וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 13 שנה: מל ומישל נסגרת

30.6.2019 / 18:00

יומיים אחרי הביקורת המחמיאה של אבי אפרתי מסעדת מל ומישל סוגרת דלתות לאחר 13 שנות פעילות, ולשף שלה יש כבר תכניות אחרות; וגם קונדיטוריית אלברט האהובה משוק לווינסקי מסיימת את דרכה אחרי 84 (!) שנות פעילות

מל ומישל. אנטולי מיכאלו,
הקרפ האחרון/אנטולי מיכאלו

ביום חמישי האחרון עוד החמיא לה אבי אפרתי וטען כי מדובר באחד המקומות האחרונים בת"א, אשר משמרים קסם אירופאי אינטימי מהסוג הישן. אבל היום נודע כי מסעדת מל ומישל של השף ניר וימן, תצטרף לסטטיסטיקה המצערת של מסעדות ת"א ותסגור דלתות בסוף חודש אוגוסט.

אלא שעל פי וימן, לא מדובר בנסיבות סגירה דומות לאלו שהתרגלנו לשמוע ממסעדנים, על קושי לשרוד בענף, אלא דווקא במיצוי מבחינתו של המטבח האיטלקי. כך שבעוד כחודשיים, בסוף חודש אוגוסט צפוי ויימן לסגור את דלתות המסעדה בפעם האחרונה, אך מפתחות הנכס דווקא יישארו בידיו.

במהלך חודש ספטמבר צפוי ויימן לפתוח את המסעדה החדשה במקומה של מל ומישל, אשר תתמקד במטבח ים תיכוני מקומי. עד אז, יש לכם זמן לקפוץ למל ומישל ולנשנש קצת פסטה.

תודה על המרציפן

קונדיטוריה אלברט. נמרוד סונדרס
הנשיקות הרכות של קונדיטוריה אלברט/נמרוד סונדרס

עוד סגירה מצערת עליה התבשרנו בסופ"ש האחרון היא של קונדיטורייה אלברט בשוק לווינסקי, ואם חשבתם ש-13 שנה זה פרק זמן ארוך במסעדנות, אז מה תגידו על 84 שנות פעילות? את הקונדיטוריה פתח בשנת 1935 אלברט יהודה, קונדיטור שעלה לישראל מסלוניקי, בשכונת פלורנטין, וב-1961 הוא עבר לרחוב מטלון בשוק. בהמשך עבר המקום לבנו יעקב יהודה אשר ניהל את המקום עד היום. הקונדיטוריה התפרסמה בעיקר בזכות המרציפן הנפלא שלו, אשר עשוי משקדים וסוכר בלבד. במקום מכרו עוד מאפים נהדרים כמו עוגת פרג, בלינצ'ס גבינה מתוק, שטרודל תפוחים, תאנים עם אגוזים, נשיקות רכות, עוגת סולת ועוד.

יעקב ואשתו לבנה, אשר שימרו את מתכוניו של אלברט עד היום, החליטו לסגור כעת את המקום ולפרוש לנוח קצת, אחרי שנים של פעילות ארוכה ומתוקה. המקום ייסגר בסוף חודש יולי, ויש לכם עוד זמן ללכת לקנות קצת מרציפן.

קונדיטוריה אלברט, מטלון 36, תל אביב. שעות פתיחה: שלישי - שישי: 8:00-17:00, שישי: 08:00-15:00.

הביקורת של אבי אפרתי

מל ומישל: איטלקית בטעם של פעם, בקטע טוב

לכתבה המלאה
קונדיטוריה אלברט. נמרוד סונדרס
קונדיטוריה אלברט, יש עוד זמן להיפרד/נמרוד סונדרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully