וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחיפה לא פראיירים: פיתה חצי-חצי במחיר מצחיק

9.7.2019 / 7:45

נסיעה מקרית לחיפה חושפת בפני המונה את יעקב קבב, המקום בו מפנקים בפיתה דשנה שסוחבת גם קבב וגם מרגז, יחד עם סלטים נהדרים, והכי חשוב - לא גורמים לך להרגיש פראייר

יעקב קבב. קובי רובין, קובי רובין
פיתה חצ-חצי/קובי רובין, קובי רובין

הקוראים הקבועים של המדור יודעים שחיפה היא לא הצד החזק שלי, אין מה לעשות, כל מקום אליו מגיעה רכבת בצורה יעילה יחסית, זוכה לפחות ביקורים של נהגי מונית תל אביבים. אבל לפעמים יש יוצאי דופן והפעם הוא הגיע עם שעתיים של המתנה בעיר, שהיטבתי לנצל. לא רק זה, הייתה לי גם הזדמנות לנסוע בעצמי במונית, חוויה מעניינת מהמושב האחורי, מסתבר שאי אפשר להתנייד בתוך חיפה בלי מונית. החניתי את המרכבה שלי באחד הרחובות של העיר התחתית והתחלתי לחפש מה לאכול, אחרי טעות של ניווט והגעה למקום שלא היה מספיק מעניין, החלטתי לעלות על מונית בעצמי ולרדת בנקודה אחרת.

ריח הגריל של יעקב קבב תפס אותי כמו דג על קרס טעים. הצטרפתי לתור של הממתינים החיפאים, בתור עמדו רק לקוחות קבועים, שידעו בדיוק מה הם אוהבים. נעמדתי גם, אבל עם קוצים קלים, לא הצלחתי להסתיר את ההתלהבות שלי מהאדים שעלו ישר מהגריל.

יעקב קבב. קובי רובין, קובי רובין
פיתה שמכילה הכל/קובי רובין, קובי רובין

הסתכלתי על פנים הדלפק, לא היה חסר מה להזמין. הלכתי על פיתה חצי-חצי עם קבב ומרגז (כן, כבר הבנתם שאני מחבב את השילוב הזה). אם יש לי אישור, אף פעם לא אוותר על החצי-חצי שלי, רק ככה נהנים בחיים, לרקוד על שתי חתונות, והכי כיף היה לגלות שלא הענישו אותי על החצי-חצי בתוספת מחיר קטנה ומעצבנת, ביקשתי וקיבלתי את הפיתה חצי-חצי שלי באותו מחיר (30 שקלים), לאכלנים כמוני עובדה זאת לא מובנת מאליה בכלל.

אז חצי חצי הבנתם כבר, על עמדת הסלטים לא היה יותר מידי אבל מספיק בשבילי, סלט בדואי, בצל עם פטרוזיליה קצוצה, שהולך נהדר עם בשר, סלט קצוץ לא דק, סלט כרוב בסיסי, שיפקה לאוהבים, מלפפון חמוץ, אריסה, עגבניות של ג'חנון, עמבה והרבה בבקשה, הזמנתי הכל עם שכבה של חריף, בקיצור, כל הדברים שצריך כדי להוסיף לטעם המעולה, והוא מעולה באמת.

בשבוע שעבר

חמסה חמסה: באמצע שום מקום מצאנו חומוס נהדר

לכתבה המלאה
יעקב קבב. קובי רובין, קובי רובין
הגעתי בעקבות הריח/קובי רובין, קובי רובין

אחרי המתנה של 5 דקות שלמות וארוכות, הוגשה לידי הפיתה המבוקשת, היה בה הרבה בשר, והיא הייתה מספיק גדולה להכיל גם את הסלטים. טעמתי את הפיתה עם הכל מכל, העמבה, המלפפון החמוץ, הכרוב, הכל כל כך במקום, כל כך נהניתי שהתחלתי לעשות קולות קלים, מיד הסגרתי את עצמי שלא מדובר בחיפאי.

הקבב הוא מהסוג הפחות טחון, ולא מתובל מאוד, כאן הם יותר בעניין של טעם הבשר עצמו וכמה הוא טרי ומלא טעם, המרגז היא מהסוג היותר חריף ומפתיע, עם מתיקות קטנה בקצה הנגיסה, יחד עם כל התוספות המנה אצל יעקב קבב נותנת תמורה מלאה ומעולה, כנראה כאן בחיפה לא עסוקים בלדפוק את הלקוחות, הפראיירים לא מתחלפים כל כך מהר כמו בתל אביב.

יעקב קבב עיר תחתית, משה אהרון 10, חיפה, 04-852-1168, שעות פעילות: ראשון - חמישי: 11:00-16:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully