וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושה את זה שוב: בית הקפה החדש של ליאור קוקה

6.3.2019 / 10:05

אחרי שגרמה למאות אנשים לעמוד בתור בשביל גלידה באמצע החורף, ליאור קוקה, נסיכת האינסטגרם בת ה-23, עושה את זה שוב - הפעם עם בית קפה שמציע עוגות רטרו קלאסיות, בורקסים ומאפים, וכמו כל דבר שהיא עושה - זה מצטלם פשוט נהדר

עוגות ללא גלוטן. רעות סהר, רעות סהר
פאי פקאן וחלת תפוחים/רעות סהר, רעות סהר

אם גם אתם חלק מ-80 אלף העוקבים של ליאור קוקה באינסטגרם בוודאי ראיתם את הבילד-אפ ואת ההתרגשות שאחזה בה לקראת הפתיחה של בית הקפה החדש שלה בתל אביב - ליאור קוקה בוטיק קפה. רק לפני שלושה חודשים פתחה, הקונדיטורית הצעירה את הקיוסק "גלידה טובה" בקצה שדרות רוטשילד, בתמיכת השותף שלה קובי עבד, השף והבעלים של Meatos, קבוצת מסעדות בשר שאחת מהן יושבת גם היא באותה פינה מרכזית, רוטשילד פינת הרצל, והנה היא ממשיכה בכיבוש יעדיה בקצב מסחרר.

עוגת שוקולד. רעות סהר, רעות סהר
מכינה עוגות פשוטות שהיא אוהבת בעצמה/רעות סהר, רעות סהר

קוקה כבר שבוע לא ישנה, בלילות היא אופה ובמהלך היום היא מפעילה את המקום החדש. יש לה צוות שלם של מוכרים, קונדיטורים ואופים והיא מנהלת את כל המערך המטורף הזה בקלילות ובחיוך, והיא רק בת 23. מאז שפתחה את בית הקפה החדש שלה בשישי האחרון לא מפסיקים להגיע אליו אנשים מכל הארץ שרוצים לטעום את מה שהם רואים על המסך, ולא מפספסים את ההזדמנות להצטלם איתה ולהעלות לסטורי.

אחרי שכבשה את התודעה שלנו עם קינוחים טרנדיים ומדליקים כמו עוגות מספרים, עוגות קרפ צבעוניות של 40 שכבות, או גביעי גלידה שוכבים עם תוספות גורמה, בבית הקפה החדש היא דווקא מתרחקת קצת מהטרנדים ועושה רטרו - עוגות ומאפים קלאסיים, אפילו ביתיים יש לומר, מוגשים בכלי נירוסטה אישיים חמודים ומחוממים לפני ההגשה.

עוד באותו נושא

תפתחו ת'סטורי: הבנטו בוקס הגיעה לישראל

לכתבה המלאה
פאי לימון. רעות סהר, רעות סהר
פאי לימון/רעות סהר, רעות סהר

בתפריט יש חלת פרג, חלת שוקולד, חלת גבינה או תפוחים (26 שקלים לאישי או 49 שקלים לגדולה); יש עוגת רוגלעך המורכבת מהרבה רוגלעך צפופים (56 שקלים); בלינצ'ס גבינה קלאסי (26 שקלים); או עוגות קרמשניט וסברינה, שקוקה עדיין מתלבטת אם להשאיר בתפריט. לטובת הנמנעים מגלוטן עשתה קוקה תפריט שלם של קינוחים ללא גלוטן כמו עוגת גבינה עם קרם וניל ותותים (33 שקלים); פאי פקאן (29 שקלים) או פאי לימון (29 שקלים).

אם אתם רוצים להתחיל דווקא עם משהו מלוח לפני מתקפת הסוכר אז קוקה מציעה שני סוגי בורקסים, אחד עם גבינת המאירי והשני עם גבינה ותרד, שמוגשים כמיטב המסורת לצד רסק עגבניות, סחוג וביצה קשה (19 שקלים). את כל העוגות והבורקסים ניתן לקנות בגרסה גדולה הביתה בסופי שבוע. כמובן שלצד העוגות או הבורקסים תוכלו להתענג על קפה טוב או משקאות קרים.

בורקס. רעות סהר, רעות סהר
בורקסים על פי כל כללי הטקס/רעות סהר, רעות סהר

ליאור קוקה לא עוצרת. במקביל לעבודה שלה על בית הקפה החדש, כבר שבועות ארוכים היא עובדת על הבניה של דוכן קינוחים חדש בעזריאלי, שם היא הולכת לחשוף קינוח חדש שהולך להרעיד את האינסטגרם, לדבריה. הדוכן החדש הוא הראשון מתוך שלושה שמתוכננים לקום בחודשים הקרובים בקניונים באזור המרכז, שלושה סניפים ראשונים של מה שקוקה מקווה שיהפכו לרשת ארצית.

בוטיק קפה, רוטשילד 8 תל אביב, שעות הפעיות בימים א'-ה' בשעות 8:00-22:00 וביום ו' 8:00-15:00

עוגות אישיות. רעות סהר, רעות סהר
עוגות אישיות/רעות סהר, רעות סהר
בוטיק קפה. רעות סהר, רעות סהר
רגע נדיר ללא תור/רעות סהר, רעות סהר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully