וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקה של צפייה ותופתעו לגלות שאפשר לעשות את הביצה שלכם גדולה יותר

1.8.2019 / 0:00

קליפ ויראלי שעלה לטוויטר חושף: באמצעות שלושה שלבים פשוטים, עם המתנה של יום ביניהם, תוכלו להגדיל ביצה באופן משמעותי וגם לשנות את צבעה. איך עושים את זה? התשובה בפנים

אתר רשמי

כנראה שברשת ממש אוהבים ביצים, כי מאז שביצה ניצחה את קיילי ג'נר עם שיא הלייקים באינסטגרם לא היה כזה רעש בקרב גולשים בגלל ביצה. יותר נכון בגלל סרטון ביזארי שמציג משהו שלא ידעתם שאתם צריכים. ביצה יותר גדולה ממקודם. האם יש לכם בבית ביצה, כוס יין וקצת חומץ, הרבה מייפל ואין לכם תכניות ליום שלמחרת? בא לכם משום מה שהביצה תהיה יותר גדולה? ובכן, מסתבר שאתם יכולים להגדיל אותה באופן משמעותי מבלי ללכת לסופר לקנות ביצה XL במקום L - וזה רק השלב הראשון בהגדלה שלה.

בחשבון הטוויטר שנקרא chipspopandabar העלו סרטון באורך של 55 שניות שנערך מתוך עמוד היוטיוב של 5-Minute Crafts (מלאכות בחמש דקות) שחושף טריק מגניב בן מספר שלבים להגדלת הביצה. ארבעה מיליון איש ככבר צפו בו ונדהמו.

ככה מגדילים ביצים. 5-Minute Crafts, אתר רשמי
שימו לב להבדל בגודל של הביצה/אתר רשמי, 5-Minute Crafts

איך עושים את זה? לא מסובך מדי

בשלב הראשון לוקחים את הביצה ומכניסים אותה לתוך כוס יין גבוהה בה שופכים קצת חומץ. כעת צריך לחכות יום אחד ולהוציא את הביצה, ואז תופתעו לגלות שהיא גדולה משמעותית ממה שהיתה ביום שלפני כן. ולא רק זה - היא גם שקופה. בשלב השני שמים את הביצה בכוס מלאה בסירופ מייפל, מחכים יום נוסף והיא שוב משנה את גודלה - רק שהפעם היא קטנה יותר.

לבסוף, בשלב השלישי שמים את הביצה הגדולה בכוס מלאה במים, מתיזים מעט צבע כחול פנימה ומחכים עוד יום. מה יקרה? ניחשתם לבד, היא תהיה שוב גדולה יותר, כחולה וגם צמיגית ולא מתנפצת בקלות. ממש כמו כדור גומי. כמובן שלא היינו מנסים או ממליצים לאכול את הביצה הזו בשום שלב - אבל תודו שזה מגניב.

עוד בוואלה!

הסוד נחשף: כך תבשלו את הביצה הקשה המושלמת

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • ביצים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully