וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסעדה האיטלקית הכי מפורסמת בניו יורק הגיעה לישראל

3.10.2019 / 10:50

סרפינה, המסעדה האיטלקית ממנהטן שמאכילה מפורסמים רבים, ממשפחת קרדשיאן ועד משפחת קלינטון, פתחה השבוע סניף ראשון בישראל, אז מה אוכלים שם ואיך נראית פיצה עם אבק כוכבים? הנה כל הפרטים

סרפינה. אמיר מנחם,
בורטה/אמיר מנחם

ויטוריו אסף ופאביו גרנטו נתקעו על סירה קטנה בלב ים, אבודים, צמאים ורעבים, ועשו את הדבר הכי הגיוני שמישהו יכול לעשות במצב הזה: פינטזו על פיצה. אבל הפנטזיות על הפיצה המושלמת לא נעצרו שם, הם הבטיחו לעצמם שאם ייצאו מזה בשלום יפתחו יחד מסעדה איטלקית. ככה קמה מסעדת סרפינה במנהטן ניו יורק, מסעדה איטלקית בסגנון אמריקאי יוקרתי. מהר מאוד המסעדה הזו הפכה לאחת המפורסמות בעיר ונפתחו לה סניפים נוספים. סרפינה הפכה למסעדת הבית של לא מעט מפורסמים, ביניהם משפחת קרדישיאן, מלניה טראפ, משפחת קלינטון, ויקטוריה ודייויד בקהאם, ביונסה, ג'יג'י חדיד, לברון ג'יימס, ליידי גאגא ועוד רבים אחרים. אבק הכוכבים רק סייע לשני היזמים להתרחב ועם הזמן הפכה סרפינה לרשת עולמית, עם 37 סניפים בעוד 7 מדינות אחרות, ביניהן אבו דאבי, טוקיו וריו דה ז'נרו. את הסניף ה-38 פותחת הרשת היום בישראל, וליתר דיוק - בשדרות איינשטיין ברמת אביב.

סרפינה. אמיר מנחם,
ניוקי ארביאטה/אמיר מנחם

התפריט של סרפינה, מבוסס על המטבח הצפון איטלקי הביתי, עם מתכונים ותיקים שעברו מדור לדור. את המטבח בשלוחה התל אביבית נבחר להוביל שף אבי בילינסקי (טאיזו, כתית), שנשלח לניו יורק להשתלמות במסעדת האם. בתפריט יש מנות ראשונות מהטאבון כמו פוקצ'ה שמוגשת כמיטב המסורת עם סלסת עגבניות, שמן זית ובלסמי (22 שקלים); ארטישוק צרוב עם ריקוטה פרסקה (46 שקלים); בורטה שמונחת על ברוסקטה בגריל (68 שקלים) וגם ראשונות בשריות כמו קרפצ'יו בקר קלאסי (58 שקלים) או ברוסקטה טרטר בקר עם איולי עגבניות שרופות (68 שקלים).

עוד בוואלה! אוכל

השף השבּור: החדשה של אסף גרניט בפריז

לכתבה המלאה
סרפינה. אמיר מנחם,
קרודו דג ים/אמיר מנחם

יש גם פריטו מיסטו, מנה איטלקית מפורסמת של שרימפס וקלמרי מטוגנים (76 שקלים), ומבחר גדול של פסטות תוצרת בית, מהפשוטות ביותר כמו ספגטי ארביאטה (66 שקלים) או קאצ'יו דה פפה (66 שקלים), ועד יותר מעניינות כמו סטרוזפרטי טלה עם תרד וחמאה (82 שקלים) או ספדטי טרטופו עם כמהין (112 שקלים). מלבד לא מעט פיצות, תוכלו להזמין לעיקרית גם המבורגר עם גבינת גורגונזולה (76 שקלים); פילה לברק קריספי לצד ניוקי ברוטב רוזה (118 שקלים) או פילה בקר ביין אדום (138 שקלים).

הסניף התל אביבי מעוצב בהשקעה גדולה, עם חלל גדול ומודרני, בר אובלי עם דיספליי אלכוהול ענק, ובריקים בסגנון מרתף ניו יורקי, עם הרבה שימוש בברזל ושיש, שילוב של אווירה תעשייתית וקלאסית.

המסעדה כרגע בתקופת הרצה ותהיה פתוחה רק בשעות הערב, במתחם שדרות איינשטיין החדש. החל מאמצע נובמבר תיפתח המסעדה גם לארוחות צהריים.

סרפינה, איינשטיין 10 רמת אביב, תל אביב, שעות הפעילות בכל ימי השבוע מלבד ראשון החל מ-18:00 בערב, ראשון סגור, 03-6579080, לא כשר

האחיות קרדשיאן בסרפינה ניו יורק. יח"צ חו"ל,
האחיות קרדשיאן יוצאות מהסניף של סרפינה ניו יורק/יח"צ חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully