); רביולי פולנטה- כיסוני פסטה ממולאים קרם תירס עם רוטב לבחירה (64 שקלים); טורטליני חציל - כיסוני בצק פסטה שחור מקופלים ממולאים קרם חצילים (64 שקלים); קראק פאי - פאי פריך ממולא קרם אנגלז אפוי, קצפת וכדור גלידה וניל (46 שקלים) ועוד.

בוקריה, יכין סנטר (y center) פתח תקווה, 03-7444760

פיצה כשרה חדשה בשוק מחנה יהודה, ירושלים

פיצה חדשה. אסף קרלה,
פיצה ירושלמית/אסף קרלה

פיצרייה חדשה וכשרה נפתחה בשוק מחנה יהודה- פיצה קראפט. המסעדונת לה 8 מקומות ישיבה מעוצבת בסנגון ניו יורקי ומגישה תפריט של פיצות ענק בקוטר 50 סנטימטר ובירות מהחבית מתוצרת מקומית של מבשלת שפירא. בתפריט יש פיצות מבצק שתהליך הכנתו אורך 3 ימים, רוטב שנעשה במקום ותוספות טריות ועונתיות כמו סלקים מעושנים, מיקס פטריות ובטטה בסויה. ללקוחות הטבעונים, ישנו מגש ללא גבינות (90 שקלים לפיצה).

פיצה קראפט, התפוח 12 ירושלים, 026633847, שעות הפעילות בימים א'-ד' 11:00-23:00 , ביום ה' 11:00-01:00, ביום ו' 10:00-15:30, ומוצ"ש 19:00-00:00. כשר למהדרין

עסקיות בשר חדשות בהארוויס, ירושלים

בשר מעושן. אנדריי מלחובסקי,
עסקית מעושנת/אנדריי מלחובסקי

עסקיות צהריים חדשות במעשנת הבשרים הירושלמית HARVEY'S הכוללות מנה עיקרית, צ'יפס הבית וכוס בירה. בין המנות העיקריות אפשר לבחור עסקית המבורגר הבית בתוספת צ'יפס ושליש בירה (60 שקלים) או עסקית מהמעשנה של סנדוויץ' 'טוטו אנחנו בקנזס' - 170 גרם בשר צלעות מפורק בעישון 18 שעות עם חלפיניו כבוש, קולסלואו, מיונז ורוטב ברביקיו בסגנון קנזס עם צ'יפס ושליש בירה (70 שקלים) ועוד.

הארוחה עסקית המוגשת בימים א'-ה' בין השעות 12:00-16:30.

הארוויס, רחוב בן שטח 7 ירושלים, 02-6246444

קרנבל מכירות קולינרי במתחם שרונים, הוד השרון

שווארמה. אהוד עיוואן,
בינו מגיע להתארח/אהוד עיוואן

מתחם שרונים משיק את "FOOD UP", אירוע מכירות שיתרחש בכל יום שישי ויאגד בתוכו את כל המצרכים והמוצרים ליצירת ארוחה בבית. ב-FOOD UP תמהיל ייחודי ומגוון של דוכני מזון ושתייה של השמות המובילים בתחום. בין הדוכנים הקבועים שיתארחו השרקוטרי אלן טלמור, באשר פרומז'רי, ממלכת החלבה ועוד דוכני אוכל רבים מכל מטבחי העדות השונים- המטבח המרוקאי, דרוזי, אסיאתי, עירקי לצד דוכני לחמים ומאפים, דונאטס, קאפקייקס, חמוצים מיוחדים, פירות וירקות שיוכלו להשלים את הארוחה עד לפרטים הקטנים. בנוסף יתארחו בכל יום שישי אורחים מיוחדים כשהראשון שבהם הוא בינו גבסו, הלא הוא ד"ר שקשוקה.

המתחם יפעל כל יום שישי בין השעות 9:00-15:00

שרונים, הרקון 2 הוד השרון

עסקיות חדשות בבית ארקפה, ת"א

פילה סלמון בטאבון. שלום גניש,
פילה סלמון בטאבון/שלום גניש

בית ארקפה משיק תפריט עסקיות חדש בלוקיישן המעוצב המשלב בתוכו גם בית קלייה לקפה. התפריט החדש כולל מנה ראשונה, עיקרית ושתיה ובין המנות העיקריות יש מיטבולס מבשר בקר טרי הנטחן במקום עם עלי בזיליקום טריים ורוטב עגבניות בשלות (78 שקלים); שניצל דק וקריספי בציפוי פירורי פנקו וחרדל מוגש עם תוספת (68 שקלים); פילה סלמון בטאבון ברוטב טריאקי וכוסברה (88 שקלים); כריך רוסטביף חם בלחמניית ג'בטה אפויה בטאבון עם ממרח איולי חרדל, פרוסות דקות של רוסטביף מנתח אנטריקוט, עגבנייה, בצל ועלי רוקט בליווי טחינה ולימון כבוש (52 שקלים) ועוד.

תפריט העסקיות מוגש כל יום בין השעות 12:00-16:00.

ארקפה, הצפירה 23 תל אביב

ועוד כמה קטנות:

- רשת המעדניות Deli פליישמן השיקה סניף שלישי והפעם בלב רמת החי"ל בשוק צפון.

- רשת המסעדות טאטאמי האסייתית מגיעה לתל אביב ופותחת סניף חדש של הרשת בקניון הרחוב איינשטיין BLVD ברמת אביב.

- רשת ההמבורגרים Burgerim מתרחבת ופותחת במהלך השבועות הקרובים 4 סניפים כשרים חדשים
בנס ציונה, באר שבע, סמול למחנה יהודה ירושלים; וברמון, שדה התעופה החדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully