וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגודל לא קובע? קבלו את פיצה פיל

2.11.2019 / 9:11

כבר חשבנו שראינו הכל בעולם הפיצות, אבל אז הגיעה פיצה פיל החדשה, והמגש שלה אפילו לא נכנס לנו במעלית. הנה כל הפרטים

פיצה פיל. אפיק גבאי,
פיצות ענק בצומת הפיל/אפיק גבאי

אנחנו נמצאים בעידן הפיצות, עידן שבו כל הזמן נפתחות פיצריות חדשות, עידן שבו כולנו יודעים את ההבדל בין פיצה נפוליטנית לפיצה רומאית (הרומאים מוספים שמן זית לבצק מה שהופך אותו ליותר רך וגמיש ומה שגורם לנפוליטנים לצחוק עליהם), ובעיקר עידן שבו הפיצה הפשוטה הפכה לפיצת גורמה עם תוספות מיוחדות ויד של שף, לא תמיד זה מוצלח, לפעמים אנחנו מתגעגעים לפיצה של פעם, אבל אי אפשר לעצור את הזמן.

פיצה פיל. אפיק גבאי,
הקרטון בקושי נכנס במעלית/אפיק גבאי

פיצריה חדשה שנפתחת היא תמיד מאורע ראוי לציון, אז קבלו את פיצה פיל, שעושה את הבלתי אפשרי ומציעה פיצות ענק בקוטר של 60 ס"מ, מה שיוצר משולשי ענק שאפשר מלבד לאכול אותם, גם להתכסות בהם. את פיצה פיל הקים איתי רונן, צעיר בן 24 שחזר מאיטליה עם קרייב לפיצה ומצא את מקומו בצומת הפיל בלב השכונות הצפוניות של תל אביב, בואך רמת השרון. כבר בכניסה תגלו מטבח ארוך פתוח ובו עסוקים הפיציולו בהתפחת הבצק, רידודו, פיזור התוספות וכמובן- האפייה בטאבון הגדול, בו עוברות כל הפיצות.

עוד בוואלה! אוכל

ותיקות, חדשות וזמניות: חמש פיצות שכדאי לדבר עליהן

לכתבה המלאה
פיצה פיל. אפיק גבאי,
פיצה מטוגנת וממולאת/אפיק גבאי

מלבד פיצה מרגריטה או פיצה פפרוני הקלאסיות, תוכלו לנסות גם פיצה עם פירות ים כמו מולים, קלמרי ושרימפס, או פיצה חריפה עם רוטב עגבניות חריף ופלפלים חריפים, פיצה בוראטה, פיצה סגולה עם רוטב סלק ועליו בטטה, זוקיני ועלי רוקט, ויש אפילו פיצה עם צ'יפס, למי שלא הצליח להחליט מה בא לו לאכול היום. יש גם פיצה ללא גלוטן למי שצריך או מעדיף (80-120 שקלים).

פיצה פיל. אפיק גבאי,
פיצת קינוח יפהפיה/אפיק גבאי

יש גם תפריט ראשונות קטן עם מנות כמו פיצה פריטה- פיצה נאפוליטנית מטוגנת וממולאת המוגשת עם רוטב עגבניות ופסטו, או סלט קרעי מוצרלה ועגבניות שוק, סלט קיסר או אנטיפסטי של זוקיני כרובית, בטטה ופלפלים קלויים. בגזרת הקינוחים יש פיצה עם ממרח של שלושה סוגי שוקולד, מקרונים, מקופלת, קוקוס ושברי חלבה.

פיצה פיל, משה סנה 54 תל אביב, 03-6537414, שעות הפעילות בימים א'-שבת 11:30-00:00

פיצה פיל. אפיק גבאי,
פיצה פפרוני/אפיק גבאי
  • עוד באותו נושא:
  • פיצה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully