וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרביולי, הסושי והפנקוטה: המנות שעשו לנו את השבוע

18.5.2019 / 8:15

ארוחת Eatwith בלתי נשכחת, הסושי החיפאי שהוא בגדר ביקור חובה והמנה התל אביבית שחוגגת את האביב במלוא הדרו. הנה 3 מנות שעשו לנו את השבוע קצת יותר טעים

פנקוטה בשמן זית ודבש, אצל מיה ויונתן, Eatwith

פנקוטה שמן זית ודבש. רעות סהר, רעות סהר
סיום מרשים לארוחה מרשימה/רעות סהר, רעות סהר

השבוע התגלגלנו לארוחה אצל מיה ויונתן, זוג נשוי שמארח בביתו ארוחות Eatwith. יונתן הוא יוצא יועזר בר יין ואפשר היה להרגיש את זה בפסטת 40 החלמונים שהגיש, לצד עוד מנות נפלאות כמו ברוסקטה עם סביצ'ה של מוסר ים ולאבנה, או סלט סלנובה ושרימפס חלוט. אבל אקורד הסיום של הארוחה הזו הותיר טעם נפלא בפה בזכות הפנקוטה היפהפיה של מיה, שף קונדיטורית, שהוכנה כמחווה לארץ ישראל זבת החלב והדבש, והונחה בשלולית של שמן זית שבושל עם דבש, לצד פירורי בריוש מתקתקים וגלידת יוגורט תוצרת בית. הללויה.

אצל מיה ויונתן

גונקאן דג ים, רוקו סושי בר, חיפה

גונקאן דג ים. רעות סהר, רעות סהר
בביס אחד/רעות סהר, רעות סהר

ברוקו סושי בר בעיר התחתית בחיפה לא תמצאו תפריט סושי קונבנציונלי, אין שם שום דבר מטוגן, צלוי, מאודה או אפוי, לא נודלס, ולא טמפורה, אין סלטים וגם לא קומבינציות. יש רק דבר אחד, דגים נאים במגוון סגנונות, החל מסשימי וניגירי, ועד טרטר דג ורולים של סושי. אחד מהסגנונות המוצלחים הוא סושי גונקאן, מין סירות אורז גבוהות, עטופות אצה, ועליהן דג ים נא במיונז יפני, במקרה הזה היה מדובר במוסר ים. את הגונקאן מומלץ לאכול בלי תוספת סויה, אולי רק עם נגיעה של ג'ינג'ר מוחמץ, ולאכול את הכל בביס אחד, למרות שזה קצת גדול זה אפשרי. על כל חובב סושי חלה החובה לבקר ברוקו.

רוקו סושי בר, הנמל 10 חיפה, 050-6852860

עוד באותו נושא

פריקסה או מעקודה? דוכן חדש בשוק התקווה

לכתבה המלאה

רביולי תירס, פרונטו ת"א

רבילי תירס. רעות סהר, רעות סהר
אחת ממנות הרביולי הטובות בעיר/רעות סהר, רעות סהר

איך יודעים שהגיע האביב? רביולי התירס של פרונטו, אחת ממנות הרביולי הטובות בעיר, מגיע פתאום בשילוב אפונת שלג. כיסוני הבצק הרכים במילוי מחית התירס החלקה הם תענוג אדיר, במיוחד בשילוב הברוקומיני והעירית, בחמאת לימון עדינה ושמן זיתי טאסוס. שילוב הטעמים הזה מקבל תפנית נהדרת עם טעמי הגינה והפריכות של אפונת השלג, אחד מירקות האביב הנפלאים ביותר, שעונתה קצרה אז רוצו לפני שיגמר.

פרונטו, הרצל 4 תל אביב, 03-5660915

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully