וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהבים אורז? הטריק המעיק שיעזור לכם לשדרג אותו בכמה רמות

6.5.2019 / 8:10

אורז הוא מצרך חיוני שנמצא כמעט בכל בית וכמעט בכל ארוחה. אלא שלא תמיד הוא יוצא לנו פריך וטעים. שף אוסטרלי חשף את המתכון שלו לאורז שיוצא מושלם בזכות טריק אחד בבישול - שיצריך מכם השקעה רבה

הדרך הנכונה להכין אורז מושלם/צילום: יוסי ציפקיס בימוי: גיא גורן

אורז הוא מצרך שנמצא כמעט בכל בית. הוא זול, הוא די בריא ואפשר לאחסן אותו לתקופה ארוכה מבלי שאיכותו תיפגע. זה די פשוט להכין אורז, אבל הרבה מאיתנו מודים שהוא לא יוצא להם טעים כמו שהוא יכול להיות באמת אם מטפלים בו כמו שצריך ומבשלים אותו נכון. אלא ששף בכיר חושף טריק שישאיר מאחורינו את האורז הדייסתי והלא טעים.

מונטי קולודרוביץ', השף האוסטרלי, הסביר בפודקאסט שנקרא What the F is For Dinner כיצד הוא מכין אורז מושלם. הוא טען שהמפתח שלו לאורז אוורירי כמו שצריך זה לשטוף את הגרגרים עוד לפני הבישול. כמובן שרובכננו עושים את זה בכל מקרה, אבל לדבריו - סתם שטיפה רגילה לא תספיק. אם אתם רוצים לעשות את זה כמו שצריך, צריך לשטוף את האורז לא פחות מכ-30 פעמים, כן. 30 פעמים.

עוד בנושא
הטריק הגאוני איתו תכינו פנקייק מושלם ב-2 וחצי דקות בלבד
נמצאה הדרך הנכונה לטגן אורז בווק - והיא עשויה להציל את המטבח האסיאתי

גיף שטיפת אורז. Giphy
כדאי לשטוף אותו כדי שייצא אוורירי ופריך/Giphy

"כשאתה שוטף את האורז היטב זה פשוט מדהים. אבל חשוב לדעת שצריך לשטוף אותו 30 פעמים", הסביר מונטי שסיפק גם הסבר: "העמילן שנספג באורז עוזר לו להיות אוורירי". אז לפני שאתם מגיבים ופוסלים את הטריק הזה והעבודה המיותרת, אנחנו ממליצים לכם לנסות אותו ואחרי זה להגיב. נו, איך יצא לכם?

  • עוד באותו נושא:
  • אורז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully