וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המונה מצא את מגרב האמיתית

12.11.2019 / 8:00

יכול להיות שהשם מגרב נשמע לכם מוכר, אבל זה לא מה שאתם חושבים - המונה מוצא את המנה הכי מקורית טעימה וזולה שאפשר להתענג עליו באזור דרום תל אביב

מגרב תל אביב. קובי רובין, קובי רובין
הכיפתה של מגרב/קובי רובין, קובי רובין

לפני מספר שבועות במהלך תקופת החגים שנדמה היה שלא תיגמר לעולם, חלפתי על פני רחוב אברבנאל בתל אביב בשעת לילה לא מאוחרת מידי, ראיתי שלט עם המילה מגרב (לא, לא המקום ההוא ביגאל אלון), הורדתי את הרגל מדוושת הגז, נעצתי מבט שמאלה והמשכתי, המוח כבר סימן לעצמו את הנקודה במפה.

אז מישהו החליט לפתוח עוד דלפק באזור פלורנטין, עד כאן אין שום דבר חדש. אלא שהפעם לא מדובר בעוד מאפה פלאים אינסטושי אלא באוכל אמיתי מבית טוניסאי, בגרסה נאמנה למקור, בלי קיצורי דרך או טוויסטים בעלילה, פשוט כיפתה טוניסאית בלחמנייה.

הדוכן של מגרב לא מאוד בולט על הרחוב עצמו, יכול להיות אפילו שלא תשימו אליו לב, הרי זה בסך הכל עוד שלט על הרחוב עמוס השלטים גם ככה, יש סיכוי שתחלפו על פני היהלום ותמשיכו הלאה בשנייה אחת של חוסר תשומת לב.

כולנו אוהבים קציצות, אבל על כיפתה שמעתם? עזבו אוכל רחוב, כיפתה זה אוכל אמיתי, מבחינתי, אם בקציצות עסקינן תמיד עדיף על המבורגר ב-80 שקל.

מגרב תל אביב. קובי רובין, קובי רובין
הכיפתות נכנסות לטיגון/קובי רובין, קובי רובין

בלי לסבך את העניינים מדובר בלחמנית שומשום רגילה למדי, מלבנית, בתוך הלחמניה הטרייה מניחים מרמומה, אותו רוטב מטבוחה של פלפלים, המרמומה הייתה חריפה במקצת והוסיפה המון לטעם הבשר שבכיפתה, כל זה עם הרבה מאוד סלט משוויאה עבה, לא חתוך מנומס בכלל, ולא חמוץ מידי.

עכשיו נמשיך למרכז העניינים - קציצות הכיפתה - את הקציצות מכינים על המקום, הבחור במקום כופה את הצורה על קציץ הבשר הקליל שבתוכו יש כוסברה, פטרוזיליה, תפוח אדמה ובצל מגורד, אחרי טיגון לא קצר הכיפתות היו מוכנות לגמרי. מה שחשוב באמת היה שהחלק הפנימי שלהן היה רך ואוורירי ומלא בכל הטעמים שהוכנסו פנימה. הטיגון העמוק עטף את הבשר בשכבה דקיקה שהגנה על הבשר שהתבשל בפנים, כל הטעמים מתחברים להם יחדיו לביס משולם.

במקומות מתוחכמים יותר, בקלות היו גובים על המנה הזאת כפול, אז אם אתם באיזור, לפני בירה או אחריה, הכיפתות בלחמניה של מגרב הן אוכל הרחוב הכי מקורי טעים וזול שאפשר להתענג עליו באזור דרום תל אביב, ב-25 שקלים בלבד.

מגרב, אברבנאל 17 תל אביב, שעות פעילות: ראשון - רביעי: 10:00-22:00, חמישי: 10:00-20:00

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מגרב תל אביב. קובי רובין, קובי רובין
מגרב/קובי רובין, קובי רובין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully