וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזמן שנפשתם: ארבעה מקומות אוכל חדשים נפתחו בת"א

23.10.2019 / 12:15

לישראל אהרוני יש אטליז חדש בשנקין, לילי בן שלום (ראצ'ה) פתחה מאפייה גרוזינית בשוק הכרמל, שוק לוינסקי מתחדש עם סנדוויצ'יה בסטייל איטלקי, ובדיזנגוף יש פיצריה חדשה שהיא חלום שהתגשם; הנה כל מה שאולי פספסתם בזמן שנפשתם

צ'נטרו- כריכי שף, שוק לוינסקי

צ'נטרו. אלון ליסי,
הכריכים של צ'נטרו/אלון ליסי

היכן שפעלה סנדביצ'יית יום טוב בשוק לוינסקי, אשר נסגרה לפני כשנה, נפתחה בימים האחרונים צ'נטרו, אשר מציעה גם היא כריכים, אך הפעם מעשה ידיו של שף אלון ליסי, מי שבשנים האחרונות עבד במסעדות כמו מחניודה, כתית, לומינה ואספרנטו, ופועל כבר זמן רב כשף פרטי. במקום החדש שפתח ליסי הוא מגיש חמישה כריכים, אשר מוגשים בלחם הנהדר של שרויטמן, וקרואים על שמות אושיות איטלקיות מפורסמות: כריך פאברוטי עם ברזואלה, פקורינו, קרם כמהין, ממרח ארטישוק, רוקט ועגבניה, או כריך דל פיירו עם נקניק עגל ומוצרלה די באפלו, ממרח ארטישוק ועגבניה וכריך רוברטו קוואלי עם שייטל ואיולי רוזמרין (37 שקלים). יש גם כריך צמחוני על שם דה וינצ'י עם מוצרלה די באפלו, פסטו ועגבניה (34 שקלים), וכריך טבעוני על שם ורסצ'ה עם פסטו, אנטיפסטי של זוקיני וחציל וממרח ארטישוק (32 שקלים). יש גם פלטות של גבינות ונקניקים, או גם וגם, כמה סוגים של יינות, אפרול שפריץ או נגרוני, להשלמת האווירה האיטלקית.

צ'נטרו, לווינסקי 30 תל אביב, שעות הפעילות בימים א'-ה' 23:00-11:00, שישי 16:00-11:00

ללה - בית מאפה גיאורגי, שוק הכרמל

ללה היא המאפייה הגיאורגית החדשה של לילי בן שלום, השפית והבעלים של ראצ'ה, המסעדה הגיאורגית שעשתה עלייה מירושלים לתל אביב לפני כמה שנים. בללה מגישה לילי מגוון קטן של מאפים גיאורגיים מסורתיים שנעשים בעבודת יד, החל מחינקלי ממולא גבינות שיש בו את כל הקיפולים הנחוצים (18 שקלים), דרך אצ'רולי מאפה סירה פתוח ובו תערובת גבינות גרוזיניות וביצה (28 שקלים), אימרולי- מאפה עגול ועליו תערובת גבינות מבעבעת, וגולת הכותרת היא חצ'פורי פנובאני, מאפה גבינות מרובע מבצק שמקופל שוב ושוב, שחותכים לשני משולשים, ממולא בגבינה ותרד, או בגרסה הטבעונית של שעועית אדומה (16 שקלים). המקום הקטן מעוצב כמו בית גרוזיני, עם תמונות משפחתיות במסגרות מוזהבות, קירות לבנים חשופות, נברשות תלויות מהתקרה, ועוד הרבה אלמנטים מזמינים שיגרמו לכם לרצות להיכנס פנימה.

ללה, חבשוש 42 שוק הכרמל תל אביב, שעות הפעילות בימים א'-ג' 8:00-18:00, ד'-ה' 8:00 ועד אחרון הלקוחות, יום ו' 8:00-16:00

עוד בוואלה! אוכל

המסעדה האיטלקית הכי מפורסמת בניו יורק הגיעה לישראל

לכתבה המלאה

גלירומא- פיצה רומאית, דיזנגוף

לפיצריה גלירומא יש סיפור רומנטי במיוחד, גלי ואבי, שבכלל לא מגיעים מתחום המסעדנות, התאהבו בפיצריה אחת ברומא, Pizzeria Italia, ובמשך כמה שנים לא שכחו את הפיצה ואת המקום, וחלמו לעשות פיצה דומה בישראל. לקח להם כמה שנים, אבל לבסוף הם יצרו קשר עם השף של המקום ונסעו להתמחות אצלו במשך כמה חודשים. ב-2016, כשהרגישו מוכנים, הם פתחו את גלירומא ברמת השרון, ולפני כמה שבועות העתיקו את הפיצריה למרכז תל אביב. בגלירומא עושים השניים פיצת בוטיק ממתכון עתיק לבצק שעבר מדור לדור במשפחתו של השף, בצק שעובר התפחה של 72 שעות כשהתוצאה היא פיצות מלבניות, בסגנון רומאי, שנחתכות למידות על פי בקשת הסועד, עמוסות בתוספות ורטבים מיוחדים שנעשים כולם במקום. תשומת הלב לפרטים ניכרת בכל פרוסת פיצה, חומרי הגלם נבחרים בקפידה והשילובים ביניהם יצירתיים וקלאסיים כאחד. חלום על פיצה שהתגשם.

גלירומא, דיזנגוף 142 תל אביב, שעות הפעילות בימים א'-ה' 12:00-00:00, יום ו' 12:00-14:00 ויום שבת 18:00-00:00

האיטליז החדש של אהרוני, שינקין

ישראל אהרוני. ראובן קסטרו
ישראל אהרוני/ראובן קסטרו

ממש לפני תקופת החגים הנוכחית פתח השף האהוב ישראל אהרוני ברחוב שינקין קצבייה חדשה, כך שתושבי השכונה כבר הספיקו לקנות בשר ומצרכים לחג ולקבל טיפים מאהרוני, שפתח את המקום יחד עם בנו. "איטליז שינקין" הוא הגשמת החלום של אורי, בנו של אהרוני שמתגורר בשכונה מזה שלושה עשורים. הם זיהו את הוואקום שיש בשכונה בכל הקשור לבשר טרי והחליטו להרים את הכפפה, יחד עם אנשי הבשר המנוסים של הבוצ'ר שופ שבשוק הכרמל. במקום תמצאו בשר ישראלי טרי בלבד, חלק מהמבחר כולל טיבון טלה (100 שקלים לקילו), שוק טלה (125 שקלים לקילו), שייטל (109 שקלים לקילו), אסאדו (75 שקלים לקילו), שקדי עגל (210 שקלים לקילו), סינטה (165 שקלים לקילו) ועוד רבים, לצד נתחי בקר נוספים בעישון יבש. יש גם לא מעט מוצרים משלימים שיעזרו לכם ליצור ארוחת בשר פנטסטית.

קצביה בשינקין, שינקין 56 תל אביב, 03-5455656, שעות הפעילות בימים א'-ה' 08:00-21:00, יום ו' 08:00-16:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully