וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפלאפל הזה נהדר, אבל אנחנו כאן בשביל הסלטים

27.8.2019 / 7:40

המונה מתגלגל לגמרי במקרה לפלאפל טעים בצמח, פלאפל ירוק, קציצתי ומפתיע, בתוך פיתה נהדרת, אבל שובר השוויון פה אלה הסלטים הביתיים הנהדרים, ויש אחד ששווה אפילו נסיעה במיוחד

טעים בצמח. קובי רובין, קובי רובין
פלאפל טעים בצמח/קובי רובין, קובי רובין

כשחוזרים מהחוף המזרחי של הכנרת לכיוון צומת צמח אפשר לראות על מכשיר הניווט בשעות מסוימות של היום שהעיר טבריה פקוקה ולכן פונים לכיוון דרומה והלאה לבית שאן. צומת צמח אף פעם לא היה מקום מספיק מעניין מבחינת אוכל, הרשתות הגדולות פתחו סניפים עם שילוט שאף פעם לא הצליח באמת לשכנע אותי לעצור, אז פשוט ממשיכים. בפנייה שמאלה אחרי הצומת זיהיתי שלט אדום עם הכיתוב "טעים בצמח" עם חץ לכיוון מתחם האוטובוסים מאחורי בית בנדל, פניתי שמאלה, ולפני תחנות האוטובוס זיהיתי את המקום המפתיע ביותר בצמח. מדובר במסעדה לא ממש על הדרך, רק נהג מונית גרגרן דרכים ושמן מקצועי סוחב את המשפחה לפינה של צומת באמצע הדרך לטעימה, אבל מה חדש?

ברור שפניתי ונכנסתי, מתוקף התפקיד כמובן והרעב התמידי, הלכתי על השביל היפה אל עבר טעים בצמח, מקום מתוקתק ומבריק למראה, שולחנות בחוץ בצל, שולחנות גם בחלק הפנימי, המסודר והממוזג ודלפק שכולו כל טוב.

כבר שש שנים ששמעון מפעיל את טעים בצמח, וזה כבר ראוי להערכה רבה. רוב הלקוחות הם תושבי האזור שמוקירים את המקום. הרגשתי שהצטרפתי לסועדים קבועים ביותר שיודעים בדיוק מה הם מזמינים, כאילו נכנסת לאכול אצל מישהו בבית.

טעים בצמח. קובי רובין, קובי רובין
הסלטים זה העניין/קובי רובין, קובי רובין

הפלאפל של טעים בצמח (18 שקלים למנה) הוא מהסוג הירוק, פלאפל בלי בושה, טחון מדי בכוונה, שלא יהיה חשש לכלום, כיוון שהמקום כשר למהדרין. הפלאפל לא מתובל מדי ומאוד מהיר לאכילה, כלומר חייב להיאכל על המקום, הוא פשוט לא מחזיק כשהוא קר מתחת לטמפרטורת הטיגון, ככה הוא הכי טעים.

הפיתה טרייה, גדולה ועמידה מאוד לכמות הסלטים שהכנסתי אליה מעל ומעבר. ולא סתם, בר הסלטים של טעים בצמח נותן בראש להרבה מזנונים ופלאפליות. מה שהכי עניין אותי הייתה העובדה ששמעון מכין בעצמו רצועות של לבבות ארטישוק בתיבול עדין, ליד יש סלט סלק מתקתק, יש סלט שומר גזר ועוד ירקות מתובל, סלט כרוב עם גזר וקצח, סלט חסה וירקות, סלט בצל סגול מוחמץ, סלט ירקות בדואי, סלט חצילים, כרוב סגול והלאה והלאה, יש במקום גם מאכלים ביתיים אבל אני רציתי לסגור הפעם את הסיפור בפחות מ-20 שקלים.

הכל היה טעים במיוחד, אין ספק שהסלטים המעולים מסביב לפלאפל, ממש מרימים אותו. זה לא פלאפל קריספי או קראנצ'י במיוחד, יותר כמו קציצה של פלאפל, וכל הדבר הזה עובד פשוט מעולה יחד. מקום מפתיע, מנה מעולה באמצע הדרך, לא על אם הדרך, על הצד ככה, עד היום רק ליודעי דבר, עכשיו יש עוד אופציה לתת לילדים משהו לאכול, אפילו בריא על צומת צמח.

טעים בצמח, צומת צמח (מאחורי בית בנדל), 04-6388745, שעות פעילות: א-ה 08:00-18:00. כשר למהדרין

בשבוע שעבר

הפיתה הכי אמיצה במזה"ת

לכתבה המלאה
טעים בצמח. קובי רובין, קובי רובין
לקוחות קבועים/קובי רובין, קובי רובין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully