וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי שטרית מגיע לחיפה

8.9.2019 / 14:00

חיפאים? יש לכם הזדמנות לאכול את האוכל של יוסי שטרית קרוב לבית, ואם כבר תפסנו את תשומת לבכם יש לנו גם חדשות טובות מהמאפייה הכי שווה בעיר, וגם - יריד לחובבי היוניקורן בדיזנגוף סנטר ותפריט בייגלים שאי אפשר להישאר אדישים אליו בבנדיקט. פותחים שבוע שני של שגרה

שף יוסי שטרית מתארח במסעדת רפאלו, חיפה

רפאלו מארחת את יוסי שטרית. אנטולי מיכאלו,
פילה דניס וטורטליני טומאטו/אנטולי מיכאלו

מסעדת רפאלו החיפאית חוגגת 7 שנים להיווסדה בערב מיוחד ביום ראשון ה-15 בספטמבר החל מ-19:00 בערב, עם שף יוסי שטרית בו יוגש תפריט סגור שיכלול מנות שיכינו יחד שטרית ושף הרשת, רועי הלוי, עם ראשונות שיוגשו למרכז השולחן ומנה עיקרית לבחירה. בין הראשונות יש טרטר בקר עם סלקים מוחמצים, חזרת ושמן אגוזים; טרטר אנטיאס עם דלעת כבושה, מלונים ופלפל חריף; ופולנטה רכה עם חזה אווז מעושן, פטריות צלויות ושמן כמהין. בין העיקריות ניתן לבחור טרין מכתף ושקדי טלה עם גזרים צלויים בדבש ולימונים; פילה לברק צלוי עם טורטליני עגבניות, קלמטה, קונפי שרי וקרם פרש; וטורטוליני סרטנים עם כרישה ומסקרפונה ופירות ים. לקינוח יוגש טארטלט בזיליקום ופטל טרי עם גלידת שוקולד לבן (249 שקלים לסועד).

רפאלו קסטרא, רחוב פלימן 8 חיפה, 6632*

מאפיית ברדא עושה ארוחות ערב, חיפה

מאפיית ברדא. דניאל  אדלר,
הפיצות של ברדא בשעות הלילה/דניאל אדלר

מאפיית הבוטיק ברדא החיפאית, המייצרת לחמי מחמצת בשיטות מסורתיות, ועוד מגוון עשיר של מאפים מתוקים ומלוחים, כולם בעבודת יד מוקפדת, מתחילה לפתוח את שעריה לראשונה בשעות הערב, עם תפריט ערב מורחב וקצת אלכוהול, באווירה המגניבה של העיר התחתית. החל מה-17 בספטמבר המקום ייפתח מדי יום חול בשעה 18:00 (המקום פתוח מדי יום בין 7:00 ל-14:00 אז נגמרים בדרך כלל הלחמים) אז יוגש תפריט הכולל 3-4 סוגי פיצה, בהשראת הפיצה הנאפוליטנית עשויה בצק רך ואוורירי באפייה קצרה בתנור לוהט. יוגשו גם מנת דגים כבושים, סלטים, ומבחר מצומצם שנבחר בקפידה, של יינות, בירות ואלכוהול. מתוכננות עוד הפתעות בתפריט וספיישלים יומיים המבוססים על הבצקים של המקום ועל עונות השנה.

ברדא, הנמל 6 חיפה, 04-9817839

עוד בוואלה! אוכל

צנימים ונהנים: בית קפה חדש בקונספט מפתיע

לכתבה המלאה

קינוחים צבעוניים משגעים בפסטיבל היוניקורן, ת"א

קינוחים של דנית אלן יעקבי. איתי סליקטר,
קינוחים של דנית אלן יעקבי/איתי סליקטר

יריד היוניקורן (חד קרן) השנתי חוזר לדיזנגוף סנטר בפעם השנייה ויציע שפע של דוכנים ססגוניים, שיציעו מוצרי יוניקורן ייחודיים, כמו תיקים, תכשיטים, אקססוריז, סליים ובגדים אבל גולת הכותרת היא דוכן הקינוחים של הקונדיטורית דנית אלן יעקבי, שיציע סוכריות, קאפקייקס עם הפתעות, קופסאות מרנג, עוגות אישיות טעימות בכל צבעי הקשת ועם תוספות מיוחדות כמו מקרונים ועוגיות עם עיצובים שישברו את האינסטגרם. במקום תפעל גם עמדת צילום בחינם שתעוצב בהשראת עולמות התוכן של חדי הקרן (סוכריות 5 שקלים, עוגיות 8-12 שקלים, קאפקייקס 15 שקלים וקופסאות מרנג ב-28 שקלים).

יריד היוניקורן, יום חמישי ה-12 בספטמבר בין השעות 11:00-20:00 וביום שישי ה-13 בספטמבר בין השעות 11:00-15:00, דיזנגוף סנטר, דיזנגוף 50 תל אביב.

קינוחים איטלקיים בתערוכה מיוחדת במוזיאון המדע, ירושלים

שף קונידטורית קרן אלדובי. באדיבות המצולמת,
שף קונדיטורית קרן אלדובי בפעולה/באדיבות המצולמת

במסגרת סדרת אירועים ייחודית במהלך ספטמבר (ה-12 וה-26 בספטמבר) במוזיאון המדע ירושלים, ולרגל התערוכה 'השאלות של לאונרדו', תכין השף קונדיטורית קרן אלדובי מגוון קינוחים איטלקיים להנאת המבקרים. כל אחד מהערבים בסדרה ילווה בשולחן טעימות עם קינוחים איטלקיים של אלדובי. בשני הערבים יתקיימו תערוכות העוסקות בלאונרדו דה וינצ'י, וקרן תכין שולחן קינוחים שיעסוק בנושאים הנידונים בתערוכה, למשל טארטלט נוטלה ואגוזי לוז מסוכרים, כדורי פררו רושה (בגרסת קצת אחרת), עוגיות קטוצ'יני שמכילות אגוזי לוז, שקדים ומשמשים ונאפות בצורת כיכר לחם ונפרסות לפרוסות דקות הנאפות בשנית, וגם טירמיסו - עוגת שכבות המורכבת מבישקוטים, קפה, קרם מסקרפונה, קצף ביצים וסוכר, או פנקוטה וקולי פירות יער, גבינות איטלקיות ופירות העונה. הקינוחים כלולים במחיר התערוכה של 25 שקלים לאירוע.

מוזיאון המדע ע"ש בלומפילד ירושלים, שדרת המוזיאונים 3, 02-6544888

קינוחים חדשים וענקיים במקס ברנר, כל הארץ

מקס ברנר. עידן גור,
עוגיית פאדג', טופי ופופוקורן מתוק/עידן גור

רשת מקס ברנר משיקה תפריט ספיישלים חדש של קינוחים עם משחקי חום וקור, למשל עוגיית שוקולד צ'יפס ענקית וחמה ועליה גלידה לבחירה וקצפת (59 שקלים), או גרסה דומה של העוגייה הזו אבל הפעם עוגיית פאדג' של מיקס שוקולד לבן ושוקולד חלב עם עוגיות אוריאו, גלידת אוראו וקצפת (59 שקלים), וגם עוגיית שוקולד ענקית עם צ'אנקס טופי, קרמל מלוח ופופקורן מתוק (59 שקלים), יש גם את אותה המנה בגרסת הוופל בתוספת אגוזים (56 שקלים). או מילקשייק מלבי עם בוטנים וקוקוס קלוי ומילקשייק קרמל עם פופקורן מתוק וקצפת (34 שקלים).

להשיג בכל סניפי רשת מקס ברנר

שפים מבשלים בסדנאות חינמיות ברשת אדום ירוק, פ"ת ראשל"צ ואזור

רשת המזון אדום ירוק. ישראל הדרי,
שף שאול בן אדרת ומנת הטלה שלו/ישראל הדרי

רשת אדום ירוק יוצאת בסדרת אירועי שפים פתוחים לקהל הרחב בסניפיה, עד החגים, בהם שפים מוכרים ואושיות קולינאריות נבחרות ידגימו ויבשלו LIVE מול קהל הלקוחות את מנות הדגל שלהם ויחשפו סודות מהמסעדות. במסגרת האירועים החינמיים, שיתקיימו בשלושת סניפי הרשת הנמצאים בפתח תקווה, אזור וראשון לציון, לקחו כבר חלק אבי ביטון, אבי לוי ושאול בן אדרת, ובהמשך צפויים להתארח עז תלם, ראשי קהילת קרניבורים אורגינל, יונית צוקרמן וצוות מחניודה, ג'קי אזולאי ועוד. כל שף יגיע לאירוע יחיד במינו בו הקהל הרחב ירגיש כאילו הוא מתארח במטבחו הפתוח. באירועים הבאים מתארח עוז תלם בפתח תקווה ב-11 בספטמבר, צוות קרניבורים אמיתיים מתארחים באזור ב-12 בספטמבר, ג'קי אזולאי בסניף פתח תקווה ב-16 בספטמבר, יונית צוקרמן בראשון לציון ב-18 בספטמבר, ואורן אסידו וצוות מחניודה ב-23 בספטמבר. כל האירועים מתחילים בשעה 17:00 ונמשכים כשעתיים.


אדום ירוק, המצודה 8 אזור; העצמאות 18 כפר גנים פתח תקווה; ז'בוטינסקי 18 ראשון לציון; ניתן להתעדכן בעמוד הפייסבוק של אדום ירוק או בטלפון *2739

בייגלים במהדורה מוגבלת בבנדיקט, כל הארץ

בנדיקט. שרית גופן,
בייגל פורטבלו/שרית גופן

בנדיקט מציגים תפריט בייגלים במהדורה מוגבלת למשך חודשיים בכל מסעדות הרשת. התפריט יציע בייגל רגיל או פומפרניקל עם מגוון תוספות וממרחים לארוחת בוקר ושילובים מעניינים לצד קלאסיקות שאף פעם לא נמאסות. הבייגל שופ כולל 8 בייגלים כמו בייגל קלוי עם איולי קארי, קציצת שרימפס ביצת עין הפוכה וכוסברה טרייה (58 שקלים); בייגל BLT עם איולי חרדל, חסה, עגבנייה, ביצת עין, גאודה ובייקון קלוי (61 שקלים); בייגל פורטובלו עם פטרייה ממולאת בגאודה ומוצרלה, רוטב רומסקו, טבסקו, ביצת עין הפוכה וכוסברה טרייה (56 שקלים); פילי צ'יזסטייק בייגל עם בשר אנטריקוט פרוס דק מוקפץ במחבת עם פטריות טריות ובצל מטוגן, גבינת גאודה, ביצת עין הפוכה ואיולי צ'יפוטלה (59 שקלים) ועוד. הבייגלים מוצעים גם בטייק אווי במחיר של 39 שקלים.

בסניפי רשת בנדיקט, 03-6868657

סניף חדש של בני הדייג ובמרכזו טאבון, בית ינאי

בני הדייג. שי אפגין,
פותחים שולחן/שי אפגין

רשת המסעדות בני הדייג מתחדשת בסניף חדש במתחם M הדרך, עם נוף יפה לחופים של בית ינאי. התפריט כולל מנות דגים, ובשר, ולראשונה משלב מנות מהטאבון כמו כמו פוקצ'ות, פיצות, ומגוון לחמים תוצרת בית. את השולחן ימלאו לכם במגוון פתיחים וסלטים, ויש מנות ראשונות המבוססות על דגים. מבחינת עיקריות תוכלו לבחור מתפריט הדגים בגרסה אפויה במלח, אפויה ברוטב חמאה ויין, או צלויה פתוחה על הגריל (119-189 שקלים או מחיר לפי משקל). יש גם בשרים על הגריל (98-178 שקלים), פסטות, ותפריט פיצות גדול (58-78 שקלים). לראשונה גם תוגש ארוחת בראנץ' בסופי השבוע עם אותם תוצרים מהטאבון וריבה תוצרת בית, זיתים מתובלים, טחינה, מגוון סוגי גבינות, פלפלים קלויים, מאפה במילוי בטטות צלויות, מגוון סוגי סלטים, מאפינס וקרואסון חמאה ושוקולד, לצד קוקטילים של בוקר כמו קיר רויאל או מימוזה.

בני הדייג, מתחם M הדרך בית ינאי, מעל בית הפנקייק, 09-7603330, שעות הפעילות בימים א'-שבת 10:00-00:00, בשישי פותחים כבר ב-9:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully