וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגדרה, בת"א וברעננה: 3 מסעדות רופטופ חדשות

30.6.2019 / 13:15

גג על שפת הבריכה שמשקיף על הנוף הפסטורלי של גדרה, גג מעולה לשתות בו קוקטיילים אל מול השקיעה של השרון, והגג האורבני החדש של ת"א שמציע ארוחות בוקר שיככבו עוד הרבה באינסטוש שלכם, הקיץ בעיצומו והוא מביא איתו את טרנד הרופטופס בענק, הנה כל הפרטים

Roof top מלון ליר סנס, גדרה

מלון ליר סנס, אברטו. אפיק גבאי,
הגגות של גדרה/אפיק גבאי

אחד הגגות היפים שנפתחו לאחרונה משקיף דווקא על נופיה הירוקים והפסטורליים של העיר גדרה. על גג מלון הבוטיק ליר סנס, בו נמצאת גם מסעדת אברטו, נפתח Rooftop חדש ובו רחבת דק אשר תוחמים אותה בריכת השחייה מצד אחד, ובר רחב מצידה השני. בין המנות שבתפריט עליו אחראי שף המסעדה אסף שטרן יש פרנה כוסמין עם שום קונפי, שמן זית ובלסמי (35 שקלים); פוטטוז- בייבי תפוח אדמה מטוגנים בתערובת תבלינים ואיולי פפריקה מעושנת (43 שקלים); סיגרים ממולאים בפונדו תרד וגבינות, לאבנה וזעתר ובצל ירוק (57 שקלים); סלט איטלקי של סלנובה, אנשובי, זיתי קלמטה, שאלוט, צנוניות, פרמזן, ארטישוק רוסטיקו וארוגולה (65 שקלים); רול שייטל- טורטיות ביתיות ממולאות בקרפצ'יו, קולי פלפל אדום, שאלוט, טבסקו ועשבים (69 שקלים) ועוד מנות קלילות וקייציות.

זה לא גג בלי קוקטיילים ולכן יצרו ברופטופ של ליר סנס גם תפריט קוקטיילים מושקע וצבעוני שבין השעות 18:00-20:00 יוגש במסגרת הפי האוור של 1+1. הגג, שכרגע במתכונת הרצה, יפעל בתחילה בימים רביעי, חמישי ומוצ"ש החל מהשעה 18:00 וביום שישי בין השעות 12:00 -17:00.

Roof top מלון ליר סנס, שכביץ 5 גדרה, 08-6680066

הגג האורבני של מלון לייטהאוס, ת"א

לייטהאוס, מלון לייטהאוס. שי נייבורג,
פרנץ' טוסט אננס/שי נייבורג

בקומה ה-5 של מלון לייטהאוס ביי בראון יש מרפסת ענקית וירוקה שמקשיפה עד לים ומעבר לבניינים שבסביבה. שם החלו להגיש בימים האחרונים לקהל הרחב (ולא רק לאורחי המלון) ארוחת בוקר של השף מאור סבג, בסגון בופה אורבני פלוס מנה עיקרית בהגשה אישית. בגג מלא השיק הזה, תוכלו לדגום מהבופה פלטות דגים; מגוון גדול של גבינות; עלי גפן; כנאפה מלוחה עם גבינת ג'באן; ארנצ'יני מנגולד תרד ופרמזן; לביבות פרסה ועוד הרבה ירקות, מאפים, ממרחים, קונרפלס ופירות.

אחרי שתבחרו שולחן ותתיישבו יוגש לכם תפריט העיקריות ותצטרכו לבחור בין שקשוקה ירוקה- ביצים על תבשיל תרד עם זוקיני מוקרמים; בראון בנדיקט- ביצה עלומה מוגשת על בריוש עם שמנת, ירקות ירוקים ורוטב הולנדז; פרנץ' טוסט עם אננס במי ורדים, אפרול וקצפת ועוד. יש קפה, מיצים סחוטים, יין מבעבע וקוקטייל בוקר מתחלף. המרפסת גדולה ונעימה במיוחד ואחרי שתאכלו את ארוחת הבוקר תוכלו להשתרע על אחת ממיטות השיזוף המוצלות ולהביט בעיר תל אביב מלמעלה. ארוחת הבוקר עולה 120 שקלים (95 שקלים בתקופת ההרצה בימים א'-ה') לאורח כולל כוס יין ומוגשת מדי יום בין השעות 7:00-11:00.

אגב, בקומה ה-18 של המלון נמצא הייקו, בר סושי אקסלוסיבי עם נוף עוצר נשימה ורשימת המתנה ארוכה במיוחד.

Lighthouse by Brown, בן יהודה 1 תל אביב

עוד בוואלה! אוכל

בלי בלאגן, בלי מצפון: צ'יפס אפוי בתנור

לכתבה המלאה
לייטהאוס ביי בראון. יעל לאור, יעל לאור
גג פוטוגני להפליא/יעל לאור, יעל לאור
Rooftop Sky bar, מלון פרימה רעננה. ענבל רובין,
קוקטיילים על הגג ברעננה/ענבל רובין

Rooftop Sky bar במלון פרימה מילניום, רעננה

Rooftop Sky bar הוא בר שממוקם במרומי הקומה ה-12 של מלון פרימה מילניום ברעננה. בקיץ שעבר הגג היה הצלחה עם תפריט ואלכוהול מוצלחים ונסגר עם בוא החורף. השבוע חזר הגג לפעילות קיץ עם תפריט חדש בקונספט ים תיכוני שנבנה על ידי שף זיו דומברובסקי, תפריט קוקטיילים חדש וקיצי שהרכיב המיקסולוג ומנהל הבר דניאל סורקין ותפריט יינות יקבי בוטיק ישראליים.

מול הנוף המרהיב של רעננה ויישובי השרון, עד לים התיכון, תוכלו לטעום תפריט בשרי כשר של מנות קטנות ובינוניות כמו דלעת צלויה עם טחינה גולמית, סילאן, קרם קשיו, עשבי תיבול ופיסטוקים (44 שקלים); סביצ'ה דג לבן על קרם חצילים עם בצל סגול, עגבנייה, זיתי קלמטה, בורגול, עשבי תיבול וצנוברים (59 שקלים); כריך קצבים עם צלי, ירקות שורש מקדירה עם יין אדום, איולי חזרת, רוקט, בצל ירוק וצ'ילי (72 שקלים) ועוד.

יש שקיעות משגעות המשקיפות לכל השרון ובריזה נעימה, ותוכלו ליהנות גם מקוקטיילים מיוחדים שיתאימו לאווירה. הסקיי בר של מלון פרימה עבר לאחרונה שיפוץ הווא אלגנטי ומזמין וכולל עכשיו גם חלל פנימי שיאפשר למקום לפעול במשך כל עונות השנה. פתוח בימים א'-ה' 18:00-1:00 ובמוצ"ש חצי שעה לאחר צאת השבת, בשישי סגור.

Rooftop Sky bar, מלון פרימה מילניום התדהר 2 רעננה, 09-7636375

  • עוד באותו נושא:
  • גג
  • רוף טופ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully