וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה דברים חדשים לאכול השבוע

1.6.2019 / 8:15

הבראנץ' הלילי שמוגש בבר הכי סטייל בעיר, שירות המשלוחים האהוב עלינו מתחדש והכריך החדש שמתחרה בהמבורגר של הוויטרינה, כל מה שצריך לטעום השבוע

שירות המשלוחים של נאם מתעדכן

משלוחים של נאם. רעות סהר, רעות סהר
שקיות חדשות ויפות/רעות סהר, רעות סהר

אחד משירותי המשלוחים האהובים עלינו, של מסעדת נאם התאילנדית, השיק השבוע שקיות חדשות ומגניבות, וזה תירוץ מספיק טוב מבחינתנו לציין אותו לטובה. נכון שלא מדובר במשלוח זול במיוחד - ארוחת צהריים במשלוח מנאם נחשבת יקרה יחסית לסגירת פינה של צהריים במשרד, אבל עדיין כשאנחנו רוצים להתפנק - מדובר באחת הארוחות השוות, כמותית ואיכותית. בימים אלה עובדים בנאם על סניף משלוחים חדש, בסמוך למסעדה בדיזנגוף, אשר עתיד לשפר את השירות אף יותר, להוסיף מנות חדשות וגם להרחיב ככל הנראה את אזור המשלוחים.

שירות המשלוחים של נאם

בראנץ' של לילה בבר הספרייה, מלון נורמן

ברד פודינג מלוח. גיל אבירם,
מושחת/גיל אבירם

שיתוף פעולה בין הלייבררי בר (בר הספרייה) למסעדת אלנה במלון נורמן, הוליד ארוחת בראנץ' מושחתת המוגשת דווקא בשעות הלילה. אחת לשבוע, בימי רביעי החל מ-18:00, הלייבררי בר מגיש תפריט Brinner (ברקפסט ודינר), ובו מנות ביצים, לחם, בייקון, גבינות וקוקטיילים של בוקר, באווירה האפלולית והמהודרת של הבר. שף ברק אהרוני ממטבחה של מסעדת אלנה הצמודה, מוציא תחת ידיו מנות כמו פרנץ' טוסט עם קרם פרש וקוויאר (88 שקלים), ברד פודינג מלוח עם סלק וצ'דר מעושנת (72 שקלים), חלומי מטוגנת עם תרד ברוטב דבש (56 שקלים), המבורגר עם כבד אווז ובייקון בדבש (118 שקלים) ועוד. כל זה לצד גרסה מעניינת למימוזה, רד סנפר - התשובה הלילית לבלאדי מרי עם ג'ין, סוז שפריצר במקום אפרול שפריץ ועוד. תמיד טענו שכל שעה היא שעה לגיטימית לבראנץ'.

לייבררי בר, נחמני 23 תל אביב, 03-5435555

עוד באותו נושא

ההמבורגרים שאנחנו הכי אוהבים בתל אביב

לכתבה המלאה

The Burro Chicken החדש של ויטרינה

קריספי צ'יקן Burro. באדיבות המסעדה,
קריספי צ'יקן בגרסה חדשה/באדיבות המסעדה

בוויטרינה אהובתנו, שכבר מזמן לא מגישה רק את ההמבורגר הטוב בעיר, אלא גם את מנת העוף המטוגן הטובה בעיר, השיקו מנה חדשה המבוססת על אותו דירטי-צ'יקן מפורסם. למי שלא מכיר, כריך העוף הקריספי של ויטרינה עשוי מעוף מטוגן בבלילה שניתן לבחור את רמת החריפות שלה. בגרסה החדשה, The Burro Chicken, מקבלים קריספי צ'יקן שחום בתוך לחמניית המבורגר עם ריבת בייקון צ'יפוטלה, מלפפון זוקיני חמוץ וממרח גבינת פימנטו (47 שקלים, 65 שקלים בארוחה). אין ספק שהבחירה כאן הולכת ונעשית קשה יותר.

ויטרינה, אבן גבירול 36 ת"א. *המנה מוגשת בסניף אבן גבירול בלבד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully