וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמארה ים תיכונית חדשה בכפ"ס

24.10.2019 / 11:34

העיר כפר סבא לא מנפקת לנו בדרך כלל יותר מדי חדשות קולינריות, אבל לילות ביירות - חמארה ים תיכונית חדשה בעיר, בה עושים את כל האוכל מעל גריל פחמים לוהט, בהחלט מסתמנת כאחד המקומות המגניבים של התקופה

מסעדת לילות ביירות. נמרוד כהן,
קבב על גריל פחמים/נמרוד כהן

שלומי בן שימול חרש את כל הארץ בעבודה במטבחים, הוא התחיל באזור הצפון במסעדת נחלים והמשיך משם לתל אביב לעבוד במסעדות כמו פרונטו והסושיאל קלאב, הוא גם היה שותף בהקמת מסעדת פלי-מרקט שפעלה בעבר בשוק הפשפשים. אחרי כל אלו עשה סיבוב פרסה וחזר לעיר הולדתו קריית שמונה שם פתח ביסטרו ים תיכוני קטן בשם רסקו 67 שכבר נסגר מאז. עכשיו, יחד עם בת זוגו מיכל טראוויג, שחקנית לשעבר ועיתונאית, הוא פותח מקום חדש דווקא בכפר סבא, חמארה ים תיכונית מדליקה שבה את כל האוכל עושים מעל גריל פחמים לוהט.

מסעדת לילות ביירות. נמרוד כהן,
עוף שלם על גריל פחמים/נמרוד כהן

החמארה שקיבלה את השם לילות ביירות ממוקמת בליבו של אזור התעשייה בכפר סבא, היכן שביום פועלים כל המוסכים וחברות ההיי-טק ובערב מתחלף הקהל לחבר'ה צעירים שמגיעים ליהנות מהברים והמסעדות שיש לאיזור להציע.

בתפריט יש דגים, בשרים ועופות שלמים אבל גם לא מעט מנות שבן שימול מכין מאפס, כמו נקניקיות מרגז או נקניקיות טחול מיוחדות.

עוד בוואלה! אוכל

בזמן שנפשתם: ארבעה מקומות אוכל חדשים נפתחו בת"א

לכתבה המלאה
מסעדת לילות ביירות. נמרוד כהן,
על כל מנה עיקרית מקבלים שני פתיחים/נמרוד כהן

כך תמצאו למשל מנות כמו שיפודי כבש (41 שקלים), אנטריקוט (55 שקלים) או פרגיות (47 שקלים), וגם קבב עיראקי אסלי (45 שקלים), או עראייס (49 שקלים). יש גם דניס שלם על הפחמים (95 שקלים) או חצי עוף בסגנון רוטיסרי על הפחמים שמוגש על חומוס גרגירים ביתי עם סחוג ירוק (63 שקלים). כל המנות העיקריות יכולות להגיע גם בפיתה, אבל אם תזמינו אותן בצלחת תקבלו גם ירקות בגריל ושני פתיחים, למשל טחינה ירוקה או סלט קצוץ, טאבולה או חומוס גרגירים.

מסעדת לילות ביירות. נמרוד כהן,
עוגת בסבוסה/נמרוד כהן

לקינוח תוכלו כמובן לנסות את הקינוח האלמותי על שמו קרויה המסעדה - לילות ביירות, או עוגת בסבוסה. החמארה מנגנת מוזיקה ערבית אותנטית ובערב יקבל התפריט תפנית קטנה של מסעדת טאפאסים ויש קצת אלכוהול להשלמת האווירה.

לילות ביירות, התע"ש 24 כפר סבא, 09-8356655, המקום פתוח כרגע במתכונת הרצה ופועל מדי יום חול בין השעות 10:00-17:00 ובהמשך יישאר פתוח לתוך הלילה וגם ייפתח לצהריים בשישי.

מסעדת לילות ביירות. נמרוד כהן,
נקניקיות טחול תצוצרת בית/נמרוד כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully