וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריפריה עיוני: קסם של פלאפל בתחנת לוטו

16.7.2019 / 7:40

המונה לא ידע בכלל על קיומה של העיר מודיעין עילית, אבל אחרי הפלאפל שאכל שם כנראה שלא ישכח אותה לעולם, אחרי הכל רק בפריפריה אפשר למצוא פלאפל ענקי ונהדר בתוך תחנת לוטו שהיא גם פיצוציה

פלאפל קסם. קובי רובין, קובי רובין
פלאפל קסם/קובי רובין, קובי רובין

כמה שהמדינה שלנו קטנה (מדינה פרוזדור אני קורא לה), אפילו נהג מונית כמוני יכול לפעמים להגיע למקומות ויישובים שאף פעם לא הייתי בהם לפני. מודיעין עילית, לדוגמא. לא זאת לא העיר מודיעין, מודיעין עילית נמצאת 10 דקות נסיעה ממנה, ומדובר בעיר בפני עצמה. די מצחיק וגם מרגש לגלות בין הרים, גבעות וכביש מתפתל מדי עוד עיר שלמה חיה וקיימת, בניגוד לעיר מודיעין אשר ברובה חילונית למראה, כאן לא ראיתי אנשים בלי כיפה. מי מגיע למודיעין עילית אם לא נהג מונית בדרך לשום מקום?

אחרי שהורדתי את הנסיעה בעיר, התחלתי לשאול עוברים ושבים איפה אפשר ללכת לאכול, כמה מהם כיוונו אותי למרכז המסחרי הקטן על רחוב אבני נזר. מצאתי את המרכז המסחרי, השעה הייתה 11 בבוקר, השווארמיה במרכז הייתה עדיין סגורה, הסתכלתי שמאלה וראיתי תחנת לוטו קצת מוזרה, אז ככה, זו תחנת לוטו, פיצוציה ופלאפליה גם יחד, התקרבתי ונתפסתי על ידי ריח הטיגון המעולה.

פלאפל. קובי רובין, קובי רובין
כאלה גדולים לא ראינו/קובי רובין, קובי רובין

"פריפריה עיוני, הכל מהכל כולל הכל, רק ככה שורדים" זאת הייתה התשובה של אחד מבעלי המקום, מיד הסכמתי איתו, כאן זה לא מרכז הארץ בשום צורה או דרך, הישרדות זאת דרך החיים היחידה המוכרת כאן.

לפני שהזמנתי מנה (14 שקלים) ביקשתי טעימה של כדור, זה היה כדור הפלאפל הכי גדול שראיתי עד היום, ככה הם אוהבים אותו כאן, הציפוי לא עבה במיוחד אבל קריספי בצורה מפתיעה, הפלאפל מתובל בדיוק מדהים. קחו בחשבון את העובדה שהפלאפל כאן במודיעין עילית חייב להיות כשר למהדרין, ככה שמדובר בהפתעה כפולה. אחר כך נתנו לי עוד כדור לטעימה ישר מהשמן הרותח, עוד יותר טעים, זה פלאפל שצריך לאכול רותח ישר בתוך הפיתה, לא כל כך טעים אחרי שמתקרר, ובכלל מי אוהב לאכול פלאפל קר?

בשבוע שעבר

בחיפה לא פראיירים: פיתה חצי-חצי במחיר מצחיק

לכתבה המלאה
פלאפל קסם. קובי רובין, קובי רובין
סלטים בדיוק כמו שצריך/קובי רובין, קובי רובין

הוספתי על ההתחלה חריף אדום כמו אריסה, כמה חצילים בלי בעיה, מלפפון חמוץ במלח קצוץ דק ומעולה, סלט כרוב בסיסי, כי רק ככה צריך לעשות אותו, הכל היה בדיוק כמו שצריך, נא להגיע רעבים, אתם לא תשאירו כלום ברוך השם.

פלאפל קסם, אבני נזר 46 מודיעין עילית, שעות פעילות: ראשון - חמישי: 09:00-23:00, 054-5990023. כשר למהדרין

פלאפל קסם. קובי רובין, קובי רובין
פריפריה עיוני/קובי רובין, קובי רובין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully