וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המונה טועם את השקשוקה של הבאגט הלוהט

3.9.2019 / 8:00

השקשוקה עשתה רושם מעולה, הבאגט השמיע צלילים שלא משאירים מקום לטעויות, אבל הרגע שבו הציעו למונה להוסיף לכל הסיפור צ'יפס ביתי היה הרגע שבו הוא התאהב סופית

הבאגט הלוהט. קובי רובין, קובי רובין
הבאגט הלוהט/קובי רובין, קובי רובין

די פקוק בצומת חולון בשעות הבוקר, אז על מנת לדחות במקצת את גורל הפקקים, עצרתי את המונית מול הבאגט הלוהט בחולון. היה מוקדם מידי לכולם, אבל על הפינה של הדלפק כבר בעבעה לה שקשוקה עם בועות רציניות במיוחד. קארין, שעמדה מאחורי הדלפק התחילה להסביר לי מה יש לאכול במקום, בעוד המגש של הבאגטים הטריים כבר קורץ לי בעין שמאל, "שקשוקה בתוך באגט" (20 שקלים) הודעתי לקארין. לפעמים לא צריך תפריט או הסברים, צריך פשוט לפקוח את העיניים מסביב בשביל להבין מה היא מנת הדגל של המסעדה, אם המנה מופיעה על הדלפק בחזית, זאת חייבת להיות מנת הבית הלא רשמית, אחרת למה שישימו אותה דווקא כאן?

הסתכלתי אל עבר בר הסלטים המפואר והמתוקתק, הגנבתי מבט ימינה אל השקשוקה, קארין החזירה את תשומת הלב שלי עם צליל חיתוך הבאגט, הפצפוץ של הבאגט חצה את רעש המוזיקה שמתנגנת במקום, היישרתי מבט לעברה וחזרתי להכרה. בינתיים הרימה קארין את המכסה של השקשוקה, לתת לה מעט אוויר, והכינה פיתה ללקוח שהיה לפני, הסתכלתי עליו במבט של "איך פיתה אחרי כל הרעש של הבאגט מהתנור?" אבל מה אכפת לי, יותר באגט בשבילי.

הבאגט הלוהט. קובי רובין, קובי רובין
שקשוקה, לא מימית חלילה/קובי רובין, קובי רובין

לפני שנמשיך - מילה על שקשוקה. אין דבר מבאס יותר משקשוקה דלילה, אותן שקשוקות מלאות מים. אני מבין שהעגבנייה מלאה בנוזלים, גם לבצל לא חסר, אבל לפחות תפנצ'רו את העגבניה לפני ההכנה, תוציאו קצת מיצים לפני ששמים במחבת, כי אחר כך לא יעזור התיבול, המים ייקחו את כל הטעמים והרי לא באנו לשתות שקשוקה אלא לאכול אותה. ספוילר: זה לא המצב כאן.

נחזור לבאגט. אז ככה, קודם כל שכבה של חריף, אח"כ שקשוקה, פעמיים עם המצקת הוציאה קארין חלקים עבים של שקשוקה שלא טיפטפה כמעט, ישר אל תוך הבאגט הלוהט, סלט כרוב והרבה. אחר כך הגיעה השאלה הכי מכשילה לשמן כמוני, רוצה צ'יפס ביתי בבאגט? קארין הייתה רצינית, את החיוך שלי למזלי האוזניים בלמו.

בשבוע שעבר

הפלאפל הזה נהדר, אבל אנחנו כאן בשביל הסלטים

לכתבה המלאה
הבאגט הלוהט. קובי רובין, קובי רובין
בר סלטים מתוקתק/קובי רובין, קובי רובין

מדובר בשקשוקה של הרבה עגבניות שהצטמצמו, כן, לא רק אוכל גורמה אפשר לצמצם, גם שקשוקה יכולה להתחזק מתוך עצמה. אתה נוגס והפנים נהנות מהתרכיז של העגבניה עם התבלינים שלא היה להם לאן לברוח. השקשוקה של קארין תעוות לכם את הפנים בהנאה, גם חמוץ, גם חריף, אבל זה יותר תלוי בכם, אבל מבחינתי כן לחריף והרבה, פפריקה המון בלי די ועוד קצת למה לא, אפילו תודה רבה.

קארין רוצה שתרגישו את השקשוקה בכל ביס, אני מכיר אנשים שמתבלים בסיר שלם של אוכל עם פחות תבלינים ממה שמקבלים בביס מהשקשוקה של קארין. מה שאומר שאי אפשר להפסיק לאכול את השקשוקה הזאת, הכל פשוט התחבר לו יחדיו.

אז אם השקשוקה שמולכם מבעבעת מים מידי, אל תאכלו אותה, פשוט תארגנו לעצמכם משהו באיזור חולון, בואו לבאגט הלוהט וצפו לחוויה מתקנת ומתבקשת בהקדם האפשרי.

הבאגט הלוהט, המשביר 32 חולון אזור התעשייה, 03-6500551

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully