וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאת עדיין מנת השווארמה הכי טובה בת"א

27.7.2019 / 8:51

3 ארוחות מעולות אכלנו השבוע - ברחוב אכלנו את מנת השווארמה הטובה ביותר בת"א, בגבוה אכלנו את אחת העסקיות היקרות אך האיכותיות בעיר, ובין לבין חזרנו למסעדה שנמצאת בדיוק באמצע בין שתי אלו, והיה לנו כיף כמו תמיד. קבלו 3 המלצות מכל הלב

בגבוה: עסקית צהריים בשילה

מסעדת שילה. רעות סהר, רעות סהר
מנה אייקונית- טרטר דג עטוף אבודקו/רעות סהר, רעות סהר

הארוחה העסקית בשילה של השף שרון כהן מתמקמת בחלק הגבוה של הסקאלה. לשילה לא הולכים כשמחפשים עסקית זולה, אבל אין ספק שמדובר בארוחה מיוחדת וטעימה במיוחד, המיועדת בעיקר לחובבי הדגים ופירות הים אבל לא רק. ברגע שמתיישבים בחלל הפנימי הממוזג והנעים כמעט שוכחים כמה חם בחוץ. הדיל: ראשונה ועיקרית במחיר העיקרית, כולל פוקצ'ה חמה ונהדרת לצד מטבל עגבניות טריות וקרם חצילים. בין המנות שאכלנו היו סלט זוקיני עם גבינת ברינזה צלויה, קשיו וקרם פרש מעושן, אחת ממנות הדגל של המקום- טרטר דג ים עטוף באבוקדו, עם שקדים, בזיליקום ואיולי נענע, ומנה ראשונה נהדרת של קרפצ'יו טונה אדומה עם וואסבי, סויה וסורבה משגע של קמפרי ולמון גראס. הכל עובד בשילה בתיאום מושלם והעיקריות הגיעו אלינו בדיוק בזמן, עם מנה של ריזוטו שחור עם פירות ים, מנה של ספגטיני פירות ים, בציר ים ועם עלי צלפים ומנה של ריזוטו לימוני עם עם חזה ברווז ועשבים ארומטיים. לקינוח אכלנו קרם ברולה שהגיע אלינו עם אננס טרי, פירות יער וטוויל מסוכר (עסקית צהריים מתחילה ב-89 שקלים ויכולה להגיע ל-179 שקלים). זאת היתה ארוחה חגיגית, לא כזו שאוכלים כל יום, ובצירוף שירותי החניה של המסעדה הרגשנו כמו נסיכות לשעה קלה.

שילה, בן יהודה 182 תל אביב, 03-5221224

באמצע הדרך: סנטה קתרינה

חלת סרטנים. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
חלת הסרטנים של סנטה/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

השבוע יצא לנו לחזור גם לסנטה קתרינה לארוחת ערב, המסעדה של שף תומר אגאי מאחורי בית הכנסת הגדול. אכלנו ארוחה ענקית ועמוסת מנות שמילאו את השולחן שסביבו ישבו ארבעה אנשים רעבים. הייתה שם חלת סרטנים, נתחי בשר סרטנים כחולים על בריוש חמאתי וגרגירי תירס גילי מתוקים. היה שם גם סביצ'ה ערבי נהדר, נתחי טונה אדומה נאים עם בורגול ועשבי תיבול על ציזיקי עם קישואים ואריסה, וגם מנה של מעורב עגל עם שקדי עגל, פילה עגל וכבדי עגל עם ארטישוק ירושלמי עם טחינה ומנגו פיקלז, וגם שיפוד של שרימפס קריסטל ענק שישב זמן מדויק בטאבון האבן, לא ויתרנו גם על הגירוס טלה שמגיע על פיתה קלויה עם ציזיקי וסלט ירקות, וגם על הקבב, שמגיע עם טחינה ועגבניה ופלפל חריף קלויים. הפינה השקטה והיפהפיה של סנטה קתרינה קצת חמה, יש לומר, בעיצומו של חודש יולי והמאווררים במקום עושים מה שהם יכולים, גם אם לא תמיד זה מספיק. אבל האוכל נפלא והשירות לבבי, ומה שמחמם את הלב, מצנן את כל היתר.

סנטה קתרינה, הר סיני 2 תל אביב, 058-7820292

עוד בוואלה! אוכל

מסעדות חדשות בחופי ת"א

לכתבה המלאה

ברחוב: הדונר הטורקי של מוטפאק

איסקנדר- דונר טורקי בצלחת. רעות סהר, רעות סהר
האיסקנדר המופלא של מוטפאק/רעות סהר, רעות סהר

גם אל הדונר הטורקי של מוטפאק התגעגענו אז באנו שוב. הפעם לקחנו את המנה הקבועה שלנו, איסקנדר כבש, בטייק אווי, וזאת עדיין היתה אחת ממנות השווארמה הטובות שאכלנו. לטובות האנשים שעדיין לא מכירים - השווארמה של מוטפאק נעשית על פי כל כללי הטקס של דונר טורקי, הוא מוגשת כנתחים דקיקים על גבי קוביות לחם רכות שמטביעים ברוטב עגבניות חלק ומעודן. מעל הכל נמזגת חמאה, ומונחים כלאחר כבוד עגבניה ופלפל חריף שנצלו על הפלאנצ'ה. גם במרחק של דקות ארוכות מהרגע שבה נארזה המנה שלנו ועד הרגע שבה אכלנו אותה היא עדיין היתה חמה ונפלאה והסבה לנו נחת גדולה לשעת צהריים.

מוטפאק, שלמה 110 תל אביב, 054-9072666

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully