וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוטואוכל הירושלמי חוזר

7.7.2019 / 14:00

מתחם משאיות האוכל של ירושלים חוזר לכבוד הקיץ עם מנות רחוב של המסעדות הכי שוות בבירה, בגורדוס לא מחמיצים הזדמנות לחגוג את יום השוקולד, וברולדין החליטו להקדים את חנוכה ליולי, עם קולקציית סופגניות משוגעת. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת השבוע

מנות שוקולד מיוחדות ליום השוקולד הבינלאומי

גורדוס. גל קולוג,
טאקו שוקולד של גורדוס/גל קולוג

לכבוד יום השוקולד הבינלאומי שחל היום (7 ביולי) משיקה מסעדת גורדוס החל מהיום, למשך שבוע בלבד: טאקו שוקובלאסט. הטאקו הפריך עוטף בתוכו שוקולד עם גלידת קרם ברולה, קצפת, קליק שחור לבן, שברי עוגיות וקינדר בואנו (39 שקלים).

גורדוס, פארק פרס חולון, 03-7733366

בביסטרו גרינברג ובג'לטריה יגישו קינוח זוגי של מגדל קוקולידה, עוגיות קקאו טבולות בשוקלד לבן משובצות בשקדים, עם גלידת שוקולד ורוטב שוקולד (54 שקלים), במסעדת גרקו היוונית יגישו טארט שחור של בצק שוקולד פריך במילוי שוקולד עשיר ואוזו (42 שקלים), בפיצה יגישו פיצת שוקולד ומסקפונה, פירות יער, שוקולד מגורד ואבקת סוכר (68 שקלים).

מתחם גרינברג, אורי צבי גרינברג 25 תל אביב

מתחם משאיות האוכל של המסעדות הטובות בבירה, ירושלים

אוטואוכל ירושלים. נועם מורנו,
משאית האוכל של מחניודה/נועם מורנו

ה"אוטואוכל" חוזר- השפים הירושלמים מתאחדים בשנית לחגיגה קולינרית במתחם הקיץ של ירושלים. במהלך החודשים יולי אוגוסט יחנו רכבי אוכל צבעוניים במתחם גיא בן הינום ויציעו למבלים מבחר ממנות השף של המסעדות שעושות את הסצנה הקולינארית בבירה במחירים מיוחדים (25-35 שקלים למנה), ולצידם בר אלכוהול ומופעי מוזיקה. בין המנות שיוגשו במתחם תמצאו למשל את הפולנטה המוכרת של מסעדת מחניודה וגם קאדה- מאפה גבינות כורדי ולקינוח, בוואריה. מסעדת מונא תגיש תבשיל אסאדו וויסקי עם תירס קלוי וצ'יפוטלה, סלק אורגני עם קציפת שחת ופירורי סבלה דגנים ולקינוח- מוס קרם פרש עם שקדים מסוכרים וקולי שזיף אדום. מסעדת 1868 תגיש סטייק אנטריקוט, שפונדרה ביין אדום ופטריות ולקינוח- קרם ברולה עם סלסת מנגו וצ'יפס קוקוס. מסעדת אנה תגיש ארנצ'יני קאצ'יו אה פפה עם רוטב מרינרה ופניני סלמון עם מיונז, מוצרלה ועבניות ירוקות פיקנטיות. ישתתפו גם קפה קדוש, משק עפאיים, אקליפטוס, אדום, סטיישן 9, סדנא, לואיזה, רחל בשדרה, דוויני, חצ'אפורי, הדקל, אנדלוסיה, קפה מיכאל, גרנד קפה, קפה אסיה, סושי רחביה, אישטבח, שגב המבורגר, כינור בכיכר ועוד.

אוטואוכל, מתחם גיא בן הינום ירושלים, במהלך החודשים יולי ואוגוסט, בימים שלישי עד חמישי, בין השעות 18:00 ל-23:00

עוד באותו נושא

וניליה סופט-סרב: הגלידריה שהגשימה לנו חלום מתוק

לכתבה המלאה

מאסטרו פסטה איטלקי מגיע למסעדת פומו, ת"א

פומו, POMO. אפיק גבאי,
טורטליני של מסעדת פומו/אפיק גבאי

המסעדה האיטלקית פומו עורכת פרויקט קולינרי חד פעמי לכבוד חגיגות השנתיים לפתיחתה, כאל המסעדה מגיע מאסטרו פאסטיו אלסנדרו אלדרובנדי האיטלקי, מומחה בעל שם עולמי להכנת פסטה טרייה ובעל חנות הפסטה הטרייה המפורסמת "La Casareccia" בסוזרו שבאיטליה. אלסנדרו אלדרובנדי ירקח ביחד עם שף שחר ברנע מבחר מנות ספישל כמו טיול לאיטליה- מבחר פסטות ממולאות בחמאת מרווה כמו טורטליני עם מחית כמהין, רביולי קרם דלעת, טורטליני בולניה מורטודליה ופרושוטו, טורטליני ארטישוק וצ'ילי (54 שקלים); לינגוויני לימון עם דג (52 שקלים); פסטה שחורה עם קוקי סאן ז'אק (62 שקלים); פסטה פלפל שחור ולימון ברוטב קצ'ו אֵה פפה (48 שקלים) ועוד. תוכלו לטעום מהכל ב-200 שקלים. התפריט יוגש החל מיום שלישי ה-9 ביולי ועד יום חמישי ה-11 ביולי.

POMO, רחוב הברזל 11 רמת החייל תל אביב, 03-9225320

שני דברים חדשים שאפשר לאכול עכשיו בקניון עזריאלי, ת"א

רולדין. טל סיוון ציפורי,
אז מה אם לא חנוכה/טל סיוון ציפורי

לא יכולים להמתין עד חנוכה? רולדין פותחת חנות פופ אפ סופגניות בקניון עזריאלי תל אביב שם יוכלו המבקרים לצפות בקונדיטורים בזמן הכנת הסופגניות לאורך כל שעות הפעילות כשבכל יום יוכנו מגוון סופגניות במילויים וציפויים מיוחדים, ביניהן גם סופנייה שהיא שיתוף פעולה עם YOLO- קרמו שוקולד בלונד בטעם מעדן BLOND YOLO ופונדנט אגוזי לוז, קראסט בלונד וקרוקנט אגוזים, שונטי שוקולד לבן וצייסר קרמל מלוח. החנות תפתח מחר, יום שני ה-8 ביולי ועד ה-30 באוגוסט, החל מ-10:00 בבוקר מדי יום ועד גמר המלאי.

קניון עזריאלי מתחדש בפופ-אפ נוסף חדש, הלחמניות המושחתות של NUNUNU מאת השף גיא גמזו. הסניף השני הזמני של הלחמניות ייפתח למשך חודשי הקיץ בקומה הראשונה של הקניון ויציע את לחמניות החלב וביניהן הקלאסיות וגם כמה חדשות כמו לחמניית בקר מפורק עם חזה בקר מבושל אמריקן סטייל ( 38 שקלים); לחמניות חדשות כמו לחמניית האלפחורס שממולאת בקרם מסקרפונה ריבת חלב, עוגיית אלפחורס ושבבי קוקוס קלוי (28 שקלים) או לחמניית פופקורן שרימפס במילוי שרימפס בפנקו ומיונז חריף (45 שקלים) ועוד.

פסטיבל ירושלמים בוחרים בריא, ירושלים

לאה ברזל, אוכל בריא. לאה ברזל,
לאה ברזל תלמד אתכם לאכול בריא/לאה ברזל

"ירושלמים בוחרים בריא" הוא פסטיבל הבריאות הראשון בירושלים שיתקיים ביום שלישי ה-16 ביולי בין השעות 10:00-22:00 במתחם התחנה הראשונה ירושלים. הפסטיבל כולל סדנאות, הרצאות, שיעורים ייחודיים כמו ריקוד אפריקאי וסלסה, פעילויות, דוכנים של מוצרי בריאות ואפילו מסיבת זומבה סוחפת. רוב הפעילויות חינם, הסדנאות בתשלום של 45 שקלים וההרצאות ב-30 שקלים. בין הפעילויות הבולטות ההרצאה של אורי שביט "אוכל טבעוני איך מתחילים?"; סדנת קינוחי שוקולד בריאים עם טלי מחלב; סדנה שתעזור לכם לגרום לילדים שלכם להתלהב מירקות ופירות; סדנת מאכ"ל- ארבעה תמרורים לתזונה מאוזנת ובריאה עם לאה ברזל שפית בריאות ויועצת קולינרית בריאותית; סדנת אוכל עם אושר ואודי הלא הם "שני גברים ומקרר" ועוד. פרטים נוספים באתר של Eatwell.

התחנה הראשונה, דוד רמז 4 ירושלים

עסקית חדשה במסעדת קפה האנוי, ת"א

קפה האנוי. יהונתן בן חיים,
מגש לצהריים/יהונתן בן חיים

ק-פה האנוי, הביסטרו הוייטנאמי הצבעוני בתל אביב מתחדש בתפריט צהריים חדש ומשתלם המציע מגש עם מנה ראשונה, מנה עיקרית ושתייה קלה בשלוש קטגוריות של מחיר, 58, 68 ו-78 שקלים. בין המנות החדשות ניתן למצוא סלט היי-פונג עם דג לבן מטוגן, בזילקום, מלפפון, נבטים וקשיו; שיפודי שינג'אן וויטנאמים; האנוי בורגר בקר בלחמניה מאודה, ריבת ג'ינג'ר ואיולי סריראצ'ה; שיפודי סלמון עם אורז מטוגן, טריאקי ודלעת; שיפוד סינטה עם שאלוט צרוב בגריל, צ'ילי צהוב, שומן אווז ואורז יסמין ועוד. התפריט יוגש בימים א'-ה' בין השעות 12:00-16:30.

קפה האנוי, מלכי ישראל 3 תל אביב, 03-6771184

בראנץ' של בשר באנגוס, כפא סבא

אנגוס. אנטולי מיכאלו,
בראנץ' של בשרים/אנטולי מיכאלו

בראנץ' חדש במסעדת אנגוס כפר סבא שמשלב את מנות הבוקר הקלאסיות לצד בשרים. הסועדים מקבלים למרכז השולחן מגוון מנות פתיחה כמו סלט ביצים, כבד קצוץ, סיגר ממולא חלקי פנים, רוסטביף, סלט סלק גבינת רוקפור ואגוזים מסוכרים, לחם ומתבלים, ולאחר מכן מוזמנים לבחור עיקרית כמו סטייק אנד אגס- סטייק שייטל של 150 גרם עם ביצת עין; שקשוקה מוח קריספי או שקשוקה צ'וריסו טלה; מונטה קריסטו - טוסט בריוש עם נתחי אסאדו, בצל מקורמל, גבינת גאודה וביצת עין; סלט אנגוסטייל - מיקס עלים, עגבניות מיובשות, עגבניות שרי צלויות, בצל סגול מלפפון וקולרבי עם נתחי אסאדו חם או סלמון בעישון ביתי וביצה רכה; פריטטה צ'וריסו מיקס - פריטטת ביצים, תפוחי אדמה וצ'וריסו מוגש עם יוגורט עגבניות (79-109 שקלים). יש גם תפריט קוקטיילים וקינוחים כמובן. הבראנץ' מוגש מידי ימי שישי בין השעות 10:00-14:00 בסניף אנגוס כפר סבא בלבד.

אנגוס כפר סבא, מתחם G כפר סבא, 09-9796655

אוויר הרים צלול ואוזו בהפי פיש, ירושלים

הפי פיש. אפיק גבאי,
פותחים שולחן יווני/אפיק גבאי

מסעדת הפי פיש של מלון ממילא משיקה ליין של ערבים יווניים בימי רביעי עם הופעה חיה של להקת יוון כחול לבן ותפריט עם מנות ים תיכוניות להשלמות החוויה. אפשר לשבת במרפסת המסעדה בערב ירושלמי נעים ולאכול מנות כמו פרנה חמה עם מאזטים (52 שקלים); פלאפל, טחינה וסלסת פלפלים חריפה (28 שקלים); שווארמה דגים על טחינה עם יוגורט ועדשים בצל מוחמץ ועמבה (72 שקלים); סביצ'ה דג ים עם בצל, סומק ומלפפונים (54 שקלים); קרפצ'יו דג ים, כוסברה, פלפל חריף ולימון כבוש (52 שקלים); דגים קטנים מהים (98 שקלים) ועוד. תוסיפו לזה תפריט יינות ענק, אוזו, ערק ושאר משקאות ים תיכוניים והגעתם ליוון.

הפי פיש, שדרות ממילא 14 ירושלים, 02-5482230

ערבי דגים ופירות ים בווניה ביסטרו, חיפה

וניה ביסטרו. שחר מזרחי,
קונכיות חסה עם טרטר טונה ואבוקדו/שחר מזרחי

לילות הקיץ בנמל חיפה הם התפאורה המושלמת לפופ-אפ דגים ופירות ים של שף מיכאל גרטופסקי בוניה ביסטרו החיפאית. מדי יום שני ב-18:00 בחודשים יולי ואוגוסט, תהיה בווניה חגיגה של דגים ופירות ים לצד יינות לבנים וקוקטיילים של קיץ עם מנות כמו אנשובי כבושים מספרד, צ'ילי ושמן זית (22 שקלים); קרפצ'יו סקאלופ עם דואה ושמן זית (58 שקלים); סיגרים פריכים במילוי שרימפס, יוגורט טחינה וחריף (68 שקלים); תמנון על הפלאנצ'ה עם במיה, זיתים ויוגורט (68 שקלים); טרטר טונה וגוואקמולי בקונכיות חסה (58 שקלים); ניוקי בעבודת יד עם בשר סרטנים, חמאה, שום ויין לבן (86 שקלים) ועוד.

וניה ביסטרו, שער פלמר 1 חיפה, 04-6716272

פראטלי החדשה עושה מטבח דרום איטלקי, נתניה

Fratelli, פראטלי. אלי גלמן,
פסטות וטאבון ענק/אלי גלמן

המסעדה האיטלקית החדשה Fratelli מביאה את המטבח של אזור דרום איטליה עד למתחם יכין סנטר בנתניה, עם מבחר גדול של מנות צ'יקטי (הטאפאס האיטלקי) וטאבון עצים. המסעדה, ענקית בגודלה עם כ-170 מקומות ישיבה, מציגה תפריט עם מנות כמו פפרדלה ראגו בקר -נתחי בשר מפורק בבישול ארוך עם ירקות שורש, עגבניות, חמאה, פטרוזיליה, יין אדום וציר בקר (58 שקלים); לינגוויני שרימפס מידטרנו- שרימפס פלאנצ'ה בשמן זית וחמאה עם צ'ילי טרי, עגבניות שרי, לקט עשבי תיבול ומיץ לימון (68 שקלים); לינגוויני קרבונרה- קוביות חזה אווז, לקט בצלים ואפונת גינה בציר בקר עם חלמונים טריים, נגיעת שמנת פלפל שחור, גבינת פרמזן ורצועות פנצ'טה טלה פריכות (76 שקלים); תבשיל הדייגים- תבשיל סרטנים, שרימפס, מולים וקלמרי ציר ירקות, חמאה, שום וירוקים אפויים בטאבון (118 שקלים) ועוד.

פראטלי, גיבורי ישראל 17 יכין סנטר נתניה, 09-8787690, שעות הפעילות בימים א'- ש' 12:00-24:00.

תפריט חדש במסעדת כרמים, ב"ש וסגולה

כרמים. מור מגן,
חציל ורבע עם קייל פריך/מור מגן

רשת מסעדות כרמים שבדרום הארץ מחדשת את הקו הקולינרי שלה עם תפריט חדש ומנות כמו ברולה כבד אווז - נתחי כבד אווז בקרמל משולבים עם קוביות מנגו, קרוטוני בריוש, פיסטוקים וצ'ילי (75 שקלים); חציל ורבע- קרפצ'ו חציל בתערובת תבלינים עם שום קונפי, קייל פריך, טחינה, זעתר, סחוג ירוק וסלסת עגבניות (43 שקלים); טורטליני סלק טבעוני- כיסוני בצק במילוי סלק אפוי עם גזרים, בצלי שאלוט ואספרגוס ברוטב טריאקי לצד קרם תפוחי אדמה וקוקוס (74 שקלים); פילה מוסר ים צלוי בגריל על סטייק כרובית ברוטב ניו אורלינס עם תרד, עגבניות שרי, אספרגוס, קייג'ון, שמנת ויין לבן (110 שקלים) ועוד.

כרמים, מושב סגולה, 08-8505859 או רחוב אליהו נאוי 34 באר שבע, 08-9966444

סדרת party במקדונלדס, כל הארץ

מקדונלדס. אייל גוטמן בן תקווה,
דלי של עוף/אייל גוטמן בן תקווה

מקדונלד'ס משיקה את סדרת Party - באקט (דלי) עם מגוון תוספות ומוצרי עוף המוגשים בצלחת עם לא פחות מ-10 רטבים לארוחה שיתופית של כל החבר'ה. בנוסף תכיל הסדרה גם מוצר חדש- צ'יפס בטטה. סדרת ה-Party תצא בשלב ראשון ב- 2 גרסאות, פריי פארטי וצ'יקן פארטי. הפריי פארטי הוא באקט עם מק צ'יפס, צ'יפס בטטה, צ'יפס כפרי, פוטטו צ'יפס ו-8 טבעות בצל, בליווי צלחת מיוחדת עם 10 רטבים (59 שקלים) והצ'יקן פארטי הוא באקט עם 12 נאגטס, 6 סלקט, 10 מקלוני תירס ו-8 טבעות בצל, בליווי צלחת מיוחדת עם 10 רטבים (89 שקלים). למוצרי הparty תהיה אופציה להוסיף 3 כוסות שתייה.

בסניפי מקדונלדס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully