וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים שניצל: נקודת חובה חדשה על המפה

17.9.2019 / 8:00

כשהמונה רעב הוא יודע לזהות מקומות שבהם אוכלים הרבה, טוב ובזול, אבל בגט כל כך מפנק, מפוצץ בשניצלים עבים, ושקשוקה סמיכה שמחזקת את כל העסק, הוא לא פגש הרבה מאוד זמן

חיים שניצל. קובי רובין, קובי רובין
חיים שניצל, השם מחייב/קובי רובין, קובי רובין

בדרך לכפר סבא, על כביש 40 שמתי לב שיש שכונה עם אזור מלאכה, לרגע חשבתי שמדובר בעוד שכונה של כפר סבא אבל לא, זו עדיין הוד השרון, שכונה בשם גיל עמל. אחרי שהורדתי את הנוסע בכפר סבא חזרתי לכיוון, משהו בתחושה שלי אמר לי שלא יכול להיות שליד כל כך הרבה בתי עסק אין מה לאכול, זה נוגד את ההיגיון הפשוט, הרי אנשים שעובדים באמת חייבים לאכול הרבה, טוב וזול, חייב להתקיים כאן מקום ראוי.

הגעתי לחיים שניצל. לפי השלט די ברור שכאן מתמחים בשניצל. וזה לא רק השלט, מהר מאוד זיהיתי את הריח של הטיגון העמוק, הזמנתי שניצל בבגט (30 שקלים), על המקום חיים זרק כמות מפתיעה של שניצל אל רשת הטיגון, הסתכלתי סביבי, פתאום הרחתי שקשוקה, ריח של עגבניות מתובלות אפף את המקום דרך הריח של הטיגון, אז ביקשתי חיזוקית של שקשוקה ובאותה נשימה שאלתי אם זה מחזק את המחיר, חיים ישר ענה לי מה פתאום עם חיוך, המחיר עדיין עומד רק על 30 שקלים לקומבינה.

חיים שניצל. קובי רובין, קובי רובין
בר סלטים מפואר/קובי רובין, קובי רובין

בר הסלטים המפואר היה מלא כל טוב, חיים עם חיוך התחיל להעמיס לי את הבגט, מריחה ראשונית של טירשי כתום כתום, אחר כך חריף של פלפלים ירוקים, רק זה היה מספיק לי, באמת, אבל אף פעם לא הייתי טוב בלעצור את עצמי, אז המשכתי להוסיף סלט כרוב, אחר כך השניצלים היו מוכנים, בלי הרבה המתנה, חיים הוסיף מערום של שכבות של שניצל לאורך כל הבגט, עוד ועוד שכבות, לא שניצל מנומס, אלא שניצל של אמא כזה שלא השטיחו אותו דק מידי ללא טעם.

חיים הולך על הגרסה שלו חזק כבר קרוב לעשרים שנה, כי למה באמת לא לקבל שניצל עבה בחתיכות אמיתיות עם ציפוי סודי בגרסה מתובלת, כזה שאי אפשר להפסיק לאכול? הרי זאת כל הכוונה, לגרום לך לחזור לאכול פעם אחר פעם, אחרי שהשניצלים העפילו בקלילות מעל לגובה סף הבגט, חיים הוסיף בלי עצירה אעוד קצת שניצל, ליתר ביטחון.

בשבוע שעבר

תכינו כסף קטן או שתחזרו הביתה עם מגש בורקס

לכתבה המלאה
חיים שניצל. קובי רובין, קובי רובין
יפה מכל זווית/קובי רובין, קובי רובין

מעל הכל לא היה עוד מקום לשקשוקה, אבל חיים הוסיף את השקשוקה לאורך כל השניצלים, צעדתי לעבר המונית לצילום, לפעמים צריך למצוא את הזווית הנכונה לצילום מנה, אבל הבגט של חיים יפה מכל זווית, חזרתי לכיוון הדלפק וביקשתי בנימוס לחצות לשניים, ליתר ביטחון. לקחתי את חצי הצוללת שעמדה להתפרץ, לקחתי נגיסה עילית של השקשוקה ונתפס לי בנגיסה הראשונה חלק של שניצל קטן.

הציפוי הסודי של חיים כל כך קריספי שזה עושה רעש מרגש, העובי המשתנה של השניצל משנה את הטעם מביס לביס. אחרי שסיימתי חצי בגט זיהיתי עוד בר סלטים חיצוני שלא ידעתי על קיומו, אז לכל קוראי הנאמנים, לפני שחיים אוטם את הבגט, תיקחו אותו לסיבוב למילוי של עוד שכבת תוספות, חצילים מטוגנים בפרוסות עבות, פלפלים חריפים מטוגנים, סלט משוויאה, סלט פלפלים מטוגנים ברצועות, פרוסות קישואים מטוגנות, עכשיו אתם יכולים להבין כמה הייתי עצוב לרגע. אבל אחר כך לקחתי כלי קטן מילאתי והתענגתי, אל דאגה יש גם צ'יפס, נקודת חובה חדשה על המפה, הכי טוב זה סקרנות של רעב.

חיים שניצל, מבוא קדם 1, שכונת גיל עמל, הוד השרון, שעות פעילות: א-ה 08:00-16:00, 052-8587998

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully