וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים כהן הופך לטבעוני?

19.5.2019 / 13:45

כן, אבל רק ליום אחד בו הוא מתארח בבאנה, שיראל ברגר הטבעונית תמיד, מארחת כמה ברי מזל לארוחה אינטימית בביתה, לעומת זאת יש ארוחת בשרים על האש ללא הגבלה במקדש, הילולה יוונית ביאסו ובראנץ' מפנק בסיטארה. פותחים שבוע חם

שפים מארחים ארוחות בביתם הפרטי, ת"א

ארוחת טבעונית. אמיר מנחם,
בבית של שיראל ברגר/אמיר מנחם

פרויקט Casa S. Pellegrino חוזר זו השנה השניה עם שפים מובילים שפותחים את בתיהם ומזמינים את הקהל לארוחות שף חד פעמיות למספר סועדים מצומצם. כל חודש יארח בביתו שף אחר לשני סבבים של ארוחות ערב. כל ארוחה תהיה מוגבלת לכ- 15 איש כאשר שמות השפים המארחים יחשפו רק 10 ימים לפני כל ארוחה. הארוחות בנות 7 המנות כוללות פתיחים, מנות ראשונות, מנות עיקריות וקינוחים לצד יינות של יקב סגל. הארוחה הראשונה תתקיים בתאריך ה-21 במאי על ידי השפית שיראל ברגר, בעלת מסעדת OPA, שתגיש מנות מבוססות על הצומח בלבד כמו מנת שזיף המשלבת 3 טכניקות - שזיף מבושל, שזיף מותסס ושזיף נע; טאקו ליצ'י מותסס; תפוח מעושן שעבר תהליך של המלחה, בישול ארוך וייבוש; אגס מקורמל עם מלפפון צרוב שהושרה במי חלב מקדמיה יחד עם חומץ אגסים ועלי צרוויל ועוד. הארוחות יתקיימו בשני סבבים בשעות 18.00-20.00 וסבב שני ב 20.00-22.00.

פרטים נוספים על הארוחה וכרטיסים כאן

ארוחה מיוחדת בקורדרו, ת"א

מסעדה אירופאית. דוד ששון,
אירופה במיטבה/דוד ששון

מסעדת קורדרו ושגרירות לטביה מארחות את השף לאוריס אלקסייבס מלטביה, שף זוכה פרסים, לשלושה ימים בלבד (22, 23 ו-24 במאי) לארוחת טעימות של מנות ייחודיות מהתרבות הקולינרית הלטבית לצד יינות מצרפת, ספרד, איטליה וישראל שנבחרו בקפידה. בין המנות יש סימפונית סלק עם מוס מגבינת עזים וטוסטונים לחם; קרם מדומדמנית שחורה עם אגוזי לוז מטוגנים ופטריות; לשון טלה בבישול ארוך עם קרם סלרי, חזרת ואספרסו; חזה ברווז בגריל עם ירקות שורש וגראטן תפוחים רוטב לינגוברי וקינוחים כמו קראמבל מלחם שיפון כהה ושוקולד מריר עם מוס חמוציות וריגה בלק בלזם- משקה עם טעמים לטביים מבוסס עשבי תיבול (250 שקלים לסועד).

קורדרו, יחיאלי 6 תל אביב, ברחבה הפנימית של מרכז סוזן דלל, 03-5178486

עוד באותו נושא

הסבר פניך לתייר: נקודות האוכל המקומי השוות בת"א

לכתבה המלאה

חיים כהן עושה ארוחה טבעונית בבאנה, ת"א

חנוך שכטר וחיים כהן. יעל עזר,
חיים כהן וחנוך שכטר/יעל עזר

שף חיים כהן מגיע להופעת אורח, ביום רביעי ה-22 במאי בשעות 17:00-23:00, במסעדת באנה של שף חנוך שכטר. השניים יציגו תפריט משותף, יצירתי, המבוסס על הצומח בלבד. השניים הכירו עם פתיחתה של יפו תל אביב שם עבד שכטר כשף מתחיל. הארוחה מורכבת מפתיחים ומנות קטנות למרכז שולחן, מנת ביניים, מנה עיקרית קוקטייל, ושני קינוחים לכל זוג (169 שקלים לסועד), בין המנות יש גספצ'יו עם שיפוד במיה צלויה, שעועית לימה, בצל מקורמל וסלרי.

באנה, נחמני 36 תל אביב, 050-6991062

יריד קינוחים קוריאניים בדיזנגוף סנטר, ת"א

באבל טי. באדיבות המסעדה,
באבל טי הישר מדרום קוריאה/באדיבות המסעדה

במסגרת יריד ראשון מסוגו שיוקדש לתרבות דרום קוריאה, ביום חמישי הקרוב תוצב בדיזנגוף סנטר עמדת קינוחים דרום קוריאנים אותנטיים, לצד דוכנים צבעוניים ושמחים של תרבות הקיי-פופ. היריד יתקיים לרקע צלילי להיטי קיי-פופ והופעות רקדנים מקצועיים, לצד עמדת So Bing - הקינוח הקוריאני המבוסס על שלג במגוון טעמים בליווי רטבים, פירות טריים ותוספות שונות, או עמדת באבל טי בטעמים שונים עם פניני טפיוקה, או גוכן פפרו, חטיף קוריאני של מקל בייגל מצופה שוקולד ועוד הפתעות.

יריד קוריאני, יום חמישי ה-23 במאי בין 10:00 ועד 20:30, במתחם רחבת רנואר, בניין A, דיזנגוף סנטר, רחוב דיזנגוף 50, תל אביב

ארוחת בשרים על האש ללא הגבלה במקדש, כפר סבא

פלטת בשרים. לירן בלו,
פלטת בשרים/לירן בלו

ערב ל"ג בעומר במסעדת המקדש (יום רביעי ה-22 במאי החל מהשעה 18:00) עם ארוחת בשרים ללא הגבלה כשאל השולחן יזרמו מבחר מנות עד שתגידו די כמו לדוגמה קבב עבודת יד עשיר בשומן טלה ועשבי תיבול; פרגית מעושנת בעצי הדר; אסאדו בעישון של 24 שעות עם ברביקיו ברנדי; תבשיל זנב שור מעושן וערמונים; תבשיל שעועית ובשר ראש בבישול של 24 שעות לצד ירקות שורש מעושנים ועוד (150 שקלים לסועד).

המקדש, עתיר ידע 4 מתחם אושילנד. א.ת כפר סבא, 09-9777007

הגינה של טנקרי מגיעה לכפר סבא

ג'ין טנקרי. יח"צ,
ג'ין טנקרי/יח"צ

פרויקט טנקרי גארדן, במסגרתו יהפוך בכל שבוע בחודשיים הקרובים, בר אחר בארץ, לגינת טנקרי משגעת, מגיע ביום חמישי הקרוב (23 במאי) לבר היישה בכפר סבא. במסגרת הפרויקט יהפוך המקום לגינה ירוקה ומעוצבת, כשבמקביל יוצע תפריט קוקטיילים ייחודי המבוסס על הג'ין טנקרי.

היישה, דוד אלעזר 7, כפר סבא, 09-744-4178

יוסי שטרית מגיע למסעדת נינה ביאנקה, מתחם ביל"ו

קרפצ'יו לוקוס. אנטולי מיכאלו,
נינה ביאנקה/אנטולי מיכאלו

ב-28 לחודש, השף יוסי שטרית יגיע למסעדת נינה ביאנקה ויבשל יחד עם שף המסעדה איתי עטיה ארוחת ערב כשרה המורכבת מממנת פתיח של סופגניות זיתים שחורים במילוי גבינת עיזים ואנשובי, מנות ראשונות על מגש זוגי כמו טונה אדומה עם סלקים מוחמצים, בצל סגול כבוש, ג'לי סויה ואיולי וואסבי או בייבי בוריק לוקוס על קרם חלמון, טחינת עמבה ופלפל צ'ומע ועוד, ומנה עיקרית אחת לכל סועד לבחירה, למשל ניוקי פטריות, כמהין וקרם פורצ'יני עם פרח קישוא צרוב או בר ים על פירה רובישון וחמאת עגבניות ועוד. לקינוח תוגש בסבוסה עם מרציפן פיסטוק, יוגרוט ודובדבנים מיובשים (600 שקלים לזוג כולל כוס יין לסועד).

Nina Bianca, בוסי סנט ג'ורג 9, מתחם ביל"ו, 08-9480080

הילולה יוונית ללא הגבלה ביאסו של אביב משה, ת"א

ארוחה בסגנון חתונה יוונית. איליה מלניקוב,
החתונה היונית שלי/איליה מלניקוב

לרגל עונת הרחצה, המסעדה היוונית יאסו בניצוחו של שף אביב משה, משיקה חתונה יוונית שמחה מדי ערב יום שני, אז יהיו אוכל ואלכוהול ללא הגבלה לצד דיג'יי וריקודים עד השעות הקטנות של הלילה. הארוחה בחתונה היוונית כוללת לחם פרנה, מבחר מאזטים כמו בישבש אבוקדו, חציל יווני, חומוס עריסה, כרובית בטחינה, סלט ארטישוק ולימון כבוש או סלט יווני, ומשקאות ללא הגבלה- בירה מהחבית, יין אדום או לבן ואוזו (159 שקלים לסועד), כל זאת לצד התפריט הרגיל של המסעדה.

יאסו, הירקון 105, תל אביב, 03-6031719

בראנץ' חדש מול הים בסיטארה, ת"א

בראנץ'. יהונתן בן חיים,
בראנץ' מול הים/יהונתן בן חיים

סיטארה משיקה בראנץ' סופ"ש (שישי ושבת 9:00-12:00) שמכוון גבוה עם פתיחת שולחן של איקרא, מטבוחה, טחינה וגרגירי חומס חמים, חצילים מטוגנים, ברבוניות, קוביות לוקוס, חמוצים, זיתים מעורבים וחלה מתוקה (85 שקלים), או אוייסטרים ז'ירלדו, שאלוט קצוץ בחומץ שרי, טבסקו ולימון (62 שקלים); שרימפס קוקטייל רוטב טרטר קלאסי ובלאדי מרי (55 שקלים); סביח מתחכם של חציל שרוף בגריל פחמים, ביצה עלומה, טחינה חמה, עמבה ובצל בסומק (52 שקלים); גרבדלקס, סלמון בכבישה עדינה, ביצי שליו, קוויאר סלמון, קרם פרש וחלה קלויה (75 שקלים) ועוד. לצד המנות יוצעו קוקטיילים קייציים.

סיטארה, רוזנבלום הרצל 8, בנייני סי אנד סאן תל אביב, 03-6996633

מסעדה הודית בשרית חדשה בשוק צפון, ת"א

נאן מגולגל. נופר לפיד,
נאן מגולגל/נופר לפיד

חדש בשוק צפון - Indian naanwich bar TIKKA, האחות הקטנה והבשרית של "אינדי" ההודית הצמחונית בשוק. טיקה מגישה את ה-NAANWICH שיפוד בשר שהושרה לילה שלם במסאלה הודית ונצלה בטנדור מסורתי (טאבון הודי), מגולגל עם ירקות טריים ורטבים אותנטיים בתוך נאן שאפוי במקום עם עוף, קארי צהוב, נאן וידלו בתערובת צ'ילי קאשמירי חריף וצמחוני מנתחי טופו בתבלינים 39-44 שקלים). בנוסף יש גם צ'יקן טיקה מסאלה - שיפוד נתחי עוף בתבשיל קרמי של מאסלת עגבניות וקרם קוקוס (52 שקלים) או צ'יקן קארי צהוב - שיפוד נתחי עוף בתבשיל קרם קוקוס, גראם מסאלה, שעועית ירוקה וקארי (52 שקלים) ועוד.

TIKKA, ראול ולנברג 20 רמת החי"ל תל אביב, 03-6432000

לנדוור משיקים ארוחה חגיגית לערב שבת, כל הארץ

לנדוור, קפה לנדוור. בועז לביא,
ארוחת ערב בלנדוור/בועז לביא

רשת קפה לנדוור משיקה תפריט ארוחת ערב לימי שישי שכיף לחלוק עם המשפחה ועם החברים, שכולל מנות חדשות, ראשונות ועיקריות במגוון סגנונות כמו ים תיכוני-איטלקי, טבעוני וגם מבחר קינוחים. בערבי שישי מעתה האווירה בסניפים תתחלף לאלגנטית יותר עם מפות לבנותעל השולחנות, ואורות מעומעמים, כאשר את האוכל ילוו יינות. בין המנות החדשות: מקלובה שורט-ריבס וחיטה ירוקה; פסטה ציידים עם בשר מפורק, פטריות, אפונה, תרד ובצל מקורמל; קריספי רביולי מנגולד ויוגורט סומק; תבשיל כוסמת ובורגול עם ירקות שורש, טופו, בטטה, תרד, ערמונים, טחינה, סילאן ועוד.

בסניפי רשת לנדוור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully