וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המוסקה הכי גדולה וטעימה במזרח התיכון

21.5.2019 / 7:50

המונה מוצא סיבה טובה להרשם לאוניברסיטה - מנת המוסקה המרשימה ביותר שאכל מוגשת בבית הסטודנט בבאר שבע, במחיר ששווה נסיעה יומית לבירת הנגב

כפיות באר שבע. קובי רובין, קובי רובין
צלחת למוסקה וצלחת לסלטים/קובי רובין, קובי רובין

לפני מספר שבועות לקחתי במונית נוסע קבוע שלי לאוניברסיטת באר שבע, שהגיע להרצות לסטודנטים הצעירים. הנסיעה עברה בהנאה רבה, עצרנו לשתות קפה שחור אמיתי בשמורת פורה 215 אצל בני, כבר הרגלתי את הלקוחות הקבועים לעצור אצל בני ולכן הדרך לבאר שבע תמיד לוקחת שעתיים לפחות. אם הייתי יכול להיות סטודנט, הייתי הולך ללמוד באוניברסיטת באר שבע, זה ממש מרגיש כמו נוה מדבר אמיתי, עם מבנים יפים וסטודנטים שמחייכים.

הגעתי לבאר שבע רעב, אפילו רעב מאוד, לא התחשק לי ללכת לאכול פלאפל, יש כמה פלאפליות נהדרות בבאר שבע, אבל לפעמים גם לנהג מונית מותר לאכול בישיבה. אחרי שהורדתי את הלקוח בדיוק ביעד שלו, עד להגעה המובטחת לדלת הנכונה, התחלתי לשוטט בלי יעד מסוים. אני לא מכיר את הקמפוס של באר שבע, העדפתי להישאר בתחום הצל, כי החום של באר שבע לוקח את החום של תל אביב בסיבוב קליל.

כפיות באר שבע. קובי רובין, קובי רובין
מחיר אחיד לכולם/קובי רובין, קובי רובין

מצאתי את עצמי נכנס למתחם של בית הסטודנט, הצטרפתי למשחק פינג פונג רציני ביותר עם כמה סטודנטים מקסימים שהסכימו להביס אותי בקלילות, הטכניקה אולי לא עזבה את היד, אבל מהירות התגובה כבר לא מה שהייתה, אחרי כמה משחקים יפים ביותר, בהם לא הצלחתי להבין איך הם מנקדים (מתי שינו את איך שמנקדים פינג פונג? פעם זה היה חמש חמש כל צד), שאלתי אותם איפה אוכלים בקמפוס, הם הודיעו לי שהמסעדה הצמודה לבית הסטודנט נותנת תמורה ראויה, אז הלכתי לי לאכול בכפיות.

תסתכלו טוב בתמונה, 25‪.‬5 שקלים בלבד עולה המנה הזאת. זו מנה בשרית ענקית בצלחת בגודל הגה של מיניבוס, יחד עם עוד צלחת של סלטים. הצטרפתי לתור הלא ארוך של הסועדים, התור רץ במהירות וביעילות. שאלתי את הסובבים אותי אם יש סייגים ויוצאי דופן, האם מחירון משתנה, לא ולא, כולם שווים בתור, חייכתי לעצמי בשביעות רצון.

עוד באותו נושא

ערד על המפה: פלאפל צ'ויס ערד ב-10 שקלים

לכתבה המלאה
כפיות באר שבע. קובי רובין, קובי רובין
סלטים חופשי/קובי רובין, קובי רובין

הבחורה מעבר לדלפק התחילה לצלחת לי את המוסקה הכי גדולה שאפשר לעשות בלי לפגוע בטעם, לאחר שהניחה את המוסקה, עוד לפני התוספות הצלחת נהייתה כבדה. המוסקה של כפיות מעולה, לא מנומסת, הבשר לא טחון מדי או מבושל מדי, מוסקה לא צריכה להיות קלה לחיתוך יתר על המידה, צריכה להיות התנגדות אל מול הבשר, כאילו הבישול בסוף לא הצליח להכניע את כל הבשר, עם צבע אדמדם קליל בבפנוכו של המוסקה, הציפוי החצילי נעלם אל תוך חלל הפה כענן מתובל בתבלינים יחד עם אורז אחד אחד ומערום של אפונה וגזר גמדי.

צלחת הסלטים נלקחה אחר כבוד והתמלאה בסלט סלק בסגנון צימעס מתוק, סלט כרוב טרי ביותר ולא מלוח מדי, סלט פסטה קר עם רוטב של מטבוחה מתובלת מידי, מעולה וטעים. שובע מובטח ב-25‪.‬5 שקלים בלבד, לא יודע איך הם עושים את זה בקמפוס של באר שבע, אבל הכל תמיד נמצא בפרטים הקטנים, כי באמת יותר משווה להיות סטודנט בבאר שבע.

כפיות, בית הסטודנט אוניברסיטת באר שבע, שעות פעילות: א-ה 11:00-17:00. כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully