וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיינע: מסעדת שף חדשה בתל אביב

26.10.2019 / 8:50

בתקופה בה המושג "מסעדת שף" הולך ונעלם, השף אסף גבאי החליט לפתוח את שיינע - מסעדת דגים ופירות ים, בה אפשר לשבת על הבר לפרק סרטנים ביחד, לשתות כוס יין ולהביט אל הרחוב התל אביבי. תודו שזה נשמע מושלם

באקט סרטנים. אפיק גבאי,
באקט של סרטנים ותירס/אפיק גבאי

מסעדת שף הוא מושג שנשחק בשנים האחרונות במקביל לקשיים בענף המסעדנות שמובילים לפחות ופחות פתיחות של מסעדות חדשות, על אחת כמה וכמה כאלו בבעלות שף עצמאי שלא עומד מאחוריו אף משקיע. אבל יש גם יוצאים מן הכלל, כמו במקרה של שיינע החדשה, מסעדת שף קטנה ואינטימית של השף אסף גבאי ובת זוגו נטלי. השניים התעלמו מהאטמוספירה המלחיצה של פתיחת מסעדה בימינו ופשוט פתחו אחת כזאת, שמה שיינע, יפה באידיש, והיא בר דגים ופירות ים, וקצת בשרים, מין כור היתוך לאוכל ים תיכוני, מרוקאי, גרמני וצרפתי, ועוד כל מיני תחנות שעבר גבאי בחייו.

סביצ'ה מוסר ים. אפיק גבאי,
סביצ'ה מוסר ים/אפיק גבאי

המטבח בשיינע הוא אישי מאוד ומבוסס על מנות קלאסיות מוכרות כמו מולים מרינייר, באקט של סרטנים או מחבת שרימפסים, לצד מגוון מנות של דגים נאים וירקות גינה עם דגש על פשטות שנותנת לחומרי הגלם ולחיבורים ביניהם לדבר, למשל טרטר פלמידה לבנה עם אספרגוס ואננס, כוסברה וצנון שחור (62 שקלים) או טרטר שייטל עם איולי פלפלים חריפים, שאלוט פריך, חלמון שליו וצלפים (58 שקלים), סשימי טונה אדומה (64 שקלים), סביצ'ה מוסר ים (62 שקלים) ועוד.

עוד בוואלה! אוכל

חמארה ים תיכונית חדשה בכפ"ס

לכתבה המלאה
ספגטי וונגולי. אפיק גבאי,
ספגטי וונגולי/אפיק גבאי

בין המנות הראשונות תמצאו פסטייה במילוי דגים ורוקט בלאדי (48 שקלים); אסקבש דג לבן עם אבוקדו, דאיקון וצ'ילי אדום (56 שקלים); קלמרי על הגריל עם תפוזים, קלמטה וויניגרט כמון (56 שקלים) ועוד כמה סלטים ומנות מבוססות ירקות כמו קרפצ'יו דלעת (52 שקלים) או פולנטה פריכה (52 שקלים) ועוד. בגזרת העיקריות יש מול מרינייר וצ'יפס (88 שקלים) ; באקט סרטנים ותירס גילי (88 שקלים) ; פיש בורגר עם צ'יפס ואיולי שום (64 שקלים); מחבת שרימפס ביין לבן וציר דגים (95 שקלים); ספגטי וונגולי (124 שקלים) ועוד.

פסטייה דגים. אפיק גבאי,
פסטייה דגים/אפיק גבאי

שיינע מחולקת לשני חללים ובעלת שתי כניסות - כניסה לחלל ישיבה ולמרפסת הפונה לנחלת בנימין, וחלל של בר ישיבה ושולחנות קטנים הפונה לאחד העם, שני החללים צופים למטבח המחופה זכוכית, כך שאפשר ממש לצפות במתרחש ולעקוב אחר האוכל שלכם. יש גם תפריט יין וקוקטיילים שתומכים באווירה הנעימה. אפשר לשבת על הבר לפרק סרטנים ביחד, לשתות כוס יין ולהביט אל הרחוב התל אביבי, תודו שזה נשמע מושלם.

שיינע, נחלת בנימין 59 תל אביב, 03-5627143, שעות הפעילות ראשון - שישי 18.00 ועד אחרון הלקוחות. בהמשך ייפתח המקום גם בצהריים.

טרטר פלמידה לבנה. אפיק גבאי,
טרטר פלמידה לבנה/אפיק גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully