וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדי: בר קולינרי חדש בהרצליה

26.3.2019 / 11:55

תושבי הרצליה והסביבה - תתחדשו! בר קולינרי חדש נפתח בעיר ומציע אוכל מרוקאי אותנטי בגרסה מודרנית וקלילה, כזו שגם נראית יפה על הצלחת וגם מתאימה לקוקטייל, אז איך נשמע לכם קרואסון דג צרפוקאי?

מעורב ירושלמי. אמיר מנחם,
מעורב ירושלמי בשלדי/אמיר מנחם

בלייני איזור השרון, הרשו לנו לספר לכם על מקום חדש שמציע תפריט אוכל מסקרן לצד תפריט אלכוהול רחב, והכל בגרסה כשרה. בשלדי, בר קולינרי חדש באזור התעשיה החדש של הרצליה, יציעו לכם לפתוח שולחן עם דגש על מנות חלוקה בגדלים שונים שמתאימות לקבוצות אבל גם לכל הרכב אחר. על התפריט אחראי ליאור קדוש, שהחל את דרכו בבית הספר לבישול תדמור ועבד במסעדות כמו ויולט של השף יוסי שטרית וסיטארה, וצבר ניסיון גם במסעדות בטורקיה ובקנדה.

פודיז תושבי הרצליה הנה עוד מקומות ששווה לכם לבדוק:
מסעדת שף מז'אנר המטבח הישראלי ערבי
ההמבורגר הכי טוב של תל אביב מגיע להרצליה

קרואסון דג. אמיר מנחם,
קרואסון דג צרפוקאי/אמיר מנחם

קדוש מביא אל שלדי את המטבח השורשי שלו, אוכל מרוקאי אותנטי מבית סבתו שמוגש בגרסה מודרנית וקלילה, כזו שגם נראית יפה על הצלחת וגם מתאימה לקוקטייל. יש ראשונות לחלוקה כמו קרואסון דג צרפוקאי עם כוסברה ושיפקה קטנה (62 שקלים) או סיגר טלה עם פיסטוק ונענע, טחינה וסחוג (46 שקלים). בהמשך התפריט יש סלטים ופסטות כמו סלט עגבניות וזיתי קלמטה עם שום קונפי, בזיליקום, צ'ילי וביצה רכה (52 שקלים) או ניוקי לימוני עם ירוקים (58 שקלים).

עוד באותו נושא

המעדניה הסודית שרק תושבי כפר שמריהו מכירים

לכתבה המלאה
קינוח מושחת. אמיר מנחם,
קינוח מושחת שאפשר לחלוק אבל ממש לא חובה/אמיר מנחם

זה ממשיך עם מנות דגים ובשר לחלוקה כמו קבב לוקוס על הסכין לצד מטבוחה של סבתא סוזן וסלט נענע וצ'ילי (86 שקלים); מעורב ירושלמי על חלה (64 שקלים); או כריך בשר מפורק בחלה קלויה (63 שקלים).

את תפריט הקוקטיילים בנה אלעד חביב שיצר עבור המקום קוקטיילים כמו Hay papito המבוסס על וודקה, פסיפלורה, מנגו ואננס (46 שקלים); Green wood מג'ין, מידורי, מלפפון, סלרי ובזיליקום (48 שקלים); Amargo מקמפרי, אשכולית אדומה, תפוז ואננס (45 שקלים) ועוד.

בשר בקר בחלה. אמיר מנחם,
בשר מפורק בחלה/אמיר מנחם

שלדי מעוצב בגווני טורקיז ובשילוב נירוסטה, פליז מוזהב ומתכת מושחרת, בחלל תלויים גופי תאורה יוקרתיים אבל גם שלטי נאון צבעוניים, והבר תופס חלק מרכזי כשהוא מתמתח בין החוץ לפנים ומחבר בין החללים. לחברי הקבוצה שהקימה את שלדי יש כבר נסיון בחיי הלילה ההרצליאנים עם מקומות נוספים כמו יאמה, טיילר דרדן, מיקאסה גליל ים, פאבליקה ועוד.

שלדי, רחוב המשכית 22 הרצליה, 052-7036313, שעות פעילות: 18:00-00:00, שבת: חצי שעה לאחר צאת השבת ועד חצות. כשר בהשגחת צהר

מנות לחלוקה. אמיר מנחם,
פותחים שולחן/אמיר מנחם
  • עוד באותו נושא:
  • הרצליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully