וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרבה יותר מסתם מסעדה חדשה

29.8.2019 / 12:50

אנשי הקיטשן מרקט ומשייה פותחים מסעדה חדשה שהיא גם מעדניה וחנות, ומגישים בה אוכל צפון אפריקאי ובלקני, באווירת פוד-קורט יוקרתי ובשיתוף כוכבים מתחום הקולינריה

מגרב. אנטולי מיכאלו,
מטבח צפון אפריקאי/אנטולי מיכאלו

בעוד ענף המסעדנות נאבק לנשום, אנחנו שומעים פחות ופחות על פתיחתן של מסעדות חדשות. המגבלות, ההיטלים והסיכונים הופכים מיזמים קולינריים להרפתקה שלא כולם יכולים לעמוד בה. קבוצת Baraka house, שאחראית בין היתר על המסעדות משייה וקיטשן מרקט אותן מוביל השף יוסי שטרית, חשבה על פתרון עסקי יצירתי שיאפשר לה לפתוח מסעדה בתקופה הקשה הנוכחית - חלל המשלב בתוכו לא רק מסעדה אלא גם דוכני אוכל, מעדניה וחנות, הכל בכרטיס אחד. הקונספט של מתחם קולינרי הוא לא חדש אבל הוא לא נפוץ בתל אביב, קבוצת R2M עשתה את זה עם הדליקטסן בהצלחה גדולה, ובניו יורק ובלונדון יש היכלים דומים של אוכל איטלקי או אסיאתי. אבל המקום החדש נקרא מגרב, ושמו מרמז שהוא יוצא דופן בכך שהוא מתמקד במטבח הצפון אפריקאי, באוכל מאלג'יר, מרוקו ותוניס, ועם זליגה מזרחה, לכיוון לוב, מצרים, טורקיה וצפונה לכיוון הבלקן.

מגרב. אנטולי מיכאלו,
דוכני מזון וחללי ישיבה/אנטולי מיכאלו

בחלל הענק והמעוצב של מגרב, שייפתח ביום שני הקרוב, מוצבים דלפקים עמוסים בסירים עם מגוון תבשילים ביתיים חמים, יש גם טאבון עם מאפים טורקיים ותבשילי טאג'ין, ביניהן תבשיל הטאג'ין של מסעדת אונזה. יש לא מעט סלטים ובשרים הנצלים במקום על גריל פחמים. את האוכל המוכן ניתן יהיה לקחת כארוחה שלמה או לפי משקל - הביתה, למשרד או לאחת מפינות הישיבה שבמקום. בתפריט יש מנות כמו לביבות כרובית וברוקולי, קציצות עוף וזוקיני, מפרום בשר וחצילים, מעקודה, תבשיל בקר ושעועית ירוקה, מוסקה, קציצות דג ועגבניות, קציצות בקר עם שזיפים, וסלטים כמו סלט גזר מרוקאי, סלט ביצים, כבד קצוץ, מטבוחה, חומוס עם פול, אריסה ועוד. במעדנייה גם ימכרו מוצרים שפותחו בשיתוף יצרנים מקומיים ויימכרו תחת הלייבל הפרטי של המקום כמו טחינה, ערק, ממרחים שונים, דבש ושמן זית, כל זה לצד חנות עם מוצרים למטבח וכלי בית כמו טאג'ינים ממרוקו, שטיחים בעבודת יד וספרי בישול לבנוניים ומרוקאיים.

עוד בוואלה! אוכל

נוסעים דרומה? סיור קולינרי בנגב הצפוני

לכתבה המלאה
מגרב. אנטולי מיכאלו,
וגם מעדנייה/אנטולי מיכאלו

עבור הפרויקט הגרנדיוזי הזה התגייסו לא מעט אנשי קולינריה, ביניהם רעות עזר, טבחית מקצועית בת למשפחה כורדית ומרוקאית, שמתחזקת גם חשבון אינסטגרם מרשים במיוחד, שתהיה אחראית על התבשילים והקדירות. על המאפים ומוצרי הקונדיטוריה אחראית השף קונדיטורית הילה בידרמן שהקימה וניהלה במשך 15 שנה את הפטיסרי המיתולוגי העוגות של חמדה ובשנים האחרונות את מסעדת קיטשן מרקט. על הטאבון אחראי שף חמודי אבולעפיה, ושף יוסף (זוזו) חנא ממסעדת מגדלנה יבוא מדי שבוע להכין מאכלים ערביים שיוגשו גם הם בדלפקי האוכל החם. מלבד הצוות הקבוע, במגרב יבשלו אורחים שונים מידי שבוע.

מגרב תיפתח ביום שני, ה-2 בספטמבר

מגרב, יגאל אלון 94 תל אביב, 03-7566066, שעות הפעילות בחודש ההרצה הראשון בימים א'-ה' 11:00-00:20, שישי 07:30-16:00 ושבת סגור.

מגרב. אנטולי מיכאלו,
אבל לא רק אוכל/אנטולי מיכאלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully