וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמסה חמסה: באמצע שום מקום מצאנו חומוס נהדר

2.7.2019 / 7:00

בדרך חזרה מאלפי מנשה, לא רחוק מהגבול, מגלה המונה את חומוס 55, כי רק בישראל אפשר למצוא בתחנת דלק באמצע שום מקום חומוס נהדר

חומוס 55. קובי רובין, קובי רובין
חומוס 55/קובי רובין, קובי רובין

תחנות דלק בדרכים הן רוב הזמן לא מספיק מעניינות מבחינת אוכל, אבל לפעמים יש יציאות מפתיעות, הנה רק לפני כמה שבועות סיפרתי לכם על פינת מן, בין רמלה ללוד. צריך להיות מספיק עקשן להצליח למצוא משהו, אבל בסוף זה משתלם.

בדרך לאלפי מנשה שמתי לב לתחנת הדלק של טל עופרה, בתחנה עצמה יש כמה עסקים, מסביב יש שטיפת רכב ועוד מסעדה שלא שרדה את הזמנים המשתנים. בדרך חזרה נכנסתי לתחנת הדלק, היה לי אינסטינקט שאני חייב לעבור דרך הנקודה, ואכן גיליתי בצד התחנה חומוסיה.

חומוס 55. קובי רובין, קובי רובין
באמצע שום מקום/קובי רובין, קובי רובין

הזמנתי את המנה הקבועה שלי. החומוס של חומוס 55 לא טחון מידי, טעים מאוד, קצת מתקתק, לא מתובל מידי, עליו פול חום אמיתי, בלי הרבה טכס, לידו ביצת הבית, פיתה מעולה ליד, מספיקה אחת, על הכל שמן זית שלא שוכחים בקלות, שמן זית עם טעם של עולם ומלואו, זה הקפיץ את הטעם לשחקים.

שלושה כדורי פלאפל בלאדי, אותו פלאפל שכולנו פוגשים במסעדות ערביות בקבוע, טבלתי את כדורי הפלאפל בשמן זית בצלחת, עם מעט חומוס על כל כדור, סיימתי את כל המנה, לא השארתי כלום בצלחת.

לא צריך יותר מזה כדי להיות מאושר על הדרך, אז אכלתי בקצה העולם, בחלק החיצוני של תחנת דלק באמצע הדרך, אבל זה כל היופי בארץ, אתה אף פעם לא יודע איפה תמצא מנת חומוס נהדרת.

חומוס 55, תחנת דלק טל עופרה, 052-3083823, שעות פעילות: ראשון - חמישי: 08:30-16:30, שישי: 08:30-16:00. כשר

  • עוד באותו נושא:
  • חומוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully